چگونه چاق شویم (5 نکته ساده برای افزایش سریع وزن)

برخلاف بسیاری از افرادی که در آن هستند کاهش وزن و دوره لاغری آیا برای برخی دیگر این س theال است که چگونه چاق شویم؟ معمولاً روشهای مختلفی برای افزایش وزن وجود دارد. اما ابتدا باید به این فکر کنید که آیا شخص واقعاً نیاز به افزایش وزن دارد یا خیر؟برای بررسی این امر ، … ادامه

علم ورزش چه نوشیدنی ورزشی برای مصرف در حین ورزش مناسب است؟

آنچه در این مقاله می خوانید همه ما می دانیم که وقتی ورزش می کنیم ، باید به آب رسانی توجه کنیم. اما شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که هنگام ورزش چه چیزی بخوریم و کدام نوشیدنی ورزشی مناسب ما است؟ معمولاً آب اولین انتخاب است. البته آب یک انتخاب کلاسیک است … ادامه

دکتر انوشه متخصص تغذیه رفتارهای خوردن را اصلاح می کند

گفتن “نه متشکرم” ممکن است اولین تغییر رفتار باشد. یک متخصص تغذیه توصیه می کند هنگام تصمیم گیری در مورد تغییر رفتار ، همه چیز را به یکباره تغییر ندهید. اولویت ها را ابتدا مشخص کرده و اولویت های خود را تغییر دهید. سپس آن را چندین بار تکرار کنید تا به عادت همیشگی شما … ادامه

ماسک دانه ؛ 10 ماسک فوق العاده م effectiveثر و خانگی

بسیاری از افرادی که جوش های زیادی روی پوست خود دارند به دنبال بهترین ماسک برای جوش ها هستند. غلات یکی از مهمترین دغدغه هایی است که برخی افراد آن را می شناسند و به دنبال رفع آن هستند. علت ایجاد جوش ها بسیار متنوع است و وقتی علت آن را پیدا کردید می توانید … ادامه

مراقبت از گوش با 10 ترفند م effectiveثر روزانه

ما جهان را از طریق گوش می شنویم و آن را تفسیر می کنیم. گوشها ارگانهای مهمی برای برقراری ارتباط با جهان پیرامون خود هستند که نقش مهمی در حفظ تعادل بدن دارند. رمزگشایی امواج صوتی به گفتار و زبان تنها بخش کوچکی از نقش گوش است. بدون سلامت این اندام مخفی و عملکرد مناسب … ادامه

چرا آب سرد به شما آسیب می رساند؟ || چرا آب سرد به شما آسیب می رساند؟

نوشیدن 2 تا 3 لیتر آب در روز برای سلامت عمومی توصیه می شود. اما اگر آب سرد است؟ چرا آب سرد به شما آسیب می رساند؟ نوشیدن آب ممکن است خطرات و مزایای خاص خود را داشته باشد ، و ما در اینجا به تفصیل در مورد آنها صحبت کرده ایم. همچنین خواهیم دید … ادامه

کالری در رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک اگرچه اکثر متخصصان تغذیه می گویند که کالری در رژیم کتوژنیک اصلاً اهمیتی ندارد. اما در حقیقت ، اصلاً اینطور نیست. هنگامی که بدن شما به میزان کالری مورد نیاز خود در طول روز دسترسی پیدا می کند ، غذاهای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و به شما … ادامه

RPE چیست: مقیاس بورگ | شاخص درک فشار بورگ

RPE یک شاخص مفید برای کمک به مدیریت شدت و فشار فعالیت بدنی است. در این مقاله به بررسی دقیق تر مقیاس Burg RPE می پردازیم. شاخص تلاش درک شده (RPE) روشی برای سنجش میزان مشکل در طول فعالیت بدنی است. در واقع RPE یک ابزار مفید برای کمک به مدیریت شدت فعالیت بدنی است. … ادامه

بهترین مکمل برش عضلات

بهترین مکمل های بدنسازی برای برش عضلات | برای قطع عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟ مکمل ها گلوله های جادویی برای از دست دادن چربی نیستند ، اما می توانند به شما در کاهش وزن سالم در کنار رژیم غذایی مناسب و ورزش کمک کنند. ابتدا رژیم غذایی شما باید به موقع انجام … ادامه

استویا در رژیم کتوژنیک محصولات استویا

استویا یک گیاه محبوب است که برخی در مورد آن گیج شده اند زیرا برخی معتقدند استفاده از آن عوارض جانبی دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد این ابهامات و همچنین در مورد استفاده از استویا در رژیم کتوژنیک صحبت کنیم. استفاده از رژیم های غذایی مورد تایید و مناسب بهترین راه برای … ادامه