با غذا، تناسب اندام و سرگرمی زندگی جدیدی به ارمغان می آورد.

باورتان می شود که امسال چهار ماه گذشته است؟! با شکوفایی کامل بهار و تابستان در راه، زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد چیزی است که شخصاً زندگی جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد. این می تواند یک کلاس تمرینی تازه باشد یا حتی برای نفس کشیدن و کشش قبل و بعد از تمرین کمی وقت بگذارید. هر چیزی که برای روشن کردن زندگی خود انتخاب می کنید، ما می خواهیم در مورد آن به شما بگوییم تیم ما اینجاست تا شما را راهنمایی کند و به شما کمک کند تا خوشحال شوید.

سوپ لوبی

رگبارهای آوریل گل های اردیبهشت را به ارمغان می آورد، اما به آوردن هویج نیز کمک می کند! با روز جهانی هویج در ۴ آوریلyما می خواستیم برای برجسته کردن این شادی نارنجی وقت بگذاریم.

هویج جدا از ترد، طعم و تمایل به تبدیل شدن به یک غذای مورد علاقه خرگوش کارتونی، سرشار از فیبر، آنتی اکسیدان ها، پتاسیم، ویتامین K1 و بتاکاروتن (رنگدانه ای است که توسط بدن شما به ویتامین A تبدیل می شود). علاوه بر مواد مغذی بی‌شماری که هویج ارائه می‌کند، فواید سلامتی دیگری نیز دارد، از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه‌ای، دستور پخت یک سوپ هویج عالی را گردآوری کرده‌ایم که مطمئناً جهشی کوچک در قدم شما خواهد داشت. برای چاپ و استفاده از دستور غذا احساس راحتی کنید.

سوپ هویج درجه یک

عناصر:

سیب زمینی شیرین

۴ جزیره

نصف پیاز

۱ کارتن آب سبزیجات

۱ قاشق غذاخوری کره

کمی زعفران

پودر سیر، نمک و فلفل به میزان دلخواه

دستورالعمل ها:

  1. پیازها را مکعبی خرد کنید
  2. سیب زمینی شیرین و هویج را پوست بگیرید و به قطعات کوچک برش دهید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کنید و کره را اضافه کنید
  4. پیاز را بپزید تا شفاف شود
  5. هویج، سیب زمینی شیرین و آبگوشت را اضافه کنید
  6. بپزید تا به جوش بیاید
  7. حرارت را کم کنید و بگذارید بجوشد تا همه چیز پخته شود
  8. همه چیز را با استفاده از یک مخلوط کن غوطه وری یا یک همزن معمولی مخلوط کنید. (هر کدام که دارید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و میل کنید تا احساس شادی کنید. همه را بخور

اعضای ثروتمند ما

۸۷- ایمان من

“درد خود را به یک علاقه تبدیل کنید.” این فقط یکی از پیام‌های الهام‌بخشی است که یکی از اعضای ما، @forget_content87 در IG برای شما آورده است. فید او پیام های فراوانی است که میل به بهتر بودن را القا می کند. شما می توانید شرط ببندید که او هرگز از روز پا نمی گذرد. یا شانه ها یا سینه او با مدارهای آسیب رسان عضلانی خود، کار بسیار خوبی برای آسان جلوه دادن تمرینات انجام می دهد. در واقع، او دایره سینه‌ای را که در شبکه‌های اجتماعی دیدید، ایجاد کرد که روی زمین فک می‌کرد. نگران نباشید، او ممکن است برای آن هم تمرین داشته باشد. 😄 در واقع، ما می خواستیم واقعاً با مرد پشت دسته آشنا شویم و در این ماه چند سوال از او پرسیدیم:

  1. از کی شروع به کار کردی؟ چرا؟
    من یک جانباز بازنشسته هستم و داشتن قدرت جسمی و روحی از الزامات سربازی است. در زمانی که خارج از ارتش بودم، رهبر سربازان بودم و آنها روی من حساب می کردند که بیشتر از خودم باشم و استانداردها را تعیین کنم. من می خواستم با آن روحیه رهبری ادامه دهم. البته زندگی هم اتفاق می افتد. من در رابطه بدی بودم و احساس می کردم که جذاب نیستم. به دلیل افسردگی و عصبانیت می خواستم ظاهرم را تغییر دهم. من احساس می کنم بسیاری از مردم سفر خود را نیز از این طریق شروع می کنند. شما احساس می کنید که جذاب نیستید و می خواهید برای معشوق دیگر خود احساس جذابیت کنید. علاوه بر جراحاتی که در دوران سربازی متحمل شدم، به کارهایی که قرار بود در فیزیوتراپی انجام دهم بسیار اهمیت می دادم. می‌خواستم از این ایده‌ها برای تبدیل آن به کاری که وقتی در باشگاه هستم استفاده کنم.
  2. چه کسی به شما الهام می دهد؟
    افرادی که تلاش می کنند، من دوست دارم افرادی را ببینم که برای ثبات تلاش می کنند. لازم نیست برای من بهترین باشی. این واقعیتی است که شما به تلاش خود ادامه می دهید. اما تنها کسی که قبل از شروع همه چیز دنبالش می کردم این بود جاسازی توییت; من قبلا شروع کرده ام در یک اتصال تناسب اندام اکنون او در تلویزیون است و قراردادهای حمایت مالی و غیره دارد. من دوست دارم یک روز او را ملاقات کنم. تماشای تمرینات او باعث می شود که بخواهم خلاق تر باشم.
  3. غذای مورد علاقه روز تقلب شما چیست؟
    رفتن به ژیروسکوپ است. یک مکان مدیترانه ای برای رفتن وجود دارد، که بهترین ژیروسکوپ هایی را که در مدت طولانی داشته ام دارد یا من به Frisco Taco Spot (فقط سه شنبه ها) خواهم رفت.
  4. به کسی که تازه در باشگاه شروع کرده است چه می گویید؟
    وقت خود را بگیرید اجازه ندهید باشگاه شما را بترساند. به طور مداوم برمی گردد؛ نتیجه یک شبه اتفاق نمی افتد، اما زمانی که نتایج به دست آمد، داستانی برای گفتن خواهید داشت.
  5. بخش مورد علاقه شما از تمرین در فیتنس کانکشن چیست؟
    به ویژه در آلن، تگزاس، تبدیل به یک خانواده شد. آنها مرا می شناسند و از من مراقبت می کنند. سال گذشته خواهر و خواهرزاده ام فوت کردند و آلیسا برای من بیسکویت پخت. از مدیران گرفته تا مربیان، آنها مرا پذیرفته اند آنها فقط مراقبت و حمایت نشان دادند. علاوه بر این، چمن موجود; من عاشق کار روی چمن هستم و این به من احساس یک حرفه ای می دهد.
  6. نقل قول انگیزشی شما چیست؟
    قابل انجام است. رهبران رهبری می کنند!!! – کرنل لاکت

برای دریافت کلمات حکیمانه و تمرین های عالی، @forget_content87 را در اینستاگرام بررسی کنید.

اوه تو

FITCO 4 19 اوه، نسخه شانی است

خودخوانده ملکه قصد، @oh.hey.its.chante تمرینات خود را با هدف انجام می دهد. او به ما الهام می‌دهد که هرگز تسلیم نشویم، مخصوصاً وقتی زمین خورده‌ایم. وقتی شکست می خورید توقف آسان است، اما طبق گفته شانته، “هر روز کار در حال پیشرفت است.” یکی از بهترین ویژگی‌های او، اشتیاق او به بهترین نسخه از خود بودن است – حتی زمانی که این شامل عقب افتادن از اهداف تناسب اندام او باشد. به ما می فهماند که مشکلی ندارد. فداکاری او ما را تشویق می کند و ما را تشویق می کند که همیشه در مسیر درست برگردیم. از محبت و شکیبایی شما بسیار سپاسگزارم این چیزی است که همه ما می توانیم بیشتر از آن استفاده کنیم. او دنبال میکند @oh.hey.its.chante در اینستاگرام برای تأیید و الهام بیشتر زندگی.

به جلو ادامه دهید

این ماه در شبکه های اجتماعی سوالی درباره فواید پیاده روی پرسیدیم. برای علاقه مندان به ایروبیک، پیاده روی به نظر کار بیهوده ای است. اما برای دیگران، فقط کمی پیاده روی در روز می تواند پاداش های بزرگی برای سلامتی شما داشته باشد.

فقط یک پرواز کوتاه ۳۰ دقیقه ای می تواند به شما کمک کند:

  • افزایش سلامت قلب
  • کاهش احتمال بیماری قلبی و سکته
  • بهبود تعادل
  • تقویت استخوان
  • افزایش قدرت کلی
  • افزایش استقامت
  • کاهش چربی بدن

در حالی که ۳۰ دقیقه کلیدی است، پیاده روی طولانی تر تنها به مزایای سلامتی شما می افزاید. اگر متوجه شدید که نمی توانید هر روز ۳۰ دقیقه پیاده روی کنید، برخی از جایگزین هایی که به برنامه خود اضافه می کنید نیز می توانند کمک کننده باشند.

این شامل:

  • راه رفتن سگ (یا سگ، مانند همسایه)
  • هر جا که می روی از پله ها بالا برو
  • دور از محل کار پارک کنید یا زودتر از اتوبوس پیاده شوید
  • به جای ۳۰ دقیقه ۱۰ دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا بسازید

مهم نیست که چگونه وارد آن می شوید، هدف این است که آن را به بخشی دائمی از روز خود تبدیل کنید. این به سلامتی شما کمک می کند و به تناسب اندام و شادی شما کمک می کند.

در برابر دستگاه عصبانی نشوید

در طول سال ها، بحث مختصری در مورد اینکه کدام بهتر است وجود داشته است: وزنه آزاد یا ماشین؟ در اینجا در فیتنس کانکشن، ما فکر می‌کنیم از بین این دو، بهترین آن چیزی است که از استفاده از آن بیشتر لذت می‌برید. جواب گرفتیم؟ اندکی، اما فواید هیچ کدام از ورزش ها بر دیگری برتری ندارد، بنابراین می گوییم مسیر خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان متخصص ما شما را راهنمایی کنند).

وزنه های آزاد

برای بهره مندی از مزایای شگفت انگیز وزنه های آزاد، لازم نیست برای هیچ مرد قدرتمندی تمرین کنید. در واقع، با داشتن توده بدون چربی (به عضله مراجعه کنید) کالری بیشتری نسبت به انجام تمرینات هوازی به تنهایی می سوزانید. اگر به دنبال کاهش وزن آزاردهنده یا افزایش شدت آن هستید، تمرینات با وزنه افزودنی عالی برای روتین تناسب اندام شماست.

شما می توانید از کوچک شروع کنید و به جلو حرکت کنید، اما تمرینات وزنه برداری می تواند به شما کمک کند:

  • استحکام ساختمان
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • حمایت از سلامت قلب و استخوان
  • متابولیسم را افزایش می دهد
  • خیلی بیشتر!

دستگاه های بدنسازی

ما می دانیم که ماشین ها در باشگاه چقدر ترسناک هستند. شما نمی خواهید کسی را بلند کنید یا با افتادن روی سر او خود را خجالت زده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم، بنابراین از درخواست کمک از یکی از اعضای تیم Fitness Connection خجالت نکشید. بالاخره ماشین ها دوستان شما هستند.

علاوه بر شناسایی ماهیچه های خاص، دستگاه های بدنسازی ما می توانند در موارد زیر نیز کمک کنند:

  • زمان ورزش را محدود کنید
  • شما را ایمن نگه دارد
  • کاهش استرس روی مفاصل
  • از وزن بیشتری بدون آسیب استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا بفهمیم شما ترجیح می دهید چگونه کار کنید. برنده؟

در هر صورت، هر دو نوع ورزش راهی عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر یک نفر را بر دیگری ترجیح می دهید، آن را دنبال کنید! بهترین تمرین ورزشی است که از آن لذت می برید.

ما آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد را گرامی می داریم

پس از خوردن سوپ هویج خوشمزه و انجام یک جلسه تمرینی کامل با اعضای ممتاز متشکل از وزنه های آزاد و دستگاه های بدنسازی، یک کار را فراموش نکنید: از زندگی لذت ببرید. بهار در حال شکوفایی کامل است و فرصتی عالی برای استراحت و لذت بردن از فضای باز است. گلهای تازه یا علف را بو کنید. بارش باران یا بازگشت حیات وحش به شکل خود را تماشا کنید. این فصل از سال زندگی و سرگرمی جدیدی را برای همه چیز در اطراف شما به ارمغان می آورد، بنابراین همه چیز را در دنیای خود بردارید و آن را گرامی بدارید.


رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر