مقاله غیرمعمول حقایقی را در مورد رژیم کتوژنیک لیست غذا به شما می دهد که فقط تعداد کمی از افراد از وجود آنها می دانند

چیت در رژیم کتوژنیک چیست به طور قطع نمیتوان تنها یک رژیم را بهترین رژیم لاغری دنیا دانست اما می خواهیم به شما رژیم های استاندارد را معرفی که توسط علم کاملا تایید شدهاند اما برخی از آنها مانند کتوژنیک یا لوکارب شهرت پنج جادویی ذهن

ترفندها برای کمک رژیم کتوژنیک بگیرند 1402 بیشتری دارند. هدف اصلی رژیم این است که بدن شما را مجبور کند به جای استفاده از کربوهیدرات ها به عنوان منبع اصلی انرژی، از چربیهای بیشتری برای سوخت استفاده کند.

جالب است بدانید نحوه کار کردن این رژیم به این صورت است که با کم کردن حجم کربوهیدرات دریافتی، چربیها را در معرض آب شدن و کاهش یافتن قرار میدهد. البته ما مسلمانها با این رژیم بهخوبی آشنایی داریم. البته باید با تجویز و مشاورهی پزشک اقدام به استفاده از آن کنید. بهعنوانمثال بانوان باردار یا شیرده و افرادی که به دیابت و فشارخون مبتلا هستند، باید زیر نظر پزشک تغذیه از این رژیم استفاده کنند.

رژیم غذایی لاغری سریع در یک ماه

البته لازم نیست که جزئیات یا تکنیکهای عمل را بدانند که این خارج از درک افراد غیر پزشک است و تلاش در این مورد توسط بیمار یا جراح بیمورد است. رژیم غذایی وگان در دهه گذشته به طور فزاینده ای محبوبیت پیدا کرده است. کرده و قهوه موردنیاز را برای حداقل ۲ بار و حداکثر ۴ بار در روز آماده کنید.

مطالعات کوچک نشان داده که این رژیم غذایی میتواند باعث کاهش وزن، کاهش قند خون و همچنین بهبود عوامل مضر برای سلامتی قلبی میشود. در این رژیم باید از خوردن غذاهایی که پس از تجزیه اسیدی میشوند، خودداری کنید. در این ۶ هفته کافی است شما حداقل هفتهای ۵ روز به مدت یک ساعت ورزشهای هوازی انجام دهید. رژیم لاغری سواحل جنوبی یکی دیگر از رژیم های پر طرفدار است که شما را به دریافت پروتئین بالا تشویق می کند.

رژیم لاغری سریع برای افراد خیلی چاق

این دسته از رژیم غذایی از معروف ترین رژیم های غذایی در دنیا هستند که احتمالا شما هم اسم آن را شنیدهاید. در صورت مصرف همزمان این داروها غلظت خونی گلوکز باید مرتباًاندازهگیری شود. دوران شیرخوارگی و کودکی: در این دوران، بزرگی کبد که ممکن است مانع راه رفتن یا ایستادن شود، بزرگی طحال، عدم بزرگی کلیهها، احتمال کاهش گلوکز خون و تشنج بویژه بدنبال ناشتایی، غیاب گزانتوم پوستی و افزایش اسید اوریک، رشد و تکامل معمولاً طبیعی، وجود اختلال شدید رشد که احتمالاً در اثر اسیدوز توبولی کلیوی است و ممکن است موجب تاخیر رشد قدی شود مشاهده میشوند.

در واقع یک بررسی سیستماتیک انجام شده بر روی ۱۳ مطالعه کنترلی نشان داد که رژیم با پروتئین بالا و کربوهیدرات پایین نسبت به رژیم های با چربی پایین برای کاهش وزن و همچنین کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی بسیار موثرتر است. فقط کافی است که میزان کربوهیدرات خود را در سطح پایین نگه دارید و به مصرف پروتئین، چربی و سبزیجات کم کربوهیدرات پایبند باشید.

برنامه رژیم غذایی سریع

این رژیم حافظه را بهبود میبخشد و سطح انرژی را افزایش میدهد و از سردرد و نفخ جلوگیری میکند. رژیم کتوژنیک با پایین آوردن سطح انسولین و تغییر سوخت اصلی بدن از قند به کتون عمل میکند. رژیم وگان یا گیاهخواری چربی پایین و فیبر بالایی دارد که به شما احساس سیری به مدت طولانی خواهد داد و به همین خاطر شما نیازی به کالری شماری پیدا نمی کنید.

رژیم کتوژنیک در صرع

ممکن است شما بتوانید به کمک آن وزن کم کنید و بهطور موقت سلامت خود را بهبود دهید؛ اما به احتمال زیاد نمیتوانید این روش نامتعادل غذا خوردن را برای همیشه ادامه دهید. در پایان مشخص گردید که رژیم زون به شرکت کنندگان کمک کرد تا چربی سوزی بیشتری داشته باشند و تناسب میان اسیدهای چرب امگا ۶ و امگا ۳ بهینه تر شود.

علاوهبر این میتوانید برای ورزش کردن، نوشیدن آب بیشتر و انتخابهای هوشمندانه مانند دوبرابر کردن سبزیجات غیر نشاستهای امتیاز بیشتری کسب کنید. مطالعات در چند سال اخیر نشان دادهاست که گیاهخواران وزن بدن کمتری دارند، کمتر از بیماریها رنج میبرند و معمولا طول عمر بیشتری نسبت به افرادی که گوشت میخورند دارند. البته تنها مشکل چاقی نیست بسیاری از افراد هم از لاغری رنج میبرند.

این رژیم بهخصوص در کاهش وزن افراد مبتلا به چاقی مفرط بسیار مفید بودهاست. پس اگر میخواهید این رژیم را شروع کنید، پیشنهاد میکنم دست نگه دارید و با مشورت متخصص تغذیه از رژیمهای منطقیتر و استانداردتری که در بالا توضیح دادیم استفاده کنید. اما کارشناسان بهداشت پیشنهاد می کنند 3 گرم در روز مصرف کنیم . این رژیم هم مانند دو رژیم بالا مبنای علمی و منطقی دقیق ندارد و پیشنهاد ما این است که تحت نظر متخصص تغذیه از رژیمهای استاندارد و سالمتر استفاده کنید.

نکتهای که باید به آن دقت داشته باشید این است که شاید یک رژیم بهترین رژیم غذایی باشد، اما مناسب شما نباشد. این خانم ها به طور میانگین ۱۵ کیلوگرم کاهش وزن داشتند. یک مطالعه انجام شده به مدت ۵ هفته بر روی ۱۰ خانم چاق دارای اضافه وزن نشان داد خانم هایی که رژیم لاغری پالئو داشتند به طور میانگین ۴.۵ کیلوگرم وزن و ۴.۹ درصد کاهش در چربی کبدی را تجربه کردند.

کیا رژیم لاغری سریع گرفتن

فراموش که رژیم غذایی مناسب برای ورزشکاران نباید درصد عضلات را کاهش دهد. این رژیم غذایی در طولانیمدت برای کاهش وزن بیتأثیر است. نکتهای که باید به آن توجه کنید این است که در مقایسه بهترین رژیمهای لاغری دنیا نمیتوان به قطع یک رژیم را از دیگر برنامهها برتر دانست، زیرا بدن افراد و نحوه پاسخگویی آنها به این برنامهها متفاوت است.

رژیم لاغری سریع یک ماه

این صفحه آخرینبار در ۲۱ فوریهٔ ۲۰۲۳ ساعت ۱۵:۰۳ ویرایش شدهاست. این صفحه آخرینبار در ۳ دسامبر ۲۰۱۸ ساعت ۱۲:۳۶ ویرایش شدهاست. در این مطالعه انجام شده بزرگسالانی که پیش دیابت بودند به طور میانگین ۵.۲ کیلوگرم وزن و ۵.۱ سانتی متر از دور کمر خود را کم کردند. در یک مطالعه انجام شده بر روی ۴۵ فرد بزرگسال چاق در طی ۲ سال مشخص گردید آن افرادی که در گروه رژیم کتوژنیک قرار داشتند به طور میانگین ۱۲.۵ کیلوگرم وزن و ۱۱.۴سانتی متر از دور کمر خود را کم کنند.

برنامه غذایی برای رژیم کتوژنیک

این برنامه یکی از موثر ترین برنامه های کاهش وزن میباشد که به رایگان در اختیار کاربران محترم فارسی زیان قرار گرفته شده است. بیشتر بخوانید: آیا رژیم میکروبیوم در سلامت دستگاه گوارش موثر است؟ شما با کمک این دستگاه می توانید برای لاغری قسمتهایی همچون باسن، پهلو و شکم اقدام کنید و فرم نهایی آن ها را به حالت دلخواه درآورید.

دانستن ارزش خوراکیها و درنظرگرفتن کالری دریافتی از هر یک از این غذاها به شما کمک میکند تا بتوانید عادت بد ریزهخواری را ترک کنید. بااینحال این میزان برای همه ورزشکاران مناسب نیست. برای انجام تمرین های ورزشی طولانی به منظور سوزاندن میزان مناسبی از کالری برای کاهش دایمی وزن، وجود بافت های قوی تر عضلانی لازم است. وگانها معمولا فقط به خاطر سلامتی این رژیم غذایی را ندارند، بلکه فاکتورهای محیط زیستی، اخلاقی و دلسوزانه هم در تصمیم آنها دخیل است.

آیا تا این روز از رژیمتان موفق بوده اید ؟ آیا رژیم لوکارب لاغر کننده است؟ اساس این رژیم بر این تئوری است که بیشتر بیماریهای مدرن مربوط به رژیم غذایی غربی و مصرف غلات، لبنیات و غذاهای فرآوریشده است. علاوه بر این کاهش وزن سریع به وسیله محدود کردن شدید کالری ها به طور قابل ملاحظه ای عضله سوزی به دنبال خواهد داشت.

برنامه رژیم لاغری کتوژنیک

چندین مطالعه نشان داده اند که رژیم پالئو به طور قابل ملاحظه ای وزن و سایز دور کمر را کاهش می دهد. عددهای گفته شده به طور قابل ملاحظه ای بیشتر از گروه رژیم کم چرب بود حتی با وجودی که هر دو گروه رژیم با کالری محدود داشتند. آن دسته از افرادی که در گروه رژیم گیاه خواری قرار داشتند چیزی بیشتر از دو برابر نسبت به دیگر گروه های رژیمی کاهش وزن را تجربه کردند.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که میخواهید در مدت زمانی کم، بیشترین کاهش وزن را تجربه کنید، میتوانید به سراغ رژیم کتوژنیک بروید. اگر شما هم جزو این افراد هستید و از اختلالات غذا خوردن رنج نمیبرید، میتوانید با خیال راحت رژیم گیاهخواری را انتخاب کرده و وزن خود را کاهش دهید. گزارش های بسیار زیادی حاکی از کاهش وزن در رژیم سواحل جنوبی هستند و همچنین یک مطالعه ۱۲ هفته ای منتشر شده به بررسی اثرات این رژیم پرداخت.

رژیم کتوژنیک چه بخوریم

Th᠎is post w᠎as do ne by G᠎SA Con te​nt Gener ator Dem᠎ov​er sion .

رژیم لاغری سریع یک ماهه

هر رژیمی که به هر علتی بر سر زبانها میافتد و طرفدار پیدا میکند، به سرعت از طرف افراد گوناگون و از جمله متخصصان به دقت بررسی میشوند. در یک مطالعه، افراد چاق بهطور متوسط ۶۳ کیلوگرم با یک رژیم غذایی بسیار کم چرب از دست داد. در رژیم غذایی پالئوی سختگیرانه غذاهای فرآوری شده، شکر افزوده، حبوبات، غلات، و محصولات لبنی محدود می شود.

لیست مواد غذایی در رژیم کتوژنیک

این رژیم غذایی، چندین گروه غذایی از جمله غلات و حبوبات، الکل و قندهای افزوده را حذف میکند و روی خوردن غذای واقعی بدون مواد فرآوریشده تأکید دارد. طبق این برنامه، وقتی شما، کربوهیدرات کمی مصرف کنید، تمایل به مصرف پروتئین بیش تر می شود و اشتها کاهش می یابد و مسیر برای لاغری یا حفظ سلامتی و فرم اندام، هموار می شود.

رژیم کم کربوهیدرات چگونه عمل می کند؟ از طرف دیگر مصرف چربی به عنوان بخشی از رژیم با پروتئین بالا نرخ متابولیسم را نسبت به رژیم های کم چرب بیشتر افزایش می دهد. برنامه ZONE DIET تلاشی است برای تعادل بخشی به برنامه غذایی و رویکرد آن، قرار دادن ۴۰ درصد کربوهیدرات، ۳۰ درصدچربی و ۳۰ درصد پروتئین در هر وعده غذایی است.

فازهای کاهش وزن رژیم دوکان بر پایه مصرف نامحدود مواد غذایی پروتئینی و سبوس جو دو سر بنا شده است. رژیم لاغری سریع، انواع مختلفی دارد و انتخاب نوع رژیم غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است. رژیم غذایی خام یا خامخواری شامل مصرف غذاها و نوشیدنیهایی است که فرآوری نشدهاند، کاملا گیاهی و در حالت ایدهآل ارگانیک هستند. رژیم جنگجو: مقدار کمی میوه و سبزیجات خام در طول روز و یک وعده غذایی بزرگ در شب بخورید.

خوردن یک رژیم غذایی سالم که شامل مقدار زیادی میوه، سبزیجات، غلات کامل و مقدار متوسطی از چربیهای غیراشباع، گوشت و لبنیات باشد، میتواند به شما در حفظ وزن ثابت کمک کند. علاوه بر این پروتئین باعث تحریک آزاد سازی هورمون هایی می شود که گرسنگی را سرکوب کرده و به شما کمک می کند تا برای مدت طولانی تری احساس سیری داشته باشید.

رژيم لاغري سريع پروتئين

برخی محققان ادعا می کنند که رژیم زون باعث لاغری و کاهش اشتها می شود اما تعداد مطالعه هایی که لاغری با این رژیم را اثبات کرده اند محدود است. ممکن است در روز تعیین شده برایاستراحت کمی وزن اضافه کنید، اما این وزن هم مربوط به آب است که طی یکی دو روز بعد از استراحت برطرف خواهد شد.

متد ۱۶/۸: در این سبک شما باید ساعت غذا خوردن خود را به ۸ ساعت در روز محدود کنید و ۱۶ ساعت باقی مانده را چیزی نخورید. بسیاری از رژیمهای غذایی، شما را گرسنه و ناراضی نگه میدارند و ممکن است برایتان سخت باشد که در طولانیمدت آنها را ادامه دهید.

البته افراد زیادی نیز از آن استفاده می کنند چرا که نتیجه آن، فوق العاده است. این رژیم برای کاهش وزن در بین افراد دچار چاقی مفرط بسیار موفق بودهاست. چه خودتان عروس یا داماد این روزها باشید و چه مهمان این عروسیها فرقی نمیکند. فرقی نمیکند چه نوع رژیم لاغری را دنبال میکنید، در هر صورت بدن شما به چربی هم نیاز دارد.

بدون گلوتن، گوشت کم، بدون غذاهای فرآوریشده، و بدون الکل یا کافئین، افزایش مصرف میوه و سبزیجات برای سلامتی شما بسیار مفید است، اما محدودیت ممکن است اثربخشی این رژیم را کاهش دهد. خیلیها گمان میکنند که لاغری به معنای حذف انواع خوراکیهای موجود در هرم غذایی است؛ اما در حقیقت، رژیم لاغری به معنای مصرف صحیح و اصولی انواع مواد غذایی است که منجر به کاهش وزن و افزایش سلامتی جسم و بدن افراد میشود.

رژیم نظامی یک رژیم دورهای است که در سه روز میتواند منجر به کاهش وزن ۴ تا ۵ کیلوگرمی شود. چند نمونه از فیزیولوژیهای بیمارگونه عبارتند از: ارتباطات تحریکیِ نامعمول در درون شبکهٔ عصبی مغز، ساختار غیرطبیعی یاختهٔ عصبی که منجر به تغییر جریان یونی-عصبی میشود، کاهش ساخت پیامرسانهای مهاری، گیرندههای ناکارآمد پیامرسانهای مهاری، تجزیهٔ ناکافی پیامرسانهای تحریکی، تشکیل و تکامل ناتمام و ناقص سیناپسها، و اختلال در عملکرد مجراهای یونی.

رژیم های کتوژنیک

رژیم کتوژنیک کاهش وزن تنوع رنگ سفید سرکه در سالهای اخیر در برزیل به سرکههایی بسیار محبوب تبدیل شدهاست، که به عنوان ارزانترین نوع سرکه فروخته شدهاست. برای درمان حلقه کبودی دور چشم و خون مردگی زیر پوست، ضماد ترکیبی از سرکه و عسل بسیار مفید است. سرکه نارگیل، ساخته شده از تخمیر عصاره نارگیل است که در غذاهای آسیایی جنوب شرقی (به خصوص در فیلیپین)، و همچنین در برخی از غذاهای مورد استفاده هند یا سریلانکا، به خصوص غذاهای محبوب شهر گوآ استفاده میشود.

رژیم کتوژنیک برای کبد چرب

بیشتر بخوانید: رژیم غذایی غربی شامل چه چیزهایی است؟ برای آشنایی با رژیم مدیترانه ای میتوانید به مقاله نوشته شده دایت با عنوان رژیم غذایی مدیترانه ای مراجعه نمایید. دو کتاب اصلی موضوع توسعه یافته توسط یودکین را در نظر گرفتهاند: شانس چربی توسط رابرت لوستیگ (انتشارات خیابان هادسون، ۲۰۱۳) و پرونده علیه شکر نوشته گری تابز (آلفرد ای. این وعده را می توانید بعنوان یک غذای غنی و خامه ای برای پیش غذا یا غذای اصلی میل کنید.

شاید بتوان گفت دلیل اصلی شهرت رژیم کتو لاغری سریع است. اکثر سسها را «چربیهای ناسالم» می دانند، بنابراین لازم است با این رژیم غذایی از سس سالاد صرف نظر کنید یا از سس هایی که خودتان درست می کنید استفاده نمایید. در این مقاله چند نمونه از بهترین رژیم های لاغری دنیا که تاثیرگذاری بالا داشته و انجام آنها از لحاظ علمی نیز توصیه می شود را معرفی میکنیم.

غذاهای رژیم لاغری سریع

رژیم غذایی کم کربوهیدرات مدیترانه ای ممکن است برای پیشگیری از بیماری های قلبی بهتر از سایر رژیم های کم کربوهیدرات باشد اگرچه این موضوع باید توسط مطالعات علمی به تایید برسد. رفتن از پلهها، وابسته شدن به تخت یا صندلی چرخدار، در برخی از بیماران فاسیکولاسیون عضلانی، گرفتاری اعصاب محیطی، آسیب عضله قلبی و ندرتاً نارسایی قلبی، درد قفسه سینه، تنگی نفس کوششی، تخمدان پلی کیستیک و مرگ ناگهانی همراه است.

اسپرسو با بیرون کافئین میتونه آسیب کبدی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تحریک را در موش هایی کدام ممکن است این سیستم غذایی شامل بخشها زیادی چربی، کلسترول را انتخاب کنید و انتخاب کنید فروکتوز دارند، فروشگاه محصولات کتوژنیکی کم تدریجی. اگرچه خیلی از رژیم های غذایی ممکن است برای شما موثر باشند، اما آنچه اهمیت دارد پیدا کردن بهترین رژیم لاغری به نحوی است که هم مورد پسند شما باشد و هم بتوانید در طولانی مدت به آن پایبند باشید.

محاسبه ماکرو در رژیم کتوژنیک

اگر بیشتر شامهای شما را ماهی پخته یا کبابی در کنار انواع سبزیها تشکیل میدهد، رژیم غذایی شما اساسا به رژیم لاغری مدیترانهای شباهت دارد. بهترین راه هم برای کاهش وزن و هم برای افزایش وزن، داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل است. همین امر سبب شده است تا رژیم Flexitarian جایگزین مناسبی برای وگانیسم و گیاه خواری باشد.

رژیم Flexitarian و مولتی ویتامین ها می توانند کمبود این مواد را جبران کنند. البته در این میان، رژیم های لاغری منعطف تری مثل Flexitarian وجود دارند که در آنها اجازه ی مصرف گوشت در حد تعادل داده می شود. برنامه ای که در اختیار شماست از سوی بهترین مراجع تربیت بدنی جهان و به خصوص کشور آمریکا مورد تائید قرار گرفته است پس هر چقدر به این برنامه بدنسازی چربی سوزی پایبند باشید آن هم به شما پایبند خواهد بود .

البته هیچ کدام از این رژیمها بدون ورزش، مثل آب در هاون کوبیدن است! بهترین رژیم لاغری دنیا را از این سایت دریافت کنید. برای کاهش، افزایش یا تثبیت وزن؛ با کلیک بر روی دریافت برنامه غذایی، رژیم اختصاصی خود را دریافت نمایید. این فرصتی ایدهآل برای تبدیل علم به سیاست به نظر میرسید.

این ورزشها هم باعث لاغری میشوند و هم به سلامت بدن کمک میکنند. بررسی اخیر چندین

مطالعه نشان می دهد که دلیل این کاهش کالری کتون ها هستند زیرا که به سرکوب اشتها کمک می کنند. نتایج: گروهی که از سیالای استفاده کرده بودند قطر کمر خود را کاهش داده بودند و این کاهش در حدود یک اینچ بود. پس از ۳۰ روز، به تدریج تعدادی از غذاهای حذف شده را مجددا وارد رژیم غذایی خود کرده و در عین حال اثرات آنها را بر بدنتان بررسی میکنید.

چند ورزش برای لاغری سریع شکم

این رژیم برای چربی سوزی در شکم و پهلو و همچنین چربی های مضر احشایی که اطراف اعضای بدن را احاطه کرده تاثیر بسیار زیادی دارند. «میوه و سبزهای با رنگهای مختلف و تعادل، کلید این رژیم است. مصرف بیشتر سبزیجات و پروتئین و مصرف به اندازه چربیهایی مثل روغن زیتون و روغن نارگیل، واقعا راهکارهای مناسبی برای کاهش وزن است.

در رژیم مدیترانه ای به شما توصیه می شود از ماهی های پر چرب و روغن زیتون استفاده کنید. با ما همراه باشید تا 11 رژیم غذایی برتر دنیا برای کاهش وزن موفق را به شما معرفی کنیم. در مرحله دوم، شما از یک رژیم غذایی بسیار کمکالری تنها 500 کالری در روز همراه با قطره، تزریق یا اسپری مکمل HCG استفاده میکنید.

معرفی رژیم کتوژنیک

حتی هنگامی که کالری در رژیم کتوژنیک محدود نشده باشد کالری دریافتی شما به طور خودکار کاهش می یابد. رژیمی که در ایران به نام رژیم کانادایی میشناسیم، رژیمی است که در دنیا اسمهای مختلفی دارد. باید بدانید که رژیم کانادایی چنان شوکی به سیستم متاوبلیسم شما وارد میکند که طبق نظر پزشکان شما در دو سال یکبار بیشتر نباید این رژیم را بگیرید، البته اگر بتوانید دور اول رژیم را تمام کنید.

خرید محصولات کتوژنیک در اصفهان

پژوهشهای دیگری نیز جهت استفاده از این رژیم برای درمان بیماریهای دیگری بجز صرع به جریان افتاد. دلایل زیادی برای چاقی یا لاغری بیشازحد وجود دارد، از سبک زندگی ناسالم، مشکلات روانی گرفته تا بیماریهای زمینهای. علاوه بر این ریزش عضله کمتری نسبت به رژیم های کم کالری اتفاق می افتد و متابولیسم شما را برای مدت کوتاهی ۳.۶ تا ۱۴ درصد بالا می برد.

آیا کشک در رژیم کتوژنیک مجاز است؟

با اینحال، این رژیم برای همه مناسب نیست و به همین دلیل جایی در وسط خوبها و بدها قرار میگیرد. گروه های دیگر مواد خوراکی در هر مرحله اضافه می شوند تا جایی که به فاز پایداری برسید. شما با توجه به سبک زندگی خود یا سبک تغذیه مورد علاقهتان میتوانید از میان رژیم های نام برده شده انتخاب کنید و به هدف خود برسید.

رژیم لاغری سریع سوئدی

را می توان نام برد. می توان گفت که دلیل لاغری با رژیم وگان محدود شدن کالری دریافتی است. اگر یک تکه نان را برای 15 دقیقه در دهان خود نگه دارید؛ خواهید دید که مزه شیرینی به خود گرفته است. رژیم ۵ به ۲: برای ۲ روز متوالی در هفته کالری دریافتی خود را به ۵۰۰ تا ۶۰۰ کالری می رسانید و در روزهای باقی مانده محدودیت وجود ندارد و به صورت عادی غذا می خورید.

رژیم کتوژنیک در دوران بارداری

روش ۲۴ ساعته: برای ۱ یا ۲ بار در هفته به مدت ۲۴ ساعت چیزی نمی خورید اما نباید این روزها پشت سر هم باشد. آنها به خود میگویند حتما این بار ماجرا فرق میکند و حتما این رژیم از رژیمهای قبل بهتر است. برنامه های غذایی که تحت عنوان رژیم می شناسیم، چه برای کاهش وزن چه افزایش و چه حفظ تناسب اندام، میلیاردها طرفدار در جهان دارد و شماری از آن ها، محبوب ملت ها است و ثبت جهانی شده و در گزارش امروز «لوکس بیوتی» به آن ها اشاره می کنیم.

به عنوان مثال یک مطالعه انجام شده به مدت ۲ سال بر روی ۶۴ خانم پا به سن گذاشته دارای اضافه وزن انجام شد. یک مطالعه بر روی ۷۰ خانم پا به سن گذاشته چاق انجام شد که در آن از رژیم پالئو یا رژیم استاندارد استفاده می کردند. بهطورکلی، یک رژیم غذایی کم چرب حدود ۳۰% از کالری خود را از چربی تأمین می کند.

رژیم لاغری سریع با میوه جات

اگرچه در این رژیم غذایی سیب زمینی آب پز بدون کره و پنیر زیاد وسوسهانگیز به نظر نمیرسد، اما زمانی که در تلاش برای لاغری هستید، گزینه خوبی است، زیرا سیر کننده است و احساس گرسنگی نمیکنید. عمدهترین دلیل افزایش وزن یا کاهش وزن زیاد سبک زندگی ناسالم، ورزش نکردن و استفاده از غذاهای ناسالم است.

در این رژیم اصرار زیادی بر ورزش سبک روزانه و مصرف آب، سبوس و جو دوسر میشود و ادعا میشود سرعت کاهش در آن نسبت به رژیمهای کالری شماری بیشتر است. ترکیب ورزش و برنامه غذایی بیشترین تأثیر را میگذارد. بهترین رژیم لاغری سریع به همراه برنامه غذایی و توضیحات کامل. ظرف ۱۲ ماه، ۵۵٪ همچنان به رژیم اِعمالشده پایبند ماندند، ۲۳٪ کاهش خوب در تشنجها، ۲۰٪ کاهش عالی در تشنجها و ۷٪ رهایی کامل از بند تشنجها داشتند.

چندین نسخه پر طرفدار دیگر مانند پریمال بلوپرینت (primal blueprint) و رژیم های غذایی کامل سلامتی (perfect health diets) وجود دارد که همه آنها معمولاً نسبت به یک رژیم غذایی معمولی غربی دارای کربوهیدرات کمتری هستند. با این وجود بر خلاف رژیم اتکینز و دیگر رژیم های کم کربوهیدرات، رژیم کتوژنیک آهسته آهسته مقدار کربوهیدرات دریافتی را افزایش نمیدهد. این رژیم اساساً گیاهخواری نیست؛ زیرا مصرف مقدار کمی گوشت را مجاز میکند و این در حالی است که در رژیم گیاهخواری، نباید محصولات حیوانی را مصرف کنید.

رژیم لاغری سریع زیباتن

اگرچه مرحله اول رژیم سواحل جنوبی کربوهیدرات پایین و چربی بسیار پایینی دارند اما این رژیم در مرحله دوم و سوم محدودیت کمتری داشته و به شما اجازه می دهد تا مقدار محدودی از مواد خوراکی فرآوری نشده به همراه پروتئین بالا دریافت کنید. افرادی که اضافه وزن دارند و از لحاظ روحی اعتماد به نفس پایینی خواهند داشت؛ در نهایت از جمع دوری می کنند.

رژیم کتوژنیک چیه

بدن وقتی هفت سال در یک وضعیت قرار داشته باشد، آن وضعیت را طبیعی قلمداد می کند. متخصص تغذیه بر اساس سن، جنس، وضعیت سلامتی، وزن، قد و هدف شما از رژیمگرفتن بهترین رژیم را به شما معرفی خواهد کرد. آقای دکتر آرتور آگاتستون همانند دکتر اتکینز یک متخصص قلب بود که به کاهش وزن پایدار و بدون گرسنگی در بیمارانش علاقه داشت.