چگونه برای همیشه وزن کم می کنید؟ به شرکت مناسب بپیوندید!

افرادی که علاقه مند به کاهش وزن هستند در شکل ها، اندازه ها و البته وزن ها هستند.

پس جای تعجب نیست که اخیراً ثبت ملی کنترل وزن ایالات متحده (NWCR) برای شناسایی مخرج مشترک بین افرادی که وزن کم کرده و آن را حفظ کرده اند هیجان زده شده است. آنها افرادی را که بین ۳۰ تا ۳۰۰ پوند وزن کم کرده بودند مورد مطالعه قرار دادند و آنها را از ۱ تا ۶۶ سالگی دور نگه داشتند و متوجه شدند که آنها چهار چیز مشترک دارند.

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، می خواهم باور کنم که می خواهید برای همیشه وزن کم کنید. بنابراین، آیا می‌دانید یا می‌توانید ۴ مورد مشترک این افراد را حدس بزنید؟

اگر به رژیم غذایی آنها فکر کنید، این منطقی است اما درست نیست. اگر حدس می‌زنید که او در همان سمت تخت می‌خوابد، می‌توانم بگویم که شما دارای حس شوخ طبعی هستید، اما هیچ حسی از آنچه برای حفظ وزن در طولانی مدت لازم است ندارید.

نوشیدن آب زیاد را می توان بخشید اگر آن را به عنوان پاسخ ارائه دهم زیرا می دانم که شما بارها این را شنیده اید. اجتناب از آرد سفید نیز در این دسته قرار می گیرد و ممکن است درست باشد، اما مطالعه این را فاش نکرد.

اگر می خواهید یک بار برای همیشه پوندهای ناخواسته را کاهش دهید، باید به شرکت مناسب بپیوندید! شما باید با شخصی همراه باشید که طبق NWCR عادات سبک زندگی زیر را دارد:

  1. صبحانه را به وعده غذایی اولویت دار تبدیل کنید. ۷۸ درصد از افراد مورد مطالعه دقیقاً همین کار را انجام می دهند. می دانم که قبلاً این را شنیده اید اما مطمئنید چرا؟ خوب، متابولیسم شما در هنگام خواب به پایین ترین حد خود می رسد. اگر بدون خوردن صبحانه بلند شوید و دوان دوان روی زمین بنشینید، متابولیسم بدن شما همچنان در حالت ناشتا است و تا حد امکان کالری کمتری می سوزاند. خوردن صبحانه به معنای واقعی کلمه روزه یک شبه را شکسته و سوخت و ساز بدن شما را افزایش داده و می سوزاند.
  2. حداقل هفته ای یکبار خود را وزن کنید – ۷۵ درصد از افراد شرکت کننده در این مطالعه حداقل یک بار در هفته وزن خود را انجام می دادند. اهمیت این را از راه سخت آموختم. اخیراً که برای من ناشناخته است، وزن ثابت ۱۵ ساله من ۱۴۰ پوندی به ۱۵۰ پوند رسیده است. از آنجایی که به طور منظم وزن نمی‌کردم، می‌دانستم که دور کمرم در تمام لباس‌هایم قبل از من بود. اگر قبلاً مرتب وزن می‌کردم (مثل الان!) ترازو خیلی قبل از اینکه لباس بپوشم به من می‌گفت! وزن به طور مرتب آگاهی هایی را که باید منجر به کار شود افزایش می دهد.
  3. هر هفته کمتر از ۱۰ ساعت تلویزیون تماشا کنید – بله، شما می خواهید در یک شرکت خوب باشید، یادتان هست؟ افرادی که وزن کم می کنند و آن را کاهش می دهند عادت دارند که نشستن جلوی تلویزیون را با فعالیت های فعال تر جایگزین کنند، چرا که نه؟ تماشای ۷۲ کالری فقط ۱۰ کالری بیشتر از آنچه هنگام خواب می سوزانید می سوزاند.
  4. ورزش روزانه چند بار قبلا این را شنیده اید؟ ورزش روزانه برای کاهش وزن و حفظ وزن ایده آل بسیار مهم است. این مطالعه مجدداً آن را ثابت می‌کند که ۹۰ درصد آنها این رفتار مشترک را دارند و آن را به رایج‌ترین شیوه زندگی مشترک این گروه تبدیل می‌کند. برای ورزش وقت بگذارید. مهم نیست که چه شکلی به خود می گیرد، اما انجام کاری که دوست دارید یک مزیت بزرگ است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر