رژیم لاغری سریع

خود هیپنوتیزم به تلاش های کاهش وزن در PCOS کمک می کند

بسیاری از زنان مبتلا به PCOS می توانند بیشتر مشکلات سلامتی خود را با کاهش حداقل ۷ تا ۱۰ درصد وزن خود برطرف کنند. اما پیچیدگی متابولیک PCOS می تواند کاهش وزن را به مشکل تبدیل کند. برخی از مطالعات نشان می دهد که زنان مبتلا به PCOS باید ۲۵ درصد بیشتر تلاش کنند تا از همان مقدار چربی ذخیره شده برای انرژی استفاده کنند که زنان لاغر. خود هیپنوتیزم خانگی یک ابزار موثر و حمایت کننده از سلامتی است که زنان مبتلا به PCOS می توانند از آن برای کاهش وزن دائمی استفاده کنند.

خود هیپنوتیزم راهی برای یادگیری سریع و آسان رفتارهای جدید است. کاهش وزن و مهمتر از همه، حفظ آن مستلزم یادگیری عادات جدید است. خود هیپنوتیزم راهی ایمن و سرگرم کننده برای تسریع روند یادگیری شما است. این به شما امکان می دهد نتایج فوری را مشاهده کنید، که علاقه شما را به یادگیری افزایش می دهد. به نظر می رسد که آنچه که وقت خود را صرف فکر کردن در مورد آن می کنید، تأثیر قدرتمندی بر آنچه واقعاً انجام می دهید و نتایجی که از رفتارهای خود می گیرید دارد. آنچه انتظار دارید اتفاق بیفتد تأثیر زیادی بر آنچه در نهایت تجربه خواهید کرد دارد.

۹۰ درصد از افرادی که وزن کم می کنند، چیزی را که از دست داده اند، دوباره به دست می آورند، به علاوه بیشتر – این آمار برای رژیم های مادام العمر به خوبی شناخته شده است و ۹۰ درصد از ما از آن می ترسیم. اگر به نقطه ای برسید (دوباره) که آماده کاهش وزن هستید، (دوباره)، حمایت از تلاش های شما در خودهیپنوتیزم می تواند کلید موفقیت پایدار باشد.

گروهی از افراد هستند که وزن زیادی از دست می دهند و هرگز آن را به دست نمی آورند. این ۱۰ درصد افرادی هستند که یاد گرفته اند چگونه وزن خود را برای سال ها کاهش دهند. آنها ویژگی های مشترک خاصی دارند:

همه آنها کمتر از آنچه می خورند می خورند تا زمانی که چاق شوند.

همه آنها به طور منظم و با میانگین یک ساعت فعالیت در بیشتر روزها ورزش می کنند.

همه آنها با دقت به ترازو نگاه می کنند و مرتباً واقعیتی را که در آنجا می بینند بررسی می کنند.

هیپنوتیزم یا به طور خاص خود هیپنوتیزم می تواند به شما در یادگیری و لذت بردن از این رفتارها کمک کند. دو رفتار اول به شعار عقل سلیم «خوب بخور و ورزش کن» ترجمه می‌شود که میلیون‌ها نفر را که مرتباً تلاش می‌کنند و در انجام آن شکست می‌خورند ناامید کرده است. عنصر سوم – این بررسی منظم واقعیت از روی ترازو – به راز شکستن الگوی شکستی اشاره می کند که بیشتر رژیم گیرندگان را آزار می دهد.

افرادی که توجه می کنند یاد می گیرند که نقاط را به هم وصل کنند. “وقتی من به این روش عمل می کنم، این نتایج را به دست می آورم؛ وقتی این گونه عمل می کنم، نتایج متفاوتی می گیرم.” مراقب دقیق ترازوی حمام خود در حین کاهش وزن و به خصوص در هنگام گذار به رژیم غذایی سالم و مادام العمر، یادگیری شما را در مورد رفتارهایی که به شما نتیجه می دهند، تقویت می کند. علم پزشکی به چگونگی شکل دادن به تجربیات و رفتارهای خود می پردازد. مایکل ای گفت: پوسنر، استاد بازنشسته علوم اعصاب در دانشگاه اورگان و متخصص توجه، “این ایده که انتظارات را می توان با انتظارات دستکاری کرد، برای مطالعه شناخت بنیادی است.” اما اکنون ما واقعاً به مکانیسم‌ها می‌رسیم.»

هیپنوتیزم فرآیند رسیدن به یک حالت آرامش عمیق است که در آن توانایی شما برای یادگیری تا حد زیادی بهبود می یابد. این یک فرآیند قدرتمند است و به طور بالقوه مورد سوء استفاده قرار می گیرد. از سوی دیگر، خود هیپنوتیزمی ابزاری عالی است که می توانید آن را به نفع خود کنترل کنید.

مطالعات اخیر در مورد عملکرد مغز افرادی که به شدت در معرض هیپنوتیزم هستند نشان می دهد که وقتی آنها به پیشنهاداتی که در طول هیپنوتیزم ارائه می شود عمل می کنند، مغز آنها تغییرات عمیقی را در نحوه پردازش اطلاعات نشان می دهد. پیشنهادات در واقع روشی را تغییر می‌دهند که مردم آنچه را که واقعی است بر حسب آنچه می‌بینند، بو می‌کنند، می‌شنوند، می‌چشند و لمس می‌کنند، تفسیر می‌کنند. هیپنوتیزم می تواند درک فرد از واقعیت را تغییر دهد. بنابراین، اگر روی ترازو بایستید و ۱۵۰ پوند دیدید و فکر کنید “من چاق هستم!” شما خودتان را می شناسید و معتقدید که آدم چاقی هستید. اگر عدد ۱۵۰ را روی ترازو خود می بینید و فکر می کنید “من آدم چاقی هستم” (مخصوصاً اگر یک هفته پیش روی ترازو ۱۵۴ دیده اید!) به احتمال زیاد آن را باور خواهید کرد و در واقع مانند افراد کاهش وزن عمل می کنید. و بنابراین، شما انجام می دهید.

او بیشتر به دلیل استفاده از هیپنوتیزم برای سرگرمی های مشکوک شناخته شده است. هیپنوتیزور باعث ایجاد حالت خلسه یا آرامش در داوطلب می شود و پیشنهاداتی را ارائه می دهد که هیپنوتیزور به عنوان توصیفی از آنچه هست – حقیقت است. بنابراین وقتی پیشنهاد این است که می خواهید مثل یک مرغ بکوبید – اگر فردی هستید که در سطحی آماده ضربه زدن روی صحنه هستید، تماشاگران خود را با رفتار مرغ خوشحال خواهید کرد. این ایده که شما غیر ارادی این کار را انجام دادید مشکوک است. هیچ مدرکی مبنی بر اینکه فرد هیپنوتیزم شده به روشی مخالف ارزش های او یا برخلاف میل او عمل می کند وجود ندارد. اما اگر مایلید هنرمند باشید (بر روی صحنه بروید، همانطور که هر داوطلبی که هنوز هیپنوتیزم نشده است انتخاب می کند) – پس از رسیدن به آنجا، در صورتی که سرگرمی پیشنهادی شما این باشد، آماده کوبیدن خواهید بود.

حتی با تحقیقات اندکی در مورد نحوه عملکرد آن، هیپنوتیزم از دهه ۱۹۵۰ در پزشکی برای درمان درد و اخیراً به عنوان درمانی برای اضطراب، افسردگی، تروما، سندرم روده تحریک پذیر و اختلالات خوردن استفاده شده است. در قرن نوزدهم، پزشکان در هند با موفقیت از هیپنوتیزم به عنوان یک داروی بیهوشی حتی برای قطع عضو استفاده کردند. هنگامی که اتر در دسترس قرار گرفت، هیپنوتیزم دیگر مورد استفاده قرار نمی گرفت.

دانشمندان مغز هنوز کاملاً مطمئن نیستند که حالت هیپنوتیزم چیست. این ممکن است به سادگی یک شکل طبیعی از تمرکز عمیق باشد که در آن هنگام تمرکز بر افکار خود از حواس‌پرتی‌های اتاق غافل می‌شوید. اکنون، به گفته دکتر پوسنر و دیگران، تحقیقات جدید در مورد هیپنوتیزم و پیشنهاد بینش جدیدی در مورد فرآیند یادگیری و عملکرد طبیعی مغز ارائه می دهد.

معلوم شد که اطلاعات از چشم ها، گوش ها و بدن به نواحی حسی اولیه مغز منتقل می شود. از آنجا به مناطق دیگری می رود که در آنجا تفسیر صورت می گیرد. برای مثال، نوری که از یک گل رز تابیده می‌شود ابتدا به چشم می‌رسد، جایی که به الگویی تبدیل می‌شود که به مرکز بینایی در مغز فرستاده می‌شود. در آنجا شکل خشن گل رز تشخیص داده می شود. این الگو سپس به ناحیه بعدی تابع، جایی که رنگ تشخیص داده می شود، و سپس به ناحیه بعدی، جایی که شکل و رنگ برای ایجاد تصویر “رز” اضافه می شود، همراه با هر اطلاعات دیگری که گل رز در مورد آن است، ارسال می شود. جمع آوری کرده اند.

ما صداها، بوها، لمس و سایر اطلاعات حسی را به همین روش پردازش می کنیم. محققان به این جهت جریان رو به جلو می گویند. از آنجایی که اطلاعات حسی خام در بسته‌هایی از رشته‌های عصبی به قسمتی از مغز منتقل می‌شود که تصور معناداری ایجاد می‌کند، داده‌ها از پایین به بالا منتقل می‌شوند.

شگفتی میزان ترافیک در جهت دیگر از بالا به پایین است که به آن بازخورد می گویند. رشته های عصبی ۱۰ برابر بیشتر از آنها اطلاعات را به پایین منتقل می کنند.

این روش‌های بازخورد دقیق به این معنی است که آگاهی، آنچه مردم می‌بینند، می‌شنوند، احساس می‌کنند و باور می‌کنند، به چیزی بستگی دارد که دانشمندان مغز آن را «پردازش از بالا به پایین» می‌نامند. آنچه می بینید همیشه آن چیزی نیست که به دست می آورید، زیرا آنچه می بینید به تاریخچه تجربیات شما بستگی دارد. شما از چیزهایی استفاده می‌کنید که قبلاً می‌دانید برای کمک به تفسیر اطلاعات خام – گل رز یا چکش را می‌بینید. عدد ۱۵۰ عددی است که به معنای “چاق” یا “کاهش وزن موفق” است.

این ساختار مغز هیپنوتیزم را توضیح می دهد، یعنی ایجاد پردازش قدرتمند از بالا به پایین به طوری که پیشنهادات هیپنوتیزمی که به خود می دهید به واقعیت تبدیل شود. اسکن مغز نشان می دهد که هیپنوتیزم رابطه شما را با اطلاعاتی که یاد گرفته اید درست فکر می کنید تغییر می دهد. “من همیشه وزن اضافه می کنم” یا “من هرگز نمی توانم آن چربی را کم کنم.” را می توان با عبارت «من با موفقیت وزن کم می کنم» و «من فردی خوش اندام، لاغر، خوش اندام و عضلانی هستم» جایگزین کرد. دکتر Stephen M. Koslin، عصب شناس دانشگاه هاروارد، می گوید که فرآیندهای نزولی فراتر از اطلاعات حسی یا صعودی است. مردم بر این باورند که مناظر، صداها و لمس دنیای بیرون واقعیت را تشکیل می دهند. اما مغز آنچه را که درک می کند بر اساس تجربیات گذشته می سازد. به گفته محققان، اطلاعات از پایین به بالا اغلب با انتظارات از بالا به پایین مطابقت دارد. اما هیپنوتیزم جالب است زیرا عدم تطابق ایجاد می کند. ما چیزی را متفاوت تصور می کنیم، بنابراین متفاوت است.

زمانی که می خواهید وزن کم کنید و آن را حفظ کنید، می توانید از خود هیپنوتیزمی استفاده کنید تا طرز فکر خود را در مورد خودتان و کارهایی که می توانید انجام دهید تغییر دهید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، متوجه می‌شوید که به گونه‌ای عمل می‌کنید که تصویر مورد علاقه‌تان را به واقعیت تبدیل می‌کند. تصور کنید که هر روز به نحوی با خوشحالی ورزش می کنید. به چشم ذهن خود به غذاهای سالم و خوشمزه نگاه کنید که از خوردن آنها خوشحال هستید. خودتان را به اندازه لباسی که می‌خواهید بپوشید ببینید، در فعالیت‌هایی که می‌خواهید از آن لذت ببرید شرکت کنید و با استفاده منظم از جلسات خودهیپنوتیزمی که به خوبی طراحی شده‌اند، این کار را انجام دهید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر