به عنوان یک زن – چگونه وزن خود را کاهش دهیم و حفظ کنیم

سوال بسیاری از خانم ها در مورد چگونگی کاهش وزن و حفظ آن یک سوال دلهره آور است و پاسخ آن می تواند به اندازه یک کتاب باشد. با این حال، من به زودی مراحلی را به شما ارائه خواهم داد که به شما کمک می کند و به شما نشان می دهد چگونه وزن کم کنید و آن را برای طولانی مدت حفظ کنید.

بخش اول: چگونه وزن کم کنیم

ابتدا، کارهایی را که اشتباه انجام می دهید، با فرض اینکه می دانید یا ایده ای دارید، مشخص کنید. اجازه دهید با ارائه چند سوال به شما کمک کنم تا از خود بپرسید و از آنجا می توانید خود ارزیابی خود را انجام دهید:

آیا روزی دو یا دو وعده می خورید؟

کیفیت غذایی که می خورید از نظر خوردن غذاهای کامل یا غذاهای بسیار فرآوری شده چگونه است؟ می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند!

آیا پروتئین کامل کافی می خورید؟ به اندازه کافی به این معنی است که شما منابع کافی برای ساخت عضله خود را دارید. و منظور من از پروتئین کامل مانند خوردن پروتئین حیوانی در مقابل پروتئین گیاهی است که پروتئین حیوانی یک نمای کلی از اسیدهای آمینه ارائه می دهد و پروتئین گیاهی اینطور نیست.

آیا فقط برای کاهش وزن به محدودیت غذایی تکیه می کنید؟ من فکر نمی کنم این بهترین راه برای حل مشکل وزن شما به عنوان یک زن باشد. نکته بعدی بیشتر توضیح خواهد داد…

فعالیت بدنی را از طریق ورزش های تفریحی انجام دهید، یا یک چارچوب زمانی و مکانی را برای انجام تمرینات عملکردی برای کاهش وزن تعیین کنید و به اندازه کافی قوی باشید تا کارهای روزانه را انجام دهید.

اگر غذاهای شیرین و/یا غذاهای حاوی کربوهیدرات زیاد مصرف می‌کنید، احتمالاً به دلیل قند خون بالا مزمن اضافه وزن پیدا می‌کنید، نه اینکه به سایر مشکلات سلامتی اشاره کنیم.

– آیا عادات غذایی خود را تجزیه و تحلیل می کنید؟ عادات غذایی خود را در رابطه با کالری دریافتی روزانه خود تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید با گذراندن روند کاهش وزن تغییر کرده و تنظیم کنید تا به سمت هدف خود حرکت کنید، نه رکود.

– در مورد پیگیری فعالیت های بدنی خود چطور؟ آیا تلاش کافی برای سوزاندن کالری مورد نیاز را انجام می دهید، بنابراین در ۲ تا ۳ هفته آینده متوجه نتایج قابل توجهی خواهید شد؟

بخش دوم: چگونه وزن خود را حفظ کنیم

پاسخ دادن به آن آسان است! به پیروی از دستورالعمل‌های بالا ادامه دهید و اگر همه چیز کار نمی‌کند یا نتایج قابل‌توجهی را ارائه نمی‌دهد، اوضاع را تغییر دهید. و هنگامی که فرمول مناسبی از نظر تغذیه و تمرینات بدنی دارید، به آن پایبند باشید یا به عبارتی همیشه ثابت قدم باشید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر