۴ نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان

تناسب اندام و تناسب اندام یک هدف مهم برای بسیاری از ما است. اگر به تازگی سفر تناسب اندام و ورزش خود را شروع کرده اید، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید رعایت کنید:

۱. با یک تمرین ساده شروع کنید

اگر تازه ورزش می کنید، ممکن است نخواهید با یک تمرین با شدت بالا شروع کنید. برای افزایش استقامت و قدرت بدن، باید بدن و هسته خود را در تمرین آرام کنید. می توانید با یک ورزش سبک که شامل کاردیو و حرکت بدن است شروع کنید. پیاده روی، آهسته دویدن، لگد زدن، لگد زدن، پریدن و غیره ضربان قلب شما را افزایش داده و به حرکت در می آید. همچنین می توانید پس از درد کشیدن، حرکات کششی و یوگای ملایم را برای تقویت بدن خود انجام دهید. شما احساس سوزش در عضلات خود خواهید داشت و ممکن است پس از اولین بار احساس درد کنید، اما پس از مدتی زمانی که ماهیچه های شما قوی تر شوند، این احساس از بین می رود. پس از یک یا دو هفته با این روتین، می توانید شدت خود را افزایش دهید در حالی که بدن شما به آن عادت کرده است.

۲. رژیم غذایی متعادل داشته باشید

مهم ترین چیزی که هنگام کاهش وزن و تناسب اندام باید به خاطر بسپارید، داشتن یک رژیم غذایی متعادل است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی و ویتامین های ضروری محروم کنید. در غیر این صورت پوست شما بیش از حد خوب خواهد بود. داشتن یک رژیم غذایی متعادل به شما احساس شادابی و انرژی می دهد. خوردن تمام مواد مغذی که از میوه‌ها، سبزیجات، گوشت، لوبیا، مغزها، حبوبات، دانه‌ها و غیره به دست می‌آیند، نتایج امیدوارکننده‌تری نسبت به رژیم‌های غذایی سخت به شما می‌دهد.

۳. در مورد اهداف خود واقع بین باشید

نکته دیگری که در رابطه با تناسب اندام و کاهش وزن باید در نظر داشته باشید این است که چگونه فکر می کنید. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول چند پوند وزن کم کنید. این روند کند است و زمان و عزم زیادی را می طلبد. شما باید انتظارات خود را تا حد امکان واقعی کنید. به یاد داشته باشید، هدف در اینجا این است که از ظاهر و احساس بدن خود راضی باشید. شما نمی خواهید انتظارات غیر واقعی از خود داشته باشید و زمانی که به آن اهداف نرسیدید ناامید شوید زیرا، صادقانه بگویم، این روند می تواند بسیار طولانی تر از آنچه شما انتظار دارید باشد.

۴. مدتی به نتیجه بدهید

کاهش وزن و تناسب اندام سفری است که زمان، کار سخت و عزم زیادی را می طلبد. شما باید با انگیزه بمانید و روتینی را دنبال کنید که شما را به اهداف تناسب اندامتان برساند. همه چیز به زمان و پشتکار بستگی دارد. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ممکن است ماه ها طول بکشد تا نتایج مورد نظرتان را ببینید، اما اگر می خواهید به خط پایان برسید باید سخت کار کنید و درست بایستید. سخت کوشی و فداکاری شما را در نهایت به نتیجه می رساند.

بفرمایید! این نکات به شما کمک می کند تا به برنامه تناسب اندام ایده آل خود برسید. به یاد داشته باشید، این در مورد پیشرفت شما است، نه مسابقه با زمان. شما باید آگاه باشید که بدن شما چقدر می تواند تحمل کند. اگر برای تناسب اندام بودن نیاز به انگیزه و برنامه ای روشن دارید، با مراجعه به سایت ما، Fitness For 10 را بررسی کنید و یک باشگاه ورزشی در نزدیکی خود پیدا کنید!

www.FitnessFor10.com

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر