۶ روش برتر برای شروع اهداف تناسب اندام برای سال ۲۰۲۲

همه ما پشت سر گذاشته‌ایم – سال جدید را با بهترین نیت برای بازگشت به فرم شروع کردیم، و قبل از اینکه متوجه شوید، ژانویه تمام شده است و هیچ چیز تغییر نکرده است. امسال، هرگز اجازه ندهید دوباره این اتفاق بیفتد! راه های زیادی برای رسیدن به اهداف تناسب اندام شما وجود دارد و ما اینجا هستیم تا برخی از موارد دلخواه خود را به اشتراک بگذاریم.

۱. برنامه ریزی کنید

اولین قدم برای هر هدف موفق، ایجاد یک برنامه است. دریابید که می خواهید به چه چیزی برسید و چگونه آن را به روشی واقع بینانه، پایدار و خاص انجام خواهید داد. اگر هدف شما “فعال تر بودن” است، عالی است، اما شدنی نیست. از طرف دیگر، اگر هدف شما این است که “هر روز ۱۵ بار تمرین انجام دهید”، این امر مشخص تر و دست یافتنی تر است.

هنگامی که در مورد اهداف خود تصمیم گرفتید، به این فکر کنید که چقدر زمان برای ورزش در هفته یا هر ماه نیاز دارید – زیاده روی نکنید! همچنین، دریابید که کدام روزهای هفته در جایی که تمرین می کنید (به عنوان مثال، در باشگاه، خارج از خانه) بهترین کار را خواهند داشت.

هنگامی که برنامه ای متناسب با برنامه و سبک زندگی خود دارید، وقت آن است که شروع کنید!

۲. از کوچک شروع کنید

مهم است که در اولین شروع کار بیش از حد به خود فشار نیاورید. اگر هدف شما این است که هر روز در هفته ورزش کنید، ممکن است برای کسی که مدت طولانی ورزش نکرده است یا ورزش زیادی را دوست ندارد، خیلی زیاد باشد. از کم شروع کنید – هدفتان این باشد که سه بار در هفته ورزش کنید و به تدریج با عادت کردن بدن به ورزش، آن را افزایش دهید.

همچنین ممکن است بخواهید به جای تغییر یکباره کل برنامه خود، زمان یا شدت را به تدریج به تمرینات خود اضافه کنید. این کمک می کند تا انتقال راحت تر شود و از خستگی شما جلوگیری کند.

۳. اهداف واقع بینانه تعیین کنید

تعیین اهداف بزرگ و هدف گذاری ستاره ها بسیار خوب است، اما اگر به آنها نرسید ممکن است خسته کننده باشد. زمانی که اهداف تناسب اندام خود را تعیین می کنید، مطمئن شوید که می توان آنها را در مدت زمان معقولی به دست آورد (فکر کنید شش ماه یا کمتر) و نیازی به تغییرات شدید در سبک زندگی شما نیست – هیچ فایده ای برای تعیین یک هدف غیرواقعی وجود ندارد که فقط از خودتان ناامید شوید. وقتی به آن نرسیدی .

به یاد داشته باشید که تناسب اندام یک سفر است، نه یک مقصد. هیچ اشکالی ندارد که از کوچک شروع کنید و به تدریج پیشرفت کنید.

۴. یک گروه پشتیبانی پیدا کنید

تلاش برای رسیدن به اهداف خود به تنهایی می تواند چالش برانگیز باشد، بنابراین یک گروه حمایتی برای کمک به ایجاد انگیزه پیدا کنید. دوستان و خانواده در تشویق عالی هستند – فقط دانستن اینکه کسی از شما انتظار دارد ورزش کنید یا سالم غذا بخورید، لغزش را برای شما سخت می کند!

همچنین ممکن است پیوستن به یک انجمن آنلاین را در نظر بگیرید که در آن دیگران اهداف تناسب اندام مشابهی دارند – پیدا کردن افرادی که از سفر شما حمایت می کنند و به شما کمک می کنند تا شما را پاسخگو نگه دارند آسان تر از همیشه است.

۵. پیشرفت خود را پیگیری کنید

دیدن شواهد ملموس از پیشرفت شما یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ انگیزه است. اگر از یک برنامه یا یک ردیاب تناسب اندام استفاده می کنید، مطمئن شوید که به طور منظم چک می کنید و پیشرفت خود را مشاهده می کنید. شاید تعجب کنید که چقدر پیشرفت کرده اید حتی اگر در نگاه اول زیاد به نظر نرسد.

اگر پیشرفت خود را با فناوری پیگیری نمی‌کنید، سعی کنید راه‌هایی برای ثبت رکورد خود بیابید – این می‌تواند به سادگی گرفتن عکس‌های پیشرفت یا نوشتن اندازه‌های خود باشد.

پیگیری کارهایی که تاکنون انجام داده‌اید به شما کمک می‌کند تا به شما یادآوری کنید که چقدر کار کرده‌اید و چقدر پیشرفت کرده‌اید!

۶. موفقیت های خود را جشن بگیرید

حتی اگر هدف شما کاهش چند پوندی باشد، هر قدم مهم است و باید جشن گرفته شود. پس از رسیدن به هدف کاهش وزن خود با یک لباس ورزشی جدید پذیرایی کنید، یا بعد از یک ماه تغذیه سالم برای شام بیرون بروید.

دستاوردهای کوچک در مسیر موفقیت ضروری هستند – پس هر پیروزی را به خودتان تبریک بگویید، مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک!

برای شروع سال جدید به دنبال یک باشگاه ورزشی در نزدیکی خود هستید؟ با ۱۰ دلار به تناسب اندام بپیوندید! برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت ما در https://fitnessfor10.com/ بپیوندید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر