محققان کلمبیا کنفرانس برجسته ای را در مورد پیشگیری از آسیب با سلاح گرم ترتیب دادند


محققان دانشگاه کلمبیا به سازماندهی و شرکت در بزرگترین کنفرانس آکادمیک کشور در مورد تحقیقات پیشگیری از آسیب سلاح گرم که در اواخر سال 2022 در واشنگتن دی سی برگزار شد، کمک کردند و در طول کنفرانس، اساتید کلمبیا به عنوان رهبران ارشد یک جامعه تحقیقاتی جدید که به پیشرفت اختصاص داده شده بود، معرفی شدند. تحقیقات علمی در مورد موضوع

در سال 2022، نزدیک به 45000 آمریکایی در اثر قتل یا خودکشی در پایان یک لوله تفنگ جان خود را از دست دادند که یک رکورد نزدیک به رکورد بود. در روزهای منتهی به کنفرانس، کشور توسط تیراندازی های گسترده در ویرجینیا و کلرادو به لرزه در آمد.

کنفرانس ملی تحقیقاتی سه روزه در زمینه پیشگیری از صدمات با سلاح گرم، تنها کنفرانس بزرگ در نوع خود، با حضور بیش از 500 محقق، به نمایندگی از حدود 250 موسسه در سطح ملی و بین المللی برگزار شد. پس از معکوس شدن توقف چند دهه ای دلار فدرال که به این رشته مطالعاتی تخصیص داده می شود، علم پیشگیری از آسیب سلاح گرم در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

این کنفرانس توسط اتحادیه علمی کلمبیا برای کاهش خشونت اسلحه (SURGE) سازماندهی و حمایت شد، که چارلز براناس، رئیس اپیدمیولوژی، و سونالی راجان، دانشیار آموزش بهداشت کالج معلمان، آن را با همکاران کلمبیا تأسیس کردند. – همراه با محققان مؤسسه پیشگیری از صدمات سلاح گرم دانشگاه میشیگان؛ شرکت رند؛ و همکاری ملی در تحقیقات خشونت با اسلحه. چندین حامی فدرال و بشردوستانه از کنفرانس حمایت کردند.

راجان، کارشناس پیشرو پیشگیری از خشونت در مدرسه که دارای یک انتصاب هیئت علمی متوسطه در اپیدمیولوژی در کلمبیا میلمن است، به عنوان رئیس انجمن تحقیقاتی برای پیشگیری از آسیب‌های مرتبط با سلاح گرم – اولین انجمن حرفه‌ای چند رشته‌ای که به علم و مطالعه سلاح گرم اختصاص دارد، منصوب شد. خشونت و تأثیرات آن بر جوامع و افراد براناس یکی از 12 محققی است که به عضویت هیئت مدیره انجمن انتخاب شده اند.

هدف جامعه جدید ترویج و پیشبرد تحقیقات علمی در مورد پیشگیری از آسیب ناشی از سلاح گرم در سراسر ایالات متحده و بین المللی است. با انجام این کار، این رشته را به عنوان یک مسیر شغلی مناسب اعتبار بخشیده و تثبیت می کند و نسل بعدی محققان در این زمینه را پرورش می دهد. این گروه متعهد به افزایش فرصت‌ها و حمایت از محققان جوامع و جمعیت‌هایی است که تحت تأثیر آسیب‌های مربوط به سلاح گرم و از جمعیت‌هایی که کمتر از آنها حضور دارند.

براناس، یک مرجع برجسته در تحقیقات در زمینه پیشگیری از خشونت با اسلحه، به همراه ربکا کانینگهام از دانشگاه میشیگان و اندرو مورال از رند، ریاست کمیته برنامه ریزی اجرایی کنفرانس را بر عهده داشتند.

براناس گفت: «علاقه‌مندی به این کنفرانس تاریخی تحقیقات خشونت با اسلحه و جامعه جدید دانشمندان پیشگیری از خشونت با اسلحه بسیار فراتر از انتظارات بود و به وضوح نشان می‌دهد که نیاز به این کار از طرف ملت وجود داشته است. همه بسیاری از دانشمندانی که کنفرانس را هماهنگ کردند، مشتاقانه همصدا بودند که سونالی راجان گزینه آشکار به عنوان رهبر افتتاحیه جامعه بود. ملت خوش شانس است که او این کار را انجام می دهد.»

یافته های تحقیق و افتخار آفرینان

در این کنفرانس بیش از 260 سخنرانی با جزئیات بیشتر از 20 رشته از جمله پزشکی، بهداشت عمومی، مردم شناسی، تجارت، اقتصاد، عدالت کیفری، حقوق، جامعه شناسی، مددکاری اجتماعی، علوم سیاسی و مهندسی ارائه شد.

اساتید و دانشجویان کلمبیا از جمله کسانی بودند که یافته های خود را ارائه کردند.

کریستوفر موریسون، استادیار اپیدمیولوژی، تحقیقاتی را در مورد جریان سلاح گرم بین ایالت ها و ارتباط آن با جنایات اسلحه ارائه کرد – با تمرکز بر خط لوله آهن، مسیری که برای قاچاق سلاح از جنوب به آتلانتیک میانی و نیوانگلند استفاده می شود. ناتان آگیلار، دانشجوی دکترا در دانشکده مددکاری اجتماعی، در مورد راهبردهای وقفه در خشونت جامعه ارائه کرد.

آریانا گوباد، یک دانشجوی دکترا در اپیدمیولوژی، پوستری را در مورد نمایش اسلحه و قوانین جهانی بررسی پیشینه در سراسر خطوط دولتی ارائه کرد. ساریانا علوی، دانشجوی دانشکده معلمان، پوستری را در مورد چارچوب های آموزشی و توسعه جوانان برای پیشگیری از خشونت با اسلحه ارائه کرد.

ست پرینس، استادیار اپیدمیولوژی، و سونالی راجان، در سمپوزیومی درباره راه حل های مبتنی بر شواهد برای پیشگیری از خشونت با اسلحه در مدارس شرکت کردند.

از جمله موضوعات دیگری که در کنفرانس تحت پوشش قرار گرفت، سیاست های پیشگیری از آسیب ناشی از سلاح گرم بود، از جمله اینکه آیا حذف قانونی سلاح گرم از افراد ممنوعه از آسیب جلوگیری می کند یا خیر. پیشگیری از خودکشی؛ جلوگیری از خشونت شریک صمیمی؛ سلامت روان؛ و برابری و نابرابری.

در مجموع، این کنفرانس از 23 محقق به دلیل مشارکت در دسته‌هایی از جمله نوآوری، علم ترجمه، عدالت عدالت، علم چند رشته‌ای و تأثیر علمی تقدیر کرد. در میان پروژه‌های متعددی که مورد تقدیر قرار گرفتند، یک دانش‌آموز در مورد رویکردهای امیدوارکننده برای پایان دادن به خشونت اجتماعی در شیکاگو، تحقیق در مورد ارتباط بین پوشش تاج درختان و کاهش تیراندازی در فیلادلفیا، و مشارکت جامعه و ایجاد ائتلاف به عنوان ابزاری برای ارتقای ایمنی و جلوگیری از سلاح گرم جانبازان بود. خودکشی کردن.