مدیریت وزن سالم

در دنیای پرشتاب امروزی، به ویژه با توجه به پیشرفت‌های فناوری‌های مدرن، ما به‌عنوان یک جمعی، در جستجوی راه‌حل‌ها تا حدودی بی‌صبر هستیم. رضایت آنی به طور کلی هدف است. با این حال، نتایج فوری همیشه قابل دستیابی نیست، به خصوص با توجه به مدیریت وزن شخصی.

در تلاش ما برای موفقیت در کاهش وزن فوری، ما هر روز توسط منتقدانی بمباران می‌شویم که ادعا می‌کنند آخرین فناوری، محصول یا ابزار تضمین شده برای کمک به کاهش وزن‌های ناخواسته و مهم‌تر از همه، دور نگه داشتن آنها برای همیشه در اختیار شماست.

پس از سال‌ها کار در آموزش شخصی، و تحقیقات گسترده در مورد مکمل‌ها و ابزارهای مختلف موجود در بازار امروز، من به نتایجی مشابه با فیزیولوژیست‌ها و مربیان شخصی معتبر رسیده‌ام. بدون گلوله نقره ای.” این ممکن است برای کسانی از ما که پرداخت های خود را به جدیدترین کمربند شکمی الکترونیکی ارسال کرده اند خالی باشد. اجازه ندهید قلب شما متزلزل شود، قطعاً خبر خوبی برای کسانی از ما وجود دارد که برای حفظ یک کمربند تلاش کرده اند. وزن ایده آل بدن

نمودار مدیریت وزن شخصی آزمایش شده و آزمایش شده ای وجود دارد که سال هاست برای بسیاری در زمینه تناسب اندام شناخته شده است. فرمول موفقیت از نظر مدیریت وزن بدن در واقع نسبتاً ساده و معتبر است (در صورت عدم وجود شرایط پزشکی از قبل که ممکن است مانع پیشرفت شود، مانند مشکلات تیروئید یا دیابت). اگر هدف شخصی شما کاهش وزن است، هدف اصلی این است که کالری کمتری از آنچه بدن شما در حال حاضر می سوزاند در یک دوره بیست و چهار ساعته بخورید. نتیجه فوری این است که بدن بیشتر از چربی بدن و کربوهیدرات های ذخیره شده برای انرژی استفاده می کند. در ظاهر، هر چه مدت بیشتری به این روش بر میزان مصرف غذای خود نظارت کنید، در نهایت وزن بیشتری از دست خواهید داد.

افرادی هستند که دائماً دچار کمبود وزن هستند (این وضعیت همچنین نگرانی های سلامتی بی شماری را به همراه دارد). اگر نتیجه مطلوب افزایش وزن است، هدف شما باید این باشد که کالری بیشتری نسبت به کالری مصرفی بدنتان در روز مصرف کنید.

توجه به این نکته بسیار مهم است که برای دستیابی به حداکثر نتایج و بهره مندی از طیف کاملی از مزایای به دست آمده از یک برنامه کنترل وزن سالم، باید یک روال تناسب اندام مناسب یا رژیم ورزشی مداوم رعایت شود. رژیم غذایی بدون ورزش منظم در ابتدا منجر به مقدار مشخصی از نتایج قابل توجه خواهد شد. با این حال، این تاکتیک به مرور زمان بر هدف شما تأثیر می گذارد. کاهش شدید کالری روزانه بدون ورزش باعث می شود بدن تولید کالری یا ذخایر انرژی مصرف شده در طول روز را محدود کند که اغلب منجر به احساس خستگی، گرسنگی، تحریک پذیری و بی قراری عادی می شود. در سوی دیگر معادله، اگر بدون ورزش منظم، صرفاً با مصرف کالری بیشتر از کالری که می سوزانید، سعی در افزایش وزن دارید، تقریباً به طور قطع به روش ها و مناطق ناخواسته و غیرعاقلانه اضافه وزن خواهید داشت.

فرمول قطعا واضح و درست است. برای کاهش وزن سالم، سعی کنید غذای دریافتی خود را به میزان ۱۵ تا ۲۵ درصد از میزان مصرف فعلی خود کاهش دهید و سه تا پنج روز ورزش با شدت متوسط ​​در هفته انجام دهید. در صورت عدم وجود ناهنجاری تیروئید یا هر بیماری قبلی دیگر، نتایج قابل مشاهده خواهد بود. یک دوره. همین سناریو در مورد افزایش وزن سالم نیز صدق می کند. کالری دریافتی روزانه خود را ۱۵ تا ۲۵ درصد افزایش دهید و سه تا پنج روز ورزش نسبتاً شدید در هفته انجام دهید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر