برای شروع تاتو به چه تجهیزاتی نیاز دارید؟


به عنوان یک هنرمند تاتو، باید بدانید که کجا می توانید تجهیزات تاتو با کیفیت را پیدا کنید، چگونه از آن به طور ایمن استفاده کنید، و چگونه تنظیمات خود را سفارشی کنید. بدون دانش کامل در مورد نحوه خرید و استفاده از لوازم تاتو، رسیدن به پتانسیل کامل خود به عنوان یک هنرمند غیرممکن است.

انتخاب تجهیزات تاتو عالی می تواند یک انتخاب پیچیده باشد، چه یک علاقه مند باشید، چه یک هنرمند تازه کار تاتو یا یک فرد با تجربه. لوازم تاتو زیادی وجود دارد که شما نیاز دارید، و هر کدام جنبه های خاص خود را دارند که باید قبل از انتخاب در نظر بگیرید. حتی بهترین هنرمندان برای نشان دادن مهارت های خود به لوازم تاتو با کیفیت نیاز دارند.

برای شروع خوب، لوازم تاتو شما باید همیشه شامل سوزن تاتو ، لوله، نوک و دستگیره، جوهر، دستگاه، محصولات شابلون و منبع تغذیه باشد. تجهیزات تاتو مناسب می تواند شما را با ایجاد آثار زیبایی که مشتریان شما را راضی می کند، شروع کند.

برای شروع تاتو به چه تجهیزاتی نیاز دارید؟برای شروع تاتو به چه تجهیزاتی نیاز دارید؟

راهنمای مطالعه

نحوه انتخاب سوزن و کارتریج تاتو برای تجهیزات تاتو

سوزن ها در پنج دسته اصلی هستند: گرد، تخت، مگنوم، توربو و سایه زن. آنها همچنین یکی از مهمترین تجهیزات تاتو هستند که کیفیت کاری را که تولید می کنید تعیین می کند. انواع خاصی از سوزن ها نیز وجود دارد، مانند سوزن باگپین، سوزن بافت دار و سوزن کارتریج.

هنگام انتخاب سوزن یا کارتریج برای لوازم تاتو خود، باید در نظر داشته باشید که برای چه چیزی از آنها استفاده می کنید. بیشتر انواع سوزن ها در انواع آستر و سایه زن هستند و برخی برای انواع خاصی از خروجی بهتر هستند. به عنوان مثال، اگر به دنبال تخصص در کارهای برس مانند هستید، باید لوازم تاتو خود را با سوزن های تخت تهیه کنید.

همچنین باید به اندازه سوزن فکر کنید. اندازه های کوچکتر برای آستر بهتر است، در حالی که اندازه های بزرگتر به شما در سایه زدن کمک می کند. هنگامی که با نوع سوزنی مناسب ترکیب می‌شوید، می‌توانید طرح‌های باکیفیت را به طور کارآمد و با نتایج مناسب ایجاد کنید. برای ایمن بودن، می‌خواهید انواع سوزن‌ها را در لوازم تاتو خود داشته باشید.

چگونه لوله ها، نکات و دستگیره ها را برای تجهیزات تاتو خود انتخاب کنید

اجازه دادن به دستگاه شما در حین کار خطری است که نباید بپذیرید. حتی هنرمندان تاتو با تمرین‌کرده‌ترین و ثابت‌ترین دست‌ها قطعاً از گیره‌ها سود می‌برند. چه یکبار مصرف باشند و چه از فلز ساخته شده باشند، دستگیره ها جایگاه مشخصی در لوازم تاتو هنرمندان محترم دارند.

از سوی دیگر، لوله‌ها و نوک‌ها به هنرمندان تاتو کمک می‌کنند تا سوزن‌ها را با دقت در دستگاه خود وارد کنند. آنها همچنین اجازه تمیز کردن ایمن سوزن ها را می دهند و به آنها کمک می کنند تا به جریان جوهر مناسب برسند. هنگام خرید تیوپ ها و نکاتی برای لوازم تاتو خود، بسیار مهم است که مواردی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شوند تا به سوزن های شما آسیب نرسانند.

در حالی که لوله ها، نوک ها و دستگیره ها ممکن است برای لوازم تاتو شما ضروری به نظر نرسند، آنها نیز چیزی هستند که باید خریداری کنید. آنها کمک می کنند تا بقیه تجهیزات تاتو شما به شکل نوک بالایی باشند. وقتی از بقیه تجهیزات تاتو شما به خوبی مراقبت می شود، کیفیت خروجی خود را حفظ می کنید و مشتریان را راضی می کنید.

چگونه یک جوهر تاتو برای تجهیزات تاتو خود انتخاب کنید

در حالی که برخی از هنرمندان تاتو ترجیح می دهند جوهر خود را بسازند، اما اکثر هنرمندان ترجیح می دهند یک مجموعه کامل برای لوازم تاتو خود بخرند. این به آنها کمک می کند تا سبک های متنوع تری داشته باشند که می توانند با رنگ هایی که دارند انجام دهند. همچنین به هنرمندان کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری را برآورده کنند زیرا اگر تنوع جوهر خوبی در تجهیزات تاتو خود داشته باشند، می‌توانند درخواست‌های مختلفی را انجام دهند.

لوازم خالکوبی مورد نیازلوازم خالکوبی مورد نیاز

چگونه ماشین های تاتو را برای تجهیزات تاتو خود انتخاب کنید

یکی از حیاتی ترین تجهیزات تاتو که همیشه باید داشته باشید یک دستگاه تاتو خوب است. این در اصل قلم موی شما برای خلق آثار هنری زیبا است. همانطور که در بالا ذکر شد، مهارت های شما زمانی می تواند به بهترین شکل ظاهر شود که لوازم تاتو مناسب را داشته باشید. استفاده از دستگاه مناسب تاتو کمک زیادی به تولید کار با کیفیت می کند.

دستگاه های تاتو در دو نوع اصلی وجود دارند: کویل و چرخشی. هر دو دارای ویژگی های متمایزی هستند که باید قبل از اضافه کردن آنها به تجهیزات تاتو خود بدانید.

  • دستگاه کویل رایج ترین نوع است و دستگاهی است که هنگام استفاده وزوز می کند. این در سه نوع است: آستر، سایه زن، و بسته بندی رنگ. تنظیم و سفارشی سازی آن آسان است، زمان تکمیل سریع تری دارد و به دلیل وزن آن راحت تر کنترل می شود.
  • دستگاه روتاری از نوع ماشین کلاسیک است. سبک وزن است، به راحتی قابل حمل است و باعث گرفتگی کمتر دست و انگشتان می شود. همچنین نسبت به دستگاه کویل کم صداتر است و نیازی به تعویض دستگاه برای آستر یا سایه زنی ندارد.

مهم ترین نکته ای که در مورد این تجهیزات تاتو باید به خاطر بسپارید این است که همیشه هنگام استفاده از آن احساس راحتی کنید. شما باید بتوانید بدون اینکه به خودتان فشار بیاورید آن را نگه دارید و حرکت دهید. برخی از هنرمندان تاتو برای جابجایی آسان تر، هر دو نوع را در لوازم تاتو خود انتخاب می کنند.

چگونه محصولات شابلون را برای تجهیزات تاتو خود انتخاب کنید

در حالی که شابلون‌ها و محصولات شابلون قبلاً در بین هنرمندان تاتو محبوبیت زیادی پیدا می‌کردند، امروزه به خصوص برای هنرمندان جدید محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. محصولات استنسیل به ایجاد تاتو سریعتر و دقیق تر کمک می کند. همچنین از اشتباهات احتمالی در حین تاتو با عمل به عنوان راهنمای جزئیات اساسی و تراز مناسب هر عنصر جلوگیری می کند.

استفاده از استنسیل به این معنا نیست که آزادی هنری را به خطر می اندازید. آنها بخش ارزشمندی از لوازم تاتو هر هنرمند هستند و حتی حرفه ای ها از آنها استفاده می کنند. همه اینها به ترکیب استفاده اصلی آنها و مهارت های خلاقانه شما بستگی دارد تا به تاتو کمک کنید دقیقاً همانطور که مشتری می خواهد ظاهر شود.

نحوه انتخاب منبع تغذیه برای تجهیزات تاتو

برای اینکه دستگاه تاتو شما به خوبی کار کند، باید به منبع تغذیه مناسب متصل شود. در حالی که یک دستگاه تاتو می تواند با منبع تغذیه خود کار کند، وصل کردن آن به منبع تغذیه به شما کمک می کند تا با سرعت ثابت تر و سریع تر تاتو کنید. اکثر هنرمندان امروزه منابع تغذیه را به عنوان لوازم مورد نیاز تاتو در نظر می گیرند. به این ترتیب، به یاد داشته باشید که همیشه آن را بخشی از تجهیزات تاتو خود قرار دهید.

قبل از انتخاب واحد و لوازم جانبی برای تجهیزات تاتو خود، عوامل حیاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این شامل:

  • نوع منبع تغذیه ای که می خواهید خریداری کنید
  • توصیه های ولتاژ دستگاه شما
  • چند دستگاه می توانید به واحد وصل کنید
  • اندازه، وزن و قابلیت حمل دستگاه و لوازم جانبی
  • بودجه ی تو



Source link