تلاش برای باردار شدن – وزن کم کنید، سالم باشید

بسیاری از مردم برای بچه دار شدن تلاش می کنند. به نظر می رسد که این یک مسئله رو به رشد و ویرانگر است. کارهایی وجود دارد که می توان برای کمک به شانس باردار شدن انجام داد. یکی از موضوعات بسیار قابل توجه که برای اکثریت جهان غرب مطرح است، وزن است. بیش از دو سوم آمریکایی ها اضافه وزن دارند. اضافه وزن می تواند باعث مشکلات باروری و همچنین بسیاری از مشکلات سلامتی از جمله زمان لقاح شود. احتمال ابتلا به دیابت بارداری و عوارض بارداری بیشتر است. داشتن سلامتی نیز کار خوبی است که قبل از بچه دار شدن انجام می شود زیرا هر پدر و مادری می خواهد عادات غذایی و سبک زندگی خوبی را در فرزندان خود ایجاد کند. اگر ابتدا این کار را انجام دهید، با مشکل کمتری خواهید داشت که فرزندتان را همراهی کنید.

بنابراین بهترین راه برای دادن شانس بیشتر برای باردار شدن، کاهش وزن است.

راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد و ممکن است قبلا امتحان کرده باشید اما شکست خورده باشید. دلیل شماره یک افراد در کاهش وزن، عدم برنامه ریزی آنهاست. شما باید برنامه ای برای کاهش وزن داشته باشید، زیرا برنامه ریزی به شما کمک می کند تا در مسیر درست قرار بگیرید و به شما کمک می کند تا با شکستن عادت های القا شده در سال های گذشته آگاهانه کار کنید. شما نمی توانید عادات نیمه آگاهانه و خودکار را بدون اینکه ابتدا آنها را درک کنید و سخت تلاش کنید تا بر آنها غلبه کنید تغییر دهید. این شامل برنامه ریزی است. هنگامی که آن را ترک کنید و عادات سالم جدیدی را در خود تلقین کنید، دیگر مشکلی نخواهید داشت و دیگر نیازی به برنامه نخواهید داشت.

اولین کاری که برای ایجاد برنامه خود انجام می دهید این است که مدتی را صرف مشاهده کنید. شما باید بدانید که چه تغییراتی باید ایجاد کنید و نمی توانید بدون دانستن دقیقاً چه عادات غذایی و نوشیدنی در حال حاضر دارید این کار را انجام دهید. ۲-۳ روز را صرف این کار کنید. وقتی همه چیزهایی را که می‌خورید و می‌نوشید یادداشت کنید، می‌توانید نشانه‌ای واضح از چیزهایی که می‌توانید فوراً از رژیم غذایی خود حذف کنید و چیزهایی که می‌توانید روی آنها کار کنید، داشته باشید. همچنین باید بدانید که چه مقدار کالری بیش از حد می خورید. این کار با وب سایت های رایگان مانند fitday.com کار سختی نیست.

با این اطلاعات، شروع برنامه ریزی برای کاهش وزن بسیار آسان خواهد بود. سعی کنید تغییرات شدید زیادی ایجاد نکنید که شما را مستعد پرخوری و بازگشت به عادات قبلی کند. در عوض، قدم‌های کوچک بردارید و با سرعتی پیش بروید که با آن احساس راحتی می‌کنید. شاید هر ماه چیز جدیدی اضافه کنید. قدرت تغییرات کوچک را دست کم نگیرید – بسیاری از افراد یک یا دو تغییر کوچک در رژیم غذایی خود ایجاد می کنند و متوجه می شوند که وزن خود را به راحتی کاهش می دهند. یکی از راه‌ها کاهش مصرف نوشابه‌ها و آبمیوه‌ها است که کالری اضافی با ارزش غذایی کم یا بدون ارزش غذایی به شما می‌دهند. به نوشیدن آب و چای پایبند باشید و دیگر نگران کالری اضافی نخواهید بود. اگر نوشیدنی‌های بدون کالری زیادی بنوشید، می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد. البته، اگر این تنها تغییری باشد که قرار است ایجاد کنید، تمام وزن اضافی را که حمل می کنید از دست نمی دهید، اما این یک گام در مسیر درست است.

تلاش برای باردار شدن می تواند دشوار باشد، بنابراین با مراقبت از سلامت و تندرستی خود را در بهترین موقعیت قرار دهید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر