۶ نکته تناسب اندام برای افراد پرمشغله

چه کارآفرین باشید و چه در بخش شرکتی کار می کنید، همه ما می دانیم که رسیدن به تعادل کامل بین کار و زندگی چقدر می تواند دشوار باشد.

اگر یک حرفه ای پرمشغله هستید، احتمالاً بیشتر روزهای خود را به کار یا در رفت و آمد به دفتر از خانه و بالعکس سپری خواهید کرد. اشکالی ندارد که برای رسیدن به موفقیت سخت تلاش کنید، اما تعهد روزانه به سلامتی و سبک زندگی امروزی در آینده به خوبی نتیجه خواهد داد.

در اینجا چند راه وجود دارد که چگونه می توان سلامت و سبک زندگی خود را با وجود برنامه پرشتاب حفظ کرد:

۱. روز خود را پیگیری کنید

ما همیشه بهانه ای داریم برای اینکه بیش از حد مشغول آشپزی یا ورزش هستیم، اما شروع به پیگیری روز خود و نحوه گذراندن آن در ۳۰ تا ۶۰ دقیقه کنید. با کمال تعجب، تمام وقت اضافی را برای تمرین ۳۰ دقیقه ای یا انجام برخی جلسات برنامه ریزی غذایی قبل از یک هفته شلوغ خواهید یافت. یاد بگیرید که زمان خود را اولویت بندی کنید، و می توانید به تمام اهداف خود برسید.

۲. خواب را در اولویت قرار دهید

هدف خود را برای داشتن ۷-۸ ساعت خواب مداوم در هر شب تعیین کنید. تحقیقات به این نتیجه رسیده است که کم خوابی اولین دلیل عدم تمرکز، تحریک پذیری و خستگی است. همچنین شناخته شده است که مقدار هورمون استرس کورتیزول را در بدن شما افزایش می دهد که پتانسیل افزایش وزن را افزایش می دهد.

۳. ورزش خود را در اولویت قرار دهید

حتی اگر فقط یک سواری سریع در اطراف بلوک باشد، تمرینات ورزشی خود را مانند یک جلسه اولویت بندی کنید. در زمان استراحت ناهار خود به باشگاه ورزشی نزدیک میز خود بروید یا در کلاس های عصر ثبت نام کنید تا این حس مسئولیت پذیری را در خود ایجاد کنید.

۴. تعیین اهداف و پیگیری پیشرفت

برای اینکه در مورد سلامتی و تناسب اندام خود انگیزه داشته باشید، باید اهداف مشخصی را تعیین کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید. چه به صورت اعداد یا جلسات، فهرستی از اندازه‌گیری‌های بدن، وزن به پوند، گام‌هایی که هر روز انجام می‌دهید و تعداد تمرینات در طول هفته تهیه کنید و گزارش هفتگی تمام این اندازه‌گیری‌ها را نگه دارید.

۵. وعده های غذایی را از قبل برنامه ریزی کنید

اگر حرفه ای پر مشغله هستید، مطمئناً در تمام طول هفته مسیر فست فود را انتخاب خواهید کرد. این نه تنها گران است بلکه برای سلامتی شما بسیار مضر است. عادت کنید که غذا را به صورت دسته جمعی در پایان هر هفته قبل از شروع یک هفته کاری پرتنش دیگر آماده کنید. مقداری مرغ را در یخچال خیس کرده و فریز کنید و برنج و عدس را از قبل آماده کنید تا در یخچال نگهداری شود. برای دسترسی آسان، مقداری سبزیجات را خرد کرده و بجوشانید. هوموس را به صورت آماده بخرید یا خودتان درست کنید و آن را همیشه به عنوان سس غوطه وری در دسترس نگه دارید که هوس شدید به شما دست می دهد.

۶. هیدراته کنید

برای کاهش وزن و تناسب اندام، به هر قیمتی از کم آبی بدن خودداری کنید. سعی کنید روزانه حداقل ۲ لیتر آب مصرف کنید. همچنین می توانید آب را با آب میوه های تازه، اسموتی ها، دمنوش های گیاهی و سم زدایی با طعم های دلخواه جایگزین کنید.

حفظ یک سبک زندگی سالم زمانی که همیشه در معرض بمباران کار هستید سخت است، اما با برخی معاوضه‌های سالم و تصمیم‌گیری آگاهانه، همه چیز ممکن است!

اگر به دنبال یک باشگاه ورزشی جدید و راهی برای حفظ انگیزه هستید، تناسب اندام را با ۱۰ دلار بررسی کنید! ما بسته به موقعیت مکانی شما چندین طرح عضویت را ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، به وب سایت ما www.fitnessfor10.com مراجعه کنید

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر