تزریق های ضد چروک در مقابل فیلرهای پوستی


ما اغلب افرادی را می بینیم که علاقه مند به تزریق هستند اما نمی دانند از کجا شروع کنند. ما در این مقاله سعی داریم در خصوص تزریق ضد چروک در مقابل فیلرهای پوستی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

مقدمه

همانطور که می دانید چین و چروک پوست یکی از نشانه های طبیعی روند پیری است که همواره توجه افراد را به خود جلب کرده است. در گذشته تنها راه حل های موجود برای درمان این علائم روش های غیر جراحی مانند کرم ها، لوسیون ها و ماسک های پوستی بود. اما امروزه با پیشرفت علم ، فناوری های مدرن تری مانند «تزریق های ضد چروک» و «فیلرهای پوستی مانند ژل روفیل » به عنوان روش های مؤثرترین برای کاهش این علائم معرفی شده اند.

شما ممکن است در تحقیقات ابتدایی خود اصول اولیه از ضد چروک و فیلرهای پوست را درک کنید، اما اگر واقعاً تفاوت را متوجه نشدید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام درمان برای شما مناسب است. بسته به آنچه می خواهید درمان را انجام دهید، پاسخ می تواند یکی و دیگری یا هر دو باشد.

در واقع، “تزریق ضد چروک” به عنوان یک اصطلاح عمومی برای همه تزریق‌های مختلف استفاده می‌شود که برای کاهش چین و چروک پوستی به‌کار می‌روند. این تزریق‌ها می‌توانند شامل فیلرها و بوتاکس مصپورت و دیگر محصولات مشابه باشند. اما تفاوت‌هایی بین تزریق های ضد چروک و فیلرهای پوستی وجود دارد که در ادامه به آن اشاره نموده ایم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

هدف تزریق های ضد چروک در مقابل فیلرهای پوستی

وقتی صحبت از اساسی ترین عملکرد درمان های ضد چین و چروک می شود، در نام آن می توان سرنخ را پیدا نمود. شل کننده های چین و چروک با شل کردن ماهیچه ها عمل می کنند، در حالی که فیلرهای پوستی با “پر کردن” (افزایش حجم) نواحی صورت عمل می کند.

تزریق های ضد چین و چروک عمدتاً برای درمان “چروک های پویا” استفاده می شود. خطوطی که در هنگام انقباض ماهیچه های زیرین، برای ایجاد حالت چهره در پوست شما ایجاد می شوند.

ما این نوع تزریق را مستقیماً در عضله انجام می دهیم که به طور موقت حرکت ماهیچه را متوقف می کند و باعث رفع چین و چروک های پوستی می گردد. فیلرهای پوستی برای درمان “چروک های ثابت” استفاده می شود. خطوطی که به دلیل کاهش تولید کلاژن و خاصیت ارتجاعی پوست ایجاد می گردد.

از آنجایی که این خطوط به دلیل انقباضات ماهیچه ای ایجاد نمی شوند، حتی زمانی که صورت در حالت استراحت است نیز قابل مشاهده هستند. چین و چروک های ثابت را با تزریق فیلر به پوست زیر آنها، درمان می کنیم.

فرمول تزریق های ضد چروک در مقابل پرکننده های پوستی

تزریق های ضد چین و چروک حاوی شکل خالص شده ای از یک سم طبیعی است. اگرچه کلمه سم ممکن است ترسناک به نظر برسد، پزشکان برای چندین دهه از این ماده برای اهداف زیبایی و پزشکی استفاده می‌کنند و محبوب‌ترین برند توسط سال‌ها تحقیق و مطالعات پشتیبانی می‌شود اما فیلرهای پوستی دارای فرمولاسیون های مختلفی هستند.

موارد استفاده تزریق های ضد چروک در مقابل فیلرهای پوستی

تزریق های ضد چین و چروک بیشتر در بخش هایی به ویژه در خطوط پنجه کلاغی، خطوط افقی پیشانی و خطوط عمودی بین ابروها استفاده می شود. فراتر از چین و چروک، کاربردهای زیبایی آنها شامل بالا بردن ابروها، حجم دهی لب ، اصلاح لبخند لثه ای و لاغری صورت است.

کاربردهای درمانی شامل درمان میگرن، کاهش دندان قروچه و درمان تعریق بیش از حد است. فیلرهای پوستی به طور قابل توجهی همه کاره هستند. به عنوان یک درمان ضد پیری، از آنها برای رفع چین و چروک ها، بازگرداندن حجم به شقیقه های فرو رفته و جوانسازی پشت دست ها استفاده می شود.

برای بیماران در هر سنی، آنها یک انتخاب محبوب برای حجم دهی لب، زاویه سازی فک، رینوپلاستی غیر جراحی و برجسته کردن گونه هستند.

مراحل انجام تزریق های ضد چین و چروک در مقابل پرکننده های پوستی

مهم نیست که چه نوع تزریقی را انتخاب می کنید، کار با یک پزشک با تجربه در یک مطب زیبایی معتبر بسیار مهم است. در اینجا، ما معتقدیم که انتخاب یک پزشک زیبایی برای درمان تزریقی، ایمن ترین و رضایت بخش ترین تجربه را تضمین می کند.

مراحل رویه برای همه تزریق ها مشابه است. چه تزریق های ضد چروک یا فیلر داشته باشید، ابتدا دکتر اهداف و آناتومی صورت شما را برای تعیین مناسب‌ترین مناطق درمان شروع می‌کند. سپس پوست شما را تمیز می کند و نقاط تزریق را مشخص می کند.

سپس دکتر از یک سوزن یا کانولا ظریف برای درمان های تزریقی برای بهبود دقت و به حداکثر رساندن راحتی بیمار استفاده می کند. تزریق های ضد چین و چروک مستقیماً در عضله مورد نظر انجام می شود.

فیلرهای پوستی در زیر سطح پوست تزریق می شوند. در حالی که ممکن است از تزریق احساس سوزش کنید، اکثر بیماران متوجه می شوند که این درمان ها بیش از حد دردناک نیستند. با یخ در جهت کاهش درد می توانید اقدام نمایید.

مراقبت های بعد از تزریق های ضد چروک در مقابل فیلرها

تزریق های ضد چین و چروک و فیلرهای پوستی هر دو روشی “Lunchtime” ( وقت استراحت) محسوب می شوند. این بدان معنی است که شما می توانید انتظار حداقل زمان از کار افتادگی را داشته باشید. شما می توانید بلافاصله پس از تزریق، به محل کار یا فعالیت های اجتماعی خود بازگردید. برای اطمینان از بهترین نتایج، دکتر ممکن است به شما توصیه کند:

  • از مالش یا اعمال فشار در ناحیه تزریق شده خودداری کنید.
  • حداقل ۴ ساعت برای آرایش کردن صبر کنید.
  • به مدت ۲۴ ساعت از ورزش با فشار زیاد خودداری کنید.
  • ناحیه تزریق شده را در معرض گرمای شدید (مانند دوش آب گرم یا سونا) یا سرمای شدید قرار ندهید.
  • درجات خفیفی از قرمزی و تورم ممکن است پس از تزریق ایجاد شود. کبودی نیز ممکن است رخ دهد، هرچند این اثرات موقتی هستند و خود به خود برطرف می شوند.

خطرات و عوارض جانبی تزریق های ضد چروک در مقابل پرکننده ها

خطرات مرتبط با تزریق ها نسبتاً خفیف و نادر است، به خصوص زمانی که درمان توسط یک پزشک زیبایی با تجربه انجام شود. شایع ترین خطرات تزریقی شامل تورم، قرمزی و حساسیت در ناحیه تحت درمان، با احتمال کمی کبودی یا خونریزی است.

شروع نتایج تزریق های ضد چین و چروک در مقابل فیلرهای پوستی

تزریق های ضد چروک برای نشان دادن نتیجه نیاز به زمان دارند. بسیاری از مراجعه کنندگان، از سه تا پنج روز پس از درمان شروع به مشاهده تفاوت می کنند و ممکن است تا دو هفته طول بکشد تا درمان به اثر مطلوب خود برسد. توصیه می‌کنیم حداقل دو هفته قبل از یک رویداد مهم، برای تزریق ضد چروک خود برنامه‌ریزی کنید تا با این جدول زمانی مطابقت داشته باشید.

این موارد در مورد محصولات بهترین مزوتراپی مو

فیلرهای پوستی فوراً نتایج اولیه را ایجاد می کنند. بلافاصله پس از تزریق، ناحیه صاف می شود. با این حال، ممکن است تا چهار هفته طول بکشد تا پرکننده به طور کامل در بافت ها تاثیر بگذارد و به نتیجه نهایی برسد. اگر موقعیت خاصی در پیش دارید، توصیه می کنیم برای فیلر خود دو تا سه هفته قبل برنامه ریزی کنید.

نتیجه گیری درمان های پیشرفته ضد پیری

تزریق‌های ضد چروک و فیلرهای پوستی ممکن است در نگاه اول شبیه به هم به نظر برسند. در نهایت، هر دو تزریقی، راحت، کم تهاجمی، موقتی و فوق‌العاده برای فرد مناسب هستند.

منبع: nikmedco.com



Source link