با خورشید روبرو شوید و با انگیزه بمانید

در این ماه ما بر روی آنچه که بهترین ها را در اعضایمان به ارمغان می آورد تمرکز می کنیم، از جمله موفقیت های آنها و اینکه چگونه به دیگران انگیزه می دهند. همانطور که از دیگران یاد می گیریم، از وبلاگ این ماه لذت ببرید، در میان وعده های خوشمزه غوطه ور شوید و همیشه صورت خود را زیر نور خورشید نگه دارید.

هوموس چیزی به شما می گوید

هوموس یکی از بهترین میان وعده هاست. شاید بهترین تا کنون. ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم، اما مطمئن هستیم که همچنان حق با شماست. این به طرز شگفت انگیزی همه کاره است، همیشه خوشمزه است و می تواند مطابق با ترجیحات غذایی شخصی شما تهیه شود. آیا به این موضوع هم اشاره کردیم که نخود می تواند برای شما مفید باشد؟

در واقع، نخود می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان، ماهیچه و پوست (غنی از پروتئین)
  • کاهش کلسترول (با تشکر از نخود!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری را فراهم می کند
  • کم خونی پایین (نخود و تاهین منابع عالی آهن هستند)
  • شما در حال کاهش وزن هستید
  • بیشتر!

در روز ملی هوموس، ما یک دستور العمل آسان را ارسال کردیم. اینجا دوباره برای کسانی است که آن را از دست داده اند.

هوموس سفارشی خوشمزه

عناصر:

۱ قوطی نخود،

سیر، تاهین، آبلیمو، روغن زیتون، نمک و زیره به میزان دلخواه

خلال نخود 2

دستورالعمل ها:

همه مواد را با هم مخلوط کرده و میل کنید تا احساس شادی کنید.

از میان وعده مورد علاقه خود (تعداد انگشتان دست) لذت ببرید و لذت ببرید!

قاچ هوموس 4

توصیه: به راحتی می توانید مواد مختلفی را برای طعم دار کردن نخود اضافه کنید. Jalapenos، فلفل سبز، عسل، فلفل قرمز، زیتون و/یا گوجه فرنگی تنها تعدادی از مواد دیگری هستند که می توانید برای طعمی قوی تر اضافه کنید.

این را بجوید

ما پرسیدیم میان وعده شما چیست با این نکته که می توانید تا آخر عمر فقط ۳ وعده غذایی بخورید. پس از بررسی بیشتر در مورد مزایای آن، مطمئن نیستیم که بتوانیم ۳ مورد را نیز انتخاب کنیم. به نظر می رسد ممکن است مجبور شویم قوانین خود را زیر پا بگذاریم و همه میان وعده ها را انتخاب کنیم.

هر کدام از میان وعده های سالم را که تصمیم به انتخاب دارید، می خواستیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما پست می کنیم دارای فواید و موادی است که می تواند به کاهش وزن، تناسب اندام و حفظ آن کمک کند.

  1. ماست و گرانولا – مملو از فیبر، کلسیم، پروتئین و پروبیوتیک است
  2. سیب و کره بادام زمینی – فیبر فراوان، چربی های سالم، پروتئین و مواد معدنی
  3. نان تست آووکادو – مقدار زیادی پتاسیم، فیبر، چربی های سالم و ویتامین ها
  4. آب میوه – حاوی ویتامین های ضروری، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی، آنتی اکسیدان ها، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – حاوی مقدار زیادی پتاسیم، ویتامین B و منیزیم است
  7. بلغور جو دوسر – حاوی مقادیر زیادی فیبر، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها است و به کاهش قند خون کمک می کند
  8. تخم مرغ آب پز – سرشار از پروتئین، ویتامین B، کلسیم و روی
  9. پنیر و میوه ها – تن ها ویتامین B، کلسیم، پروتئین و مواد معدنی

آیا ما از میان وعده های سالم دیگری که بیشتر از همه از آن لذت می برید صرف نظر کرده ایم؟ با خیال راحت ما را در رسانه های اجتماعی فریاد بزنید تا بدانیم چه چیزی را از دست داده ایم.

اعضای انگیزشی من

جاسازی توییت

این ماه ما روز مادر را جشن گرفتیم، بنابراین مناسب است که مادر الهام‌بخشی را برجسته کنیم که در داخل و خارج از ورزشگاه کاملاً له می‌شود. کارلا از @karlacariaga در اینستاگرام یک #fitmom است که وقتی سخت کوشی خود (شانه های قاتلش!) را به رخ نمی کشد، کلمات انگیزشی حکیمانه مادر را به ما القا می کند.

«روی پله جلوی خود تمرکز کنید و نه کل پلکان»، تنها یکی از جاه طلبی‌هایی است که #FitcomMom به دست آورده است. به ما این امکان را می دهد که بدانیم اگر اهداف تناسب اندام چالش برانگیزی یا مشکلات زندگی استرس زا داریم، می توانیم با برداشتن یک قدم در یک زمان بر آنها غلبه کنیم.

بروید و @karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و حلقه‌های شگفت‌انگیز و الهام‌بخش او را بررسی کنید.

@۱۵

Breanna از @breannalaw15 ما را در این ماه برای ما در اینستاگرام معرفی کرد زیرا از رها کردن “F”: شکست نمی ترسد. برخی از محرک ترین محتواها از جانب کسانی است که شکست خوردند و به جلو رفتند. سگ مادر برایانا می گوید:هر چیزی را می توان چنگ زد، و زمانی که شما کاملاً موفق نیستید، «اشکال ندارد ترک کنید. “

ما از انگیزه و اشتیاق او الهام گرفته ایم. هر سفر تناسب اندام در طول مسیر چاله هایی دارد، اما این کاری است که هنگام سفر انجام می دهیم که تعیین می کند چگونه به اهدافمان برسیم. برینا سقوط خود را به غلغله ای از اراده تبدیل می کند که او را به شخم زدن به جلو نگه می دارد. ما می خواهیم به این جنگجوی کارکشته بنوشیم که ما را ثابت نگه می دارد و همیشه به جلو هل می دهد.

[email protected] را در اینستاگرام دنبال کنید و پیروزی‌ها، تمرینات و سگ ناز او را ببینید.

@آژاکس فیت

آیا به دنبال مدارهای کوچکی هستید که سطح تناسب اندام شخصی شما را برآورده کند؟ ajaxxfit را در اینستاگرام بررسی کنید! این عقاب UNT سابق تمرین‌هایی را که در طول سال‌ها آموخته است جمع‌آوری می‌کند و آنها را با جهان به اشتراک می‌گذارد تا به دیگران کمک کند تا تناسب اندام پیدا کنند. مهم نیست که متخصص هستید یا تازه شروع به کار کرده اید، آنتونی کار بزرگی را انجام داده است که تمرینات HIIT دینامیتی را با مراحل برای همه سفرهای تناسب اندام مختلف شما ایجاد کرده است.

برو ajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که او طناب‌های نبرد را از بین می‌برد و در عین حال به ما کاری ساده‌تر می‌دهد.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ممکن است آن زمانی از سال باشد که در آن عذاب بکشیم. تصمیمات سال کم رنگ شده اند و ما خودمان را متعجب می کنیم که آیا همه کار ارزشش را داشت یا خیر. که آن را! پایین آمدن آسان است، اما همانطور که در این ماه اشاره کردیم، خوب نیست که تسلیم شوید. ما از شما پرسیدیم که چه چیزی باعث می‌شود که به راه خود ادامه دهید، وقتی همه چیز به اندازه معمول عالی نیست. ما به تمام ۱۰ دلیلی که پست کرده‌ایم وارد نمی‌شویم، اما می‌خواهیم کمی علم را پشت سر بگذاریم که چرا برخی از انگیزه‌های شما ممکن است کار کنند.

۲. برای حفظ شادی کلی

هنگامی که ورزش می کنید، مغز شما دسته ای از مواد شیمیایی را به بدن شما می ریزد. اینها شامل اندورفین، دوپامین و حتی آدرنالین است که نشان داده شده است به افزایش احساس شادی کمک می کند! به طور خلاصه، اگر احساس ناراحتی می کنید و نیاز به انگیزه دارید، فقط بدانید که ورزش به شما کمک می کند خوش بین و مثبت باشید. نه به اعتماد به نفس.

۶. استرس را کاهش دهید

ما فقط اشاره کردیم که ورزش باعث افزایش اندورفین برای شادی می شود، اما همچنین باعث کاهش هورمون های مرتبط با استرس از جمله کورتیزول می شود. مغز شما نه تنها مواد شیمیایی ضد استرس ترشح می کند، بلکه فواید اضافی برای سلامت قلب و بدن شما به طور کلی از ورزش می تواند به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید.

۹. برای حفظ یک سبک زندگی سالم

تمام چیزی که در مورد آن می شنویم فواید ورزش است. این می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد، به کاهش وزن کمک کند، استرس را کاهش دهد، شادی و اعتماد به نفس را افزایش دهد و خیلی چیزهای دیگر. یک سبک زندگی سالم به تمام جنبه های زندگی شما از جمله خانواده، دوستان و جامعه شما منشعب می شود. این جالب است که فکر کنید ورزش کردن برای خودتان نیز تأثیر مفیدی بر هر چیز دیگری در اطراف شما خواهد داشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هرکسی هنگام شروع (یا دنبال کردن) سفر تناسب اندام خود، جاه طلبی ها و اهداف خود را دارد. کدوم مال شماست؟ در رسانه های اجتماعی با هشتگ #FitnessConnection به ما بگویید و می توانید یکی از اعضای برجسته ما باشید.

خورشید پدیدار میشود

ما در تابستان و اواسط سال به سرعت در حال افزایش سرعت هستیم! زمانی را برای یادآوری اینکه چه چیزی شما را به حرکت وا می دارد و چه چیزی شما را در مسیر درست نگه می دارد، اختصاص دهید. به یاد داشته باشید، هر چند وقت یک بار استراحت کردن یا کاهش کار خوب است، اما ترک کردن آن اشکالی ندارد. ما خیلی به شما ایمان داریم، بنابراین اگر زمانی احساس کردید که نیاز به تقویت دارید. بیایید به ما سر بزنید و ما مطمئن شوید که به شما کمک می کنیم تا زمان خود را در آفتاب بازیابی کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر