هشت بهترین توییت‌های تمام دوران درباره رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز

رژیم لاغری سریع در دو ماه به گزارش بنیاد صرع، مطالعات نشان میدهد که موارد تشنج در بیش از ۵۰ درصد از کودکان مبتلا به صرع که از رژیم غذایی کتوژنیک تبعیت میکنند، به نصف یا کمتر کاهش مییابد، در حالی که ۱۰-۱۵ درصد از این کودکان با کمک این رژیم دیگر به تشنج مبتلا پنج جادویی ذهن ترفندها برای کمک رژیم کتوژنیک بگیرند 1402 نمیشوند.

لیست مجاز های کتوژنیک

آیا رژیم کتوژنیک علمی است رژیم کتوژنیک (Ketogenic diet) همیشه درصدر تمام رژیم های کاهش وزن سریع جا دارد. در یک مدل این رژیم فرد ۱۶ ساعت روزه است و ۸ ساعت استراحت غذایی دارد. با یک پیاده روی سریع عصرگاهی یا دوچرخه سواری آخر هفته شروع کنید و تا تکمیل 60 دقیقه ادامه دهید.

ورزش های هوازی شامل پیاده روی، دوچرخه سواری، دویدن، شنا کردن، طناب زدن، کوهنوردی … به جای اینکه به آنها بگویید از روی مبل بلند شوند، آنها را دعوت کنید تا با شما به پیاده روی بروند. از خودتان ابتکار به خرج ندهید و به جای سیب، میوههای دیگر را جایگزین نکنید. اگر برنامهتان شلوغ است، حتماً میان وعدههای سالمی در دسترس داشته باشید تا یک وعده غذایی را حذف نکرده یا پرخوری نکنید.

همانطور که بیان کردیم در زمان انتخاب یک برنامه ی غذایی مناسب، باید به نکات مختلفی توجه کنید. با توجه به نکات و ایراداتی که به رژیم کانادایی وارد شده است، عمل به این رژیم برای رسیدن به وزن ایده آل، توصیه نمی شود. از طرف دیگر، اگر به این نکات بی توجه باشید ممکن است احساس گناه یا اضطراب پیدا کنید و حجم غذایی که می خورید را بیشتر کنید.

ممنوعات این رژیم شامل حبوباتی مثل لوبیا، نخود، عدس و غلاتی مثل بلغور، گندم و جو است. به طور مثال نوجوانی که دارای چاقی زیاد است میتواند در سنین بالاتر دچار بیماری هایی مثل دیابت نوع 2، کلسترول، فشار خون، انواع سرطان ها و… در بسیاری از تحقیقات نشان داده شده که پیروی از این رژیم باعث بهبود دیابت، پیشگیری از سرطان و فشار خون میشود.

تناسب اندام نه تنها به سلامت بدن و جلوگیری از بروز بیماریهای مختلف کمک میکند، بلکه باعث افزایش اعتماد به نفس فرد میشود. همانطور که در جدول مشاهده میکنید، میزان کالری که فرد در روزهای مختلف دریافت میکند، بسیار متفاوت است. زیرا برنامه غذایی رژیم لاغری فود مپ سرشار از کربوهیدرات های قابل تخمیر است. طبق گفته طرفداران رژیم پالئو، بازگشت به رژیم غذایی اجداد ماقبل تاریخ باید به بهبود سلامتی کمک کند زیرا فرض بر این ادعا است که انسان به همین ترتیب تکامل یافته و به خوردن همین غذاها سازگاری پیدا کرده است.

پزشکان استفاده از این روش لاغری را پیشنهاد نمیکنند، زیرا قابل بازگشت است و مشکلات زیادی برای فرد به وجود میآورد. در واقع در بین انواع رژیم لاغری، برنامه ای بهترین است که به شما گرسنگی ندهد و برخی از مواد غذایی را برای شما مجاز بشمارد. این رژیم، روزانه فقط حدود ۶۰۰ کالری برای بدن فراهم میکند.

رژیم لاغری سریع یک ماه

اما اگر دیدید که یک هفته گذشته و فقط چند گرم وزن کم کردهاید، میزان کالری مصرفی خود را پیگیری کنید تا ببینید آیا این عامل، در زیاد لاغر نشدن شما موثر بوده یا خیر. شام مانند روز گذشته نصف سینه مرغ به همراه کاهو، آبلیمو و روغن زیتون خواهد بود. رژیم های سختگیرانه و غیر اصولی مانند این رژیم کاهش وزن، می توانند حمله قلبی و مغزی یا تشنج را به همراه داشته باشد.

اگر از رژیمهای اصولی استفاده کنید پس از مدتی سبک غذایی شما اصلاح شده و در زمانهای غیر رژیم نیز غذاهای سالم به میزان کافی مصرف میکنید. همچنین از این هورمون برای درمان مشکلات نازایی نیز استفاده می شود. شما به عنوان والدین نوجوان باید عادات سالم غذایی و رفتاری را به شکل روتین برای نوجوان خود ترتیب دهید.  This conte᠎nt was cre᠎ated by G᠎SA C​onte nt Gen er᠎ator᠎ D emov᠎ersion.

به عنوان مثال شما در رژیم لاغری کتوزی اجازه استفاده از کربوهیدرات را ندارید، یا در برخی انواع رژیم ها خوردن پروتئین بسیار محدود می شود اما در حالی که در رژیم غذایی سه روزه تمام مواد مغذی بدن اعم از کربوهیدرات، چربی، پروتئین و … یکی از عواملی که در این دوره 15 روزه باعث کاهش وزن بسیار شدید شما میشود، کاهش میزان آب بدن است.

آموزش رژیم کتوژنیک

ماچا متابولیسم را تسریع می بخشد، که به نوبه خود باعث می شود که بدن از کالری بیشتری استفاده کند! اما توجه داشته باشید که در هر روز تا میزان زیادی سبزیجات، مقداری غلات و گوشت (مواد پروتئینی را در وعدههای غذایی خود جا دهید. برای لاغر شدن باید علاوه بر تغذیه مناسب، ورزشهای اصولی نیز در برنامه خود داشته باشید.

رژیم کاهش وزن سریع نی نی سایت

را نیز جایگزین آن نمائید. جایگزین نمک برای مزه دار کردن سیب زمینی، از ماست و فلفل یا سبزیجاتی مانند شوید (که بر چربی سوزی موثر است) استفاده باید کرد. قرص های لاغری متناسب با جثه و وزن هر فرد توسط متخصص تجویز می شود و به همین دلیل میزان دوز مورد نیاز از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

مطالعات نشان میدهند که اثرات مضر ویژهای با مصرف شکر بر سلامت متابولیک و چربی سوزی ایجاد میشود. کاهش میزان آب بدن باعث ایجاد سرگیجه و تاری دید میشود. رژیم لاغری کانادایی چگونه باعث کاهش وزن میشود؟ رژیم لاغری کانادایی بر این نکته تاکید دارد که هنگام غذا خوردن باید دقت کنید که غذا را آهسته بخورید.

با رژیم کتوژنیک چقدر کم میکنیم

همچنین اگر آهستهتر غذا بخورید و قاشق به قاشق غذا را در دهانتان بهصورت کامل بجوید، زودتر سیر خواهید شد. ممکن است با پیروی بهصورت طولانیمدت از این رژیم، تودههای عضلانی شما از بین بروند. وقتی در سنین نوجوانی و حتی پایینتر از یک رژیم مناسب استفاده شود، در سال های بعد این رژیم غذایی یک سبک زندگی برای فرزند شما شده است.

در مورد رژیم کتوژنیک

به طور کلی متوجه شدیم که کاهش وزن برای افراد در هر سنی دشوار است، به خصوص در دوران نوجوانی، در این دوران، کاهش وزن باید یک عمل متعادل کننده بین نیازهای تغذیهای بدن در حال رشد و حفظ وزن سالم باشد. کاهی وزن و رسیدن به تناسب افراد برای تمام افراد خوشایند است و اعتماد به نفس آنها را افزایش میدهد.

پس پیشنهاد اول ما این است که حتماً به یک مشاور تغذیه مراجعه کنید و سرخود تصمیم نگیرید. رژیم غذاییGM، یک مزیت بسیار خوبی که دارد این است که به شخص این امکان را می دهد در هر روز گروه های متنوع غذایی را استفاده نماید. به دلیل اینکه در این رژيم از منابع اصلی غذایی استفاده نمی شود و حتی چند گروه مواد غذایی اصلی نیز حذف می شوند مشکلات شدیدی برای شخص بوجود می آيد.

رژیم غذایی برای سریع لاغر شدن

نوجوان شما باید هر روز از هر گروه غذایی استفاده کنید مگر اینکه به آن غذا حساسیت داشته باید. از او بخواهید ناهار امروز را درست کند و در کنارش بنشینید و مشغول به خوردن غذا شوید. بنابراین بهتدریج میزان کربوهیدرات دریافتی او افزایش پیدا میکند. میزان کالری دریافتی هر فرد با توجه به عوامل مختلفی ازجمله قد، وزن، میزان فعالیت بدنی، شرایط آب و هوایی، جنسیت و …

پس اطلاعات علمی را در مورد رژیم لاغری نوجوانان با فرزند به اشتراک بگذارید. بسیاری از مردم این روشها را در ابتدای سال جدید امتحان میکنند؛ اما هیچ دلیل علمی پشت مزایای سلامتی آنها وجود ندارد. نوجوانانی که اضافه وزن دارند در معرض خطر مشکلات سلامتی و کاهش عزت نفس هستند. کاهش میزان کالری دریافتی ممکن است مشکلات مختلفی را برای فرد ایجاد کند.

نوجوان شما یاد میگیرد که برای بدن خود ارزش قائل شود و عاداتی که ایجاد میکند که بر سلامت جسمی و عاطفی او تا پایان عمر تأثیر بگذارد. در این میان روشهایی که در کمترین زمان تأثیر بیشتری داشته باشند، بیشتر مورد توجه قرار میگیرند. رژیم لاغری کانادایی یکی از رژیمهای لاغری بسیار سریع است که در کمترین زمان ممکن و تنها در 15 روز به کاهش وزن کمک میکند.

انواع رژیم های کتوژنیک

سالی دوبار می توان از رژیم کانادایی برای کاهش وزن خود بهره برد اما بهتر است راه درستی را انتخاب کرد. اینکه دنبال کمکردنِ وزن و لاغری فوری اضافه وزنتان باشید تصمیم درستی برای سلامتی شماست. این رژیم تنها در مدت زمان خاصی باعث کاهش وزن فرد شده و روندی اصولی برای اصلاح سبک غذایی و کاهش وزن فرد به همراه ندارد.

این روزها والدین به شدت نگران چاقی و اضافه وزن نوجوانان خود هستند، به همین دلیل اهمیت دادن به رژیم لاغری نوجوانان بسیار مهم است و لازم است که این رژیم تبدیل به یک سبک زندگی شود تا این نتیجه مثبت ثابت و ادامه دار شود. یکی دیگر از اجزای فرآیند انتخاب پرکننده های پوستی، پزشک هستش که درمان رو برای شما انجام میده اولین گام در فرآیند تزریق ژل نورامیس، یک مشاوره دقیق با پزشک خواهد بود.

در رژیم کتوژنیک چقدر بخوریم

شما میتوانید با مراجعه به پزشک با توجه به شرایط بدنی خود رژیم مناسب را دریافت کنید. به عنوان مال اگر در بین رژیم خود کوچکترین ماده خوراکی خارج از رژیم مصرف کنید، رژیم شما قطع شده و دیگر نباید ادامه دهید. سه روز پایانی به عنوان تثبیت کننده رژیم در نظر گرفته میشود. در نهایت در پایان 15 روز رژیم شما پایان مییابد.

رویکردهای تغذیهای برای درمان فشار خون بالا (DASH) برنامهای است که در ابتدا برای کنترل فشار خون طراحی شد، اما بعدها مشخص شد که میتواند فواید بیشتری برای سلامتی داشته باشد و به کاهش وزن کمک کند. رژیم پالئو فاکتورهای بیماری قلبی مانند کلسترول، قند خون، تری گلیسیرید و فشار خون را کاهش می دهد. محتوای فیبر غنی نیز می تواند فشار خون را تثبیت کند و حتی بیشتر، از بیماری های قلبی عروقی، از سکته مغزی و حملات قلبی محافظت می کند.

ورزش علاوه بر فوایدی که برای سلامتی دارد، برای کنترل وزن نیز بسیار مفید است. این امر به دلیل این است که افراد پس از رژیم به پرخوری های قبلی روی می آورند. این موضوع میتواند به «رژیم غذایی یویو» منجر شود و در واقع شانس طولانی مدت چاق شدن افراد را افزایش میدهد.

چه چیزی باعث لاغری سریع میشود

اگر به دنبال کاهش وزن و سریعترین روش لاغری باشید، به احتمال زیاد با تبلیغهایی مثل «در سه ماه به اندازه 4 سایز وزن کم کنید.» یا «رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز» هم روبهرو شدهاید. شما باید ۵۰۰ کالری را تقسیم بر ۳ وعده کرده و در هر وعده نهایتا ۲۰۰ کالری استفاده کنید، برای این منظور حتما یک صبحانه رژیمی با کالری پایین مثل تخم مرغ آب پز میل کنید.

اپلیکیشن لاغری و تناسب اندام سیرا برای اثبات ادعاهای خود یک هفته اشتراک رایگان و رژیم لاغری اصولی رایگان به کاربران خود ارائه می دهد. جدا از تنها اضافه کردن رنگ به بشقاب خود، اضافه کردن حداقل یک سبزی به صبحانه میتواند به شما کمک کند روزتان را پر انرژیتر شروع کرده و مواد مغذی کافی را برای عملکرد موثر بدنتان در طول روز فراهم کنید.

رژیم لاغری سریع با لبنیات

این رژیم دو هفته ای دارای یک برنامه ثابتی است و چرخه آن تکرار می شود. رژیم لاغری کانادایی اصل چگونه تنظیم شده است؟ نخوابیدن کافی با هورمونهایی که گرسنگی را تنظیم میکنند تداخل دارد و منجر به پرخوری میشود. ام در عوض میتوانید سریع ترین نتایج رو با استفاده از این رژیم غذایی دریافت کنید. ​This po​st w​as ​do᠎ne by G SA  C on᠎tent G ener​at​or D᠎emoversion.

رژیم لاغری سریع و خوب

در تمام طول روز از خوردن میان وعدههای مضر خودداری کنید. همانطور که گفته شد این رژیم به مدت 12 روز انجام شده و سه روز پایانی نیز به عنوان تثبیت کننده به آن اضافه میشود. اما متاسفانه در این رژیم به هیچ عنوان از چربی و کربوهیدرات خبری نیست و این مسئله ممکن است آسیبهایی را به همراه داشته باشد.

رژیم لاغری سریع برای زنان شیرده

اجرای این رژیم ممکن است بهسبب نیاز به صرفِ وقت برای اندازهگیری دقیق و برنامهریزی برای نوع و میزان غذاها، با مشکلاتی برای والدین و مراقبین کودک همراه باشد. آماده کردن غذا را امتحان کنید پخت دسته ای وعده های غذایی یا تهیه مواد اولیه از قبل می تواند به شما در صرفه جویی در وقت در طول هفته کمک کند و لذت بردن از غذاهای سالم و خانگی را آسان تر کند.

در حالی که رژیمهای محدودکننده و مد روز میتوانند منجر به کاهش وزن اولیه شوند اما در بلند مدت باعث بازگشت وزن او میشوند. غذاهای پروسس شده میتوانند باعث تقویت اعتیاد به غذا در شما شوند. رژیم فستینگ یا روزه متناوب چرخه ای از زمان های غذا خوردن و روزه داری است.

نوجوان خود را در برنامه ریزی و آماده سازی وعدههای غذایی مشارکت دهید تا احساس کند در این فرآیند فردی موثر است. اگر در مورد چاقی نوجوان خود حتی با نیت خوب نظری بدهید، احتمالاً نوجوان شما آسیب دیده و مورد قضاوت قرار خواهد گرفت. ناهار شامل دو تخم مرغ آبپز با ۴۰۰ گرم اسفناج پخته و یک گوجهفرنگی نوش جان کنید.

انتشار این تکانههای عصبی از یک نورون به نورونی دیگر، توسط پیامرسانهای شیمیایی صورت میپذیرد گرچه مابین برخی نورونها یک مسیر الکتریکی نیز برقرار است. این رژیم معمولا گرسنگی را برطرف کند و اشتها را نیز کم خواهد کرد. در این رژیم برای 3 روز اول، شما باید یک برنامه غذای کم کالری برای صبحانه، ناهار و شام را دنبال کنید.

سپس پاها را به اندازه عرض شانه باز کرده و حلقه را با دستانتان به کمر خود چسبانده و با حرکت کمر به شکل یک دایره فرضی حلقه را حرکت دهید. خواب برای سلامت کلی حیاتی است و کمبود خواب با افزایش وزن مرتبط است. در این رژیم صبحانه حذف شده و هیچ ماده غذایی مفید و مغذی در آن قرار داده نشده است.

در ادامه قرار است دربارهی رژیم کانادیی اصلی ۱۳ روزه صحبت کنیم تا ببینیم آیا پیروی از این رژیم برای سلامتی مفید است یا مضر. جوانه ماش برای سمزدایی و کشتن سموم پوست مفید است. آب همچنین به دفع سموم کمک میکند که این به نوبه خود میتواند منجر به کاهش وزن بیشتری شود. پس بهتر این نوشیدنیها را نیز از رژیم غذایی نوجوان خود حذف کنید.

رژیم لاغری سریع چربی سوزی

به همین دلیل بهتر است به جای کاهش وزن به تنهایی سایز خود را نیز در نظر داشته و ملاک لاغری را کاهش سایز در نظر بگیرید. علاوه بر این، خواب ناکافی ممکن است نوجوان را برای فعالیتهای بدنی بیش از حد خسته کند. خوابیدن بیش از حد به دلیل کیفیت پایین خواب یکی از دلایل چاقی و اضافه وزن است.

بسیاری از والدین در طول رژیم غذایی فرزندانشان، نگرانی هایی از قبیل ریزش مو یا لاغری بیش از حد صورت دارند، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما سری به محتواهای ” جلوگیری از ریزش مو در رژیم لاغری ” و همینطور ” جلوگیری از لاغری صورت در رژیم ” بزنید.

بسیاری از متخصصان توصیه میکنند کودکان و نوجوانان حداقل 60 دقیقه در روز باید فعالیت بدنی داشته باشند. ورزش 4 تا 6 بار در هفته به مدت حداقل 30 دقیقه باعث کاهش وزن میشود. دمنوش گل محمدی باعث افزایش دفع ادرار و سم زدایی می شود و مصرف آب بعد از مصرف این دمنوش بالا می رود، بدن نیاز به آب پیدا می کند.

رژیم لاغری سریع دکتر خضری

در مردان میزان نیاز روزانه به کل کالری حدود ۲۴۰۰ کالری و در زنان این مقدار به حدود ۲۰۰۰ کالری می رسد. میوهها و سبزیجات به شما کمک میکنند احساس سیری بیشتری داشته باشید و مواد مغذی مورد نیاز بدن فرزند شما را تامین میکنند. روی وزن یا ظاهر فرزند خود تمرکز کنید، مثلاً به نوجوان خود نگویید که چقدر چاق هستی یا اگر رژیم نگیری ظاهر خوبی نخواهی داشت!

در واقع اگر شما بتوانید روزانه دو مرتبه میان وعده بخورید، نسبت به کسانی که از این قانون پیروی نمیکنند کاهش وزن بیشتری خواهید داشت. سرکه مضر پیران و مزاجهای خشک و سودائی و سرد و نقصان دهنده قوه باء، و مضر کسانی که تازه مبتلا به سرفه به خصوص سرفههای خشک شدهاند.

ایجاد یکسری انتخابهای مثبت به جای منفی میتوانید به تغییر نگرش نوجوان شما کمک زیادی کند. این شوک برای مدت کوتاهی در بدن ایجاد میشود. نوشیدنیهای حاوی قند مانند نوشابههای گازدار، نوشیدنیهای ورزشی و آب میوهها میتوانند کالری زیادی ایجاد کنند. نوشیدنیهای حاوی قند و کالری مانند نوشابه، گیتورید، فروتوپیا، آبهای طعمدار و سایر نوشیدنیهای شیرین را برای نوجوان خود محدود کنید.

تحقیقات نشان میدهند شیرین کنندههای بدون قند با تغییر باکتریهای روده به افزایش وزن منجر میشوند. شما کنترل زیادی روی آنچه نوجوانتان در مدرسه یا موقع بازی با دوستان نوش جان میکند نخواهید داشت اما با تهیه مقدار زیادی از غذاهای مغذی در خانه مانند میوهها و سبزیجات خرد شده و آماده، میتوانید خوردن وعدههای غذایی سالم را در خانه تشویق کنید.

سریع ترین رژیم کاهش وزن

اگر این رژیم را ۱۲ هفته یا ۳ ماه انجام دهید، ۶ کیلو کاهش وزن سالم خواهید داشت. در حالی که ژل رووفیل از محدوده متوسط 6 تا 12 ماه ماندگاری داره. همیشه وقتی صحبت از چربی ها می شود فکر میکنیم همه چربی ها دشمن سلامتی هستند و مصرف آن ها احتمال چاقی را افزایش میدهد در حالی که اینگونه نیست!

7 نکته برای برای لاغری سریع موفقیت

در حالی که برای روفیل هر دوماه یکبار. درست است که رتبه این برنامه از نظر متخصصان بسیار پایین بوده، اما به دلیل محبوبیت خیلی زیاد این برنامه توضیحاتی راجب آن برای شما آوردهایم. از جدیدترین روشها برای لاغری سریع و رسیدن به اندام دلخواه، کمک گرفتن از دستگاه های لاغری است.

آب بهترین مایع برای نوشیدن است. این تعادل در هر شخص متفاوت است و به میزان فعالیت روزانه شما بستگی دارد. مقدار کالری دریافتی و فعالیت بدنی باید در تعادل باشند تا وزن ثابت و بدون تغییر باقی بماند. به همین دلیل حجم زیادی از چربیهای بدن همچنان باقی میماند. مواد غذایی که در طول روز مصرف میشود بسیار پایین بوده و جوابگوی حجم موردنیاز ویتامینها نخواهد بود.

بهترین برنامه رژیم کتوژنیک

این رژیم با توجه به برنامه غذایی مشخص شده نمیتواند ویتامینها و مواد مغذی موردنیاز بدن را تأمین کند. با رژیم پالئو لاغر می شویم؟ آیا رژیم لوکارب لاغر کننده است؟ ویژگی های هر فردی متفاوت است و ممکن است هر رژیمی برای هر فردی مناسب نباشد. نه تنها بیشتر نوجوانان تا دیروقت با کامپیوتر و کنسول بازی خود بازی میکند بلکه استفاده از دستگاههای دیجیتالی در شب میتواند خوابیدن را برای او دشوارتر کند.

هیچ گونه انعطاف پذیری ندارد و باید دقیقا مطابق با منوی مشخص شده رژیم خود را پیش ببرید. در برخی از مدل های انعطاف پذیرتر رژیم پالئو شما می توانید لبنیات مانند کره و پنیر هم بخورید. غذاهای کم کالری و سالم مانند میوهها و سبزیجات تازه، غلات بدون قند، غلات کامل، کراکر، ذرت بو داده، پنیر کم چرب یا آجیل را برای میان وعده نوجوانان 13 ت 16 سال انتخاب کنید.

در صورتی که برای مدتی ورزش هایی با شدت کم انجام داده اید، با شروع ورزش های شدید تر بدنتان با کارایی بالاتری به چربی سوزی می پردازد. لاغری با دستگاه اوندا هم سلولهای چربی موضعی را کاهش می دهد و هم بافت های پوست را محکم می کند. طی چهار سال، ۱۶٪ از ۱۵۰ بیمار اولیه، کاهش قابلملاحظه، ۱۴٪ کاهش عالی و ۱۳٪ رهایی کامل از تشنجها را داشتند که البته این آمار، آنهایی را هم که قادر به ادامهٔ رژیم نبودند، در بر میگیرد.

البته این رژیم دارای معایبی است که در این مقاله به طور مفصل به آنها اشاره. لاغری و رسیدن به وزن ایدهآل یکی از مهمترین چالشها و دغدغههای افراد است. افراد زیادی تاکنون از این رژیم استفاده کرده و موفق به کاهش وزن شدهاند. مطمئن شوید که تنوع زیادی از غذاها را در رژیم لاغری برای نوجوانان 14 سال و سنین دیگر ترتیب دادهاید.

اگر تمایل به استفاده از این رژیم دارید باید دقیقا مطابق با برنامه زیر و جداولی که برای هر روز آورده ایم، عمل کنید. مصرف سبزیجات با فیبر بالا در رژیم غذایی ورزشکاران برای لاغری توصیه میشود. قبل از استفاده از هر محصول کاهش وزن سریع یا رژیم لاغری برای سن 13 سال، با پزشک خود مشورت کنید.

اما آیا با گرسنگی های شکنجه آور ما به وزن ایده آل مان نزدیک می شویم؟ رژیم های لاغری مختلفی موجود می باشد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این رژیم و مزایا و معایب آن بپردازیم.