آیا عادات غذایی شما بدنی را که می خواهید از شما می گیرد؟

اگر با ایجاد چند تغییر کوچک در عادات غذایی و تغذیه خود، می توانید تا ۵۰ درصد حجم عضلانی بیشتری اضافه کنید و تا ۱۸ درصد چربی بیشتری از دست بدهید.

خوب، شما می توانید این دستاوردها را فقط با نخوردن درست و در زمان مناسب بدزدید. همانطور که می بینید با خوردن در زمان مناسب می توانید بدن خود را به حالت آنابولیک سوزاندن چربی سوق دهید که نه تنها به شما کمک می کند عضله بیشتری بدست آورید بلکه همزمان چربی بیشتری نیز از دست بدهید.

شما شگفت زده خواهید شد که چقدر آسان است که چند تغییر ساده در عادات غذایی و زمان خود ایجاد کنید و چقدر می توانید از این تغییرات کوچک پول درو کنید.

در یک مطالعه اخیر در بریتانیا، نشان داده شد که خوردن وعده های غذایی نامنظم باعث افزایش چربی می شود. همه چیز به مکانیسم “اراده برای زنده ماندن” در بدن ما برمی گردد. هنگامی که یک وعده غذایی را حذف یا طولانی تر می کنید، بدن شما به طور خودکار وارد حالت نجات جان می شود و شروع به ذخیره چربی اضافی برای استفاده بعدی می کند. بنابراین وعده غذایی بعدی شما نیز مقدار زیادی چربی اضافی ذخیره خواهد کرد.

با خوردن وعده‌های غذایی کوچک‌تر و مکرر، نه تنها می‌توانید با این اثر مقابله کنید، بلکه بدن خود را در حالت آنابولیک قرار دهید، که باعث افزایش متابولیسم پایه شما نیز می‌شود. در زبان انگلیسی ساده، این منجر به افزایش از دست دادن چربی و افزایش عضله می شود.

یک برنامه تصادفی اضافی همراه با یک رژیم غذایی تصادفی، بدون توجه به اینکه چگونه تمرین می کنید، عضله سازی و کاهش چربی را به یک کار تقریبا غیرممکن تبدیل می کند.

چرا کسی باید این همه تلاش برای آموزش خود بکند و با تغذیه مناسب و عادات غذایی از آن حمایت نکند؟ فقدان دانش محتمل ترین پاسخ خواهد بود.

در حالت ایده آل، شما باید ۵ یا ۶ وعده غذایی کوچک در روز بخورید که دارای چربی کم، پروتئین بالا و کربوهیدرات متوسط ​​باشد.

در زیر نمونه ای از برنامه غذایی من برای هر روز آورده شده است

اولین وعده غذایی: ۶ صبح

یک بسته Ny-Tro PRO-40 مخلوط با ۱۶ اونس شیر بدون چربی و ۱ وعده کراتین میکرونیزه

وعده غذایی ۲: ۹ صبح

دو وعده VP2 Whey Isolate مخلوط شده در ۱۰ اونس شیر بدون چربی

۱ عدد سیب بزرگ

وعده سوم: ساعت ۱۲ ظهر

۲ عدد سینه مرغ کبابی

۱ وعده برنج

۱ فنجان ماست کم چرب

یک وعده VP2 Whey Isolate در ۸ اونس شیر بدون چربی.

وعده غذایی ۴:۳ بعد از ظهر

یک بسته Ny-Tro PRO-40 مخلوط با ۱۶ اونس شیر بدون چربی و ۵ تا ۱۰ گرم GL3 L-Glutamine

۱ عدد موز بزرگ

قبل از تمرین

۲ دیمتادرین اکستریم

۱ بار پروتئین VyoPro بروتین

وعده غذایی ۵: ۶ بعد از ظهر (بعد از تمرین)

۲ وعده VP2 Whey Isolate با ۱ وعده کراتین HSC مخلوط شده در آب سرد. (این یک وعده غذایی مهم است و برای افزایش انسولین در زمان مناسب برای افزایش جذب کراتین و اسیدهای آمینه توسط سلول های عضلانی طراحی شده است.)

وعده غذایی ۶:۷ بعد از ظهر

۸ تا ۱۰ اونس سیخ یا سیخ

۱ قسمت بزرگ برنج

۱ عدد سیب زمینی پخته با اندازه متوسط

۱ سالاد سبز بزرگ

غذا ساعت ۱۹:۱۰

یک بسته Ny-Tro PRO-40 مخلوط با ۹ اونس شیر بدون چربی

۱ عدد موز بزرگ

۳ تا ۵ گرم GL3 L-Glutamine

(Ny-Tro PRO-40 و GL3 را در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید و در یک پودینگ صاف کنید. موز را برش بزنید و بخورید. این دسر است.)

من برنامه های غذایی خود را از برنامه آموزشی Max OT گرفتم که می توانید در آن پیدا کنید [http://www.ast-ss.com/max-ot/max-ot_intro.asp]

شما به روشی که من انجام می دهم نیازی به مصرف مکمل ندارید، و با خوردن ۵ تا ۷ وعده غذایی کوچک در روز در مسیر زندگی سالم تری با دستاوردهای بهتر از تمرینات خود خواهید بود.

کپی رایت ۲۰۰۵ مارک لیندسی

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر