کاهش وزن قابل توجه – صحبت واقعی برای از دست دادن ۱۰۰ پوند

با گذراندن ۳۰ سال گذشته در زمینه سلامت روان، اغلب اوقات استراحت می کنم تا در صنعت کاهش وزن کار کنم. از آنجایی که ما همچنان شاهد یک اپیدمی در مسائل مربوط به وزن هستیم، کارهای زیادی وجود دارد که می توانیم برای اطمینان از سلامت و وزن مطلوب انجام دهیم. اما آیا کاهش وزن قابل توجهی بدون جراحی امکان پذیر است؟ پاسخ بله است! اما، هنگام تلاش برای کاهش وزن قابل توجه، توصیه می کنم با اولین پزشک خود صحبت کنید. وزن قابل توجه به تلاش تیمی نیاز دارد. و، شما تمام حمایتی را که می توانید در طول این فرآیند دریافت کنید، می خواهید. برخی احساس خواهند کرد که شما نیازی به حمایت ندارید. اما لطفاً با دکتر مشورت کنید – انجام این کار علم خوبی است.

بنابراین سفر به سمت کاهش وزن سالم از کجا شروع می شود؟ در هر مرکز کاهش وزن و هر برنامه ای که در آن کار می کردم، همه با صبحانه شروع می شد. همه ما شنیده ایم که صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز است. این نه تنها درست است، بلکه به خصوص برای کاهش وزن نیز صادق است. اگر زمانی که گرسنه هستیم صبر کنیم تا غذا بخوریم، در اغلب موارد بیش از حد غذا می خوریم. بنابراین من یک صبحانه مملو از پروتئین با حداکثر ۴۰۰ کالری را توصیه می کنم. منوهای زیادی وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید. یکی را انتخاب کنید که برای شما منطقی باشد و مطمئن باشید که از چیزی که می خورید لذت خواهید برد. اگر از آن ناراحت شوید، به آن نمی چسبید.

آیا حفظ یک دفترچه غذایی مهم است؟ بله و خیر. من نمی گویم که لازم است همه چیز را یادداشت کنید، اما باید با خودتان صادق باشید. اگر در زمینه کاهش وزن تازه کار هستید، توصیه می کنم یک دفترچه یادداشت داشته باشید. اگر قبلاً در این راه بوده‌اید، مهم‌تر است که با خودتان صادق باشید. شما محرک های خود را می دانید. برنامه ای برای مقابله با آنها داشته باشید.

در مورد برنامه های جایگزینی غذا چطور؟ باز هم با داشتن تجربه زیادی از کار با آنها، بله وزن کم خواهید کرد، اما پس از آن چه؟ اگر الگوهای غذایی سالم را پرورش نمی دهید، ممکن است در برخی موارد خود را برای شکست آماده کنید. من نه مخالف و نه موافق یا آنها هستم. رویکرد من از آنها به عنوان ابزاری استفاده کرده است در حالی که شما در حال ایجاد آن عادات غذایی هستید. طبق تجربه من، تقریباً هر حرفه ای از پزشک تا متخصص تغذیه که در کنار آنها کار کرده ام، عادات غذایی سالم را به عنوان سنگ بنای یک برنامه کاهش وزن خوب می پذیرند.

خرابکاری با ذخیره سازی به هیچ عنوان مواد غذایی ناسالم را در خانه نگهداری نکنید. مطالعات نشان می‌دهد که اگر در دسترس ما نباشد، احتمال اینکه از آشغال‌ها صرف نظر کنیم، بیشتر است. این را در اولویت قرار دهید. این دوباره به صادق بودن برمی گردد. من مشتریانی داشته ام که به من گفته اند که چیزهای شیرینی را برای شرکت در خانه نگه می دارند. انجامش نده این یک تله است. با خودت صادق باش. کمد را تمیز کنید سود زیادی خواهد پرداخت.

و در حالی که کاهش وزن در آشپزخانه آغاز می شود، حرکت برای این روند حیاتی است. آهسته شروع کن قبل از شروع یک برنامه ورزشی دوباره با پزشک خود صحبت کنید. سپس مشخص کنید که هدف چیست… کاهش وزن، سلامت قلب یا پیشگیری؟ وقتی از کاهش وزن قابل توجه صحبت می کنیم، استفاده از خدمات یک حرفه ای مفید خواهد بود. داشتن این مسئولیت پذیری و حمایت در مراحل اولیه بسیار مهم است. زود و اغلب کمک بخواهید.

چه نوع تمرینی بهتر است؟ بستگی داره از کی بپرسی گفتنی است، من حرکت کم ضربه مقاوم را دوست دارم. اگر تازه شروع کرده اید من استخر را دوست دارم. برای کاهش تورم، کاهش درد و افزایش گردش خون عالی است. از نظر کالری سوزی نیز عالی است. من استخر را دوست دارم زیرا درست مانند غذا، اگر از آن لذت نمی برید، احتمالاً به آن نمی چسبید. به حرکت فکر کنید نه ورزش.

آخرین چیزی که می خواهم به آن اشاره کنم چشم انداز است. درگیر کاهش وزن نباشید. با احساس خود بیشتر هماهنگ باشید. به عبارت دیگر ممکن است وزن کم نکرده باشید، اما بالا رفتن از پله ها راحت تر است. شما ممکن است وزن کم نکرده باشید، اما شلوار شما ممکن است اکنون احساس کاهش وزن داشته باشد. پوند را فراموش کنید به انرژی و اینچ خود اعتماد کنید {از دست رفته}.

وزن قابل توجهی امکان پذیر است. این یک دوی سرعت نیست. این یک ماراتن است. با انتخاب های خوب و تیم پشتیبانی مناسب می توانید به هدف خود برسید. به یاد داشته باشید که کاهش وزن ایمن به نیم تا دو پوند در هفته می رسد. خیلی به نظر نمی رسد؟ از دست دادن ۲ پوند در هفته برای یک سال، ۱۰۴ پوند به شما می رسد. و این باید تمام انگیزه ای باشد که به آن نیاز دارید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر