ساده باشید… آقا (یا خانم)

سال نو مبارک! شاید هوای خنک و چرخه سال تقویمی به شما احساس شادابی و آمادگی برای مقابله با برخی تصمیمات را بدهد. ما همه برای آن هستیم. همچنین این فرصت عالی برای بازگرداندن همه چیز به اصول اولیه و ایجاد یک پایه محکم برای تناسب اندام است که شما را در طول این سال به موفقیت می رساند.

آیا باید از نو شروع کنم؟

بازگشت به اصول اولیه شروع دوباره از پایین نیست. همه چیز در مورد تسلط بر چیزهایی است که قبلاً می دانید و برخی چیزهایی را که ممکن است فراموش کرده باشید دوباره یاد بگیرید. مایکل جردن یک بار گفت: “مبانی اولیه را دریافت کنید و سطح هر کاری که انجام می دهید بالا خواهد رفت.” یکی از بهترین راه ها برای بهتر شدن این است که اصول اولیه را به خاطر بسپارید و هر از چند گاهی تازه شوید.

فشار دادن یک تنظیم مجدد نرم می تواند کمک کند:

  • شما با برش دادن کارهایی که کار می کنند و کارهایی که کار نمی کنند موثرتر می شوید.
  • سادگی را اضافه کنید و قابلیت پیش بینی را برای اندازه گیری نتایج ایجاد کنید.
  • مهم ترین چیزها را به شما یادآوری می کنم.
  • سلامت روحی و جسمی خود را بازسازی کنید.
  • چیزهای جدیدی یاد می گیری!

بازگشت به اصول اولیه در باشگاه، می تواند مزایای ماندگاری در زندگی شخصی و حرفه ای شما داشته باشد.

به جایی که تعلق داری برگرد

ما می خواهیم در مورد بازگشت به اصول اولیه صحبت کنیم (به طور متناقض، درست است؟). در اینجا چهار راه برای کمک به شما برای ایجاد یک پایه قوی تر در سال آینده وجود دارد.

نمادهای یادآوری برنامه زمان بندی وبلاگ

با تنظیم برنامه یا یادآوری شروع کنید.

یادداشت های چسبناک را در جایی قرار دهید که همیشه بتوانید آنها را ببینید. یک برنامه یادآوری فانتزی دانلود کنید یا هشدارها را در تلفن خود تنظیم کنید. هر چیزی که به شما کمک کند با انگیزه بمانید. یادآوری ها ساده ترین راه برای وارد کردن ما به ذهنیت تناسب اندام هستند زیرا به ایجاد عادات خوب منسجم کمک می کنند.

نمادهایی برای تعیین اهداف وبلاگ

از روش SMART برای دستیابی به اهداف استفاده کنید.

ماه گذشته، ما به اهمیت تصمیم گیری برای یک سال جدید موفق پرداختیم. این شامل تعیین اهداف کوچک و دست یافتنی است که می توانید آنها را پیگیری کنید. برای نگاه عمیق تر، وبلاگ ماه گذشته را بررسی کنید.

لاگ فود

با سوخت رسانی مناسب به بدن خود شروع کنید.

احتمالاً صدها برنامه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند آنچه را که در بدن خود می گذارید پیگیری کنید. می گویند ماهیچه های شکم در آشپزخانه ساخته می شوند یا نمی توان رژیم غذایی بدی داشت. در حالی که هر دو گفته صحت کمی برای آنها دارند، اجماع عمومی این است که شما باید ۸۰ درصد از تصمیم خود را بر خوردن غذای مناسب متمرکز کنید. فقط یک روز شمارش کالری می تواند به شما نشان دهد که برای بازگشت به مسیر خود باید چه کاری انجام دهید.

PT

از مربی شخصی استفاده کنید!

حتی بزرگترین بدنسازان و متخصصان سلامت هر از چند گاهی برای تقویت اصول اولیه و دریافت راهنمایی مناسب مراجعه می کنند. مربیان شخصی (به ویژه کارشناسان فیتنس کانکشن محلی شما) می توانند به شما کمک کنند تا فرم مناسب را دوباره یاد بگیرید، اهدافی را تعیین کنید، شما را مسئول نگه دارند و حتی خلق و خوی خود را بهبود بخشند.

نکته پاداش: کلاس های گروهی مکانی عالی برای ارتباط با یک جامعه فراگیر و یادگیری طناب های اولیه است.

دوباره به زین برگشت.

این یک سال جدید است و شما. گرفتم. این هست. زمان هیجان انگیزی است که به این فکر کنید که از کجا آمده اید و به کجا می خواهید بروید. با بازگشت به اصول اولیه، شروع به کار بر روی اصول اولیه مورد نیاز برای حفظ موفقیت آمیز تصمیمات خود پس از امسال خواهید کرد. تیم مربیان متخصص و کارکنان پشتیبانی ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند تا یک تجربه ورزشی مثبت ایجاد کنید که اهداف شما را در دسترس شما قرار دهد. فقط با ما تماس بگیرید، ما خوشحالیم که کمک می کنیم!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر