فیبروز ابرو، میکروبلیدینگ ابرو یا شیدینگ ابرو؟ کدام بهتر است؟!


میکروبلیدینگ یکی از روش‌های آرایش نیمه دائمی ابرو هاست که همانند فیبروز ابرو برای رفع اصلاح و فرم دهی ابروها استفاده می‌شود. تکنیک‌های نیمه دائمی آرایش دائم ابروها نظیر میکروبلیدینگ و شیدینیگ ابرو موجب پرپشت‌سازی ابروها شده و زیبایی چهره افراد را دو چندان می‌کنند. باتوجه به اینکه همه افراد ابروهایی پرپشت و قرینه ندارند و آرایش‌های روازنه نیز زمان و انرژی زیادی از افراد می‌گیرد، اجرای این تکنیک‌ها ابروهایی زیبا و دائمی برای شما به ارمغان خواهد آورد. میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو به صورت دستی انجام شده و خطوطی ظریف همانند تارهای طبیعی مو ابرو در ابروهای فرد ایجاد می‌کنند. اما شیدینگ ابرو بوسیله دستگاه میکروپیگمنتیشن انجام می‌شود و حالت مخملی و پودری در ابروها به وجود می‌آورد.

افراد می‌توانند بسته به سلیقه و فرم ابروهایشان یکی از این تکنیک‌های پرپشت سازی ابروها را انتخاب کرده و ابروهایی قرینه و خوش فرم داشته باشید. میکروبلیدینگ براساس سلیقه مشتری و متناسب با فرم ابروهای او انجام می‌شود درحالیکه در تکنیک فیبروز طراحی ابرو براساس نسبت‌های طلایی صورت و قوانین کمپانی فی توسط رنگ‌ها و سوزن‌های مخصوص فی انجام می‌شود. از طرفی شیدینگ ابرو، برخلاف تکنیک‌های میکرو ابرو و میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز برای پوست‌های چرب نیز ماندگاری و کیفیت بالایی خواهد داشت. درصورت اجرای این تکنیک‌های آرایش دائم در مرکزی معتبر و رعایت نکات مراقبت بعد از تاتو شما بدون هیچگونه عوارض و دردی شاهد ابروها و چهره‌ای جذاب و متفاوت خواهید بود.

میکروبلیدینگ چیست و چگونه انجام می شود؟

راهنمای مطالعه

میکروبلیدینگ چیست و چگونه انجام می شود؟

میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی برای پر کردن و فرم دهی ابروهای شماست. در میکروبلیدینگ دخترانه از قلمی متشکل از ۱۰ تا ۱۲ سوزن برای ایجاد برش در پوست استفاده می‌شود که رنگدانه در این برش‌ها قرار داده می‌شود. شکل تیغه به گونه‌ای است که خطوطی نازک همانند تار مو ابرو با جلوه‌ای طبیعی و واقعی ایجاد می‌کند. افرادی که ابروهایی خالی، کم پشت یا نامتقارن دارند می‌توانند با اجرای بلید ابرو در بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران، ابروهایی پرپشت و زیبا داشته باشند. برای اجرای میکروبلیدینگ دخترانه، پیگمنتر در ابتدا با ابزارهای قرینه‌سازی ابرو براساس فرم چهره مشتری و سلیقه او، طراحی ابرو را انجام می‌دهد. سپس به سبب درد تاتو ناشی از نفوذ سوزن در پوست، از بهترین بی حسی تاتو استفاده کرده و اقدام به شروع کار می‌کند. پیگمنتر با قلم میکروبلیدینگ، رنگدانه را در زیر لایه اپیدرم و در قسمت کم عمق درم قرار می‌دهد.

حساسیت و قرمزی

پس از اتمام کار تا چند روز ممکن است ناحیه ابرو حساسیت و قرمزی داشته باشد و ابروها تیره بنطر برسند. اما با گذشت مدت زمانی با بهبود پوست و رعایت مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو ابروهای ظاهر طبیعی خود را نشان خواهند داد. پس از گذشت چند هفته فرد باید برای افزایش ماندگاری میکروبلیدینگ، رفع نواقص احتمالی و اصلاح فرم نهایی مجددا برای ترمیم میکروبلیدینگ ابرو اقدام نماید. درصورتی که به بهترین مرکز میکرو ابرو در تهران مراجعه نکنید و یا نکات مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو را جدی نگیرید ممکن است دچار عوارض میکروبلیدینگ ابرو شوید. از این رو بهتر است پس از کسب اطلاعات کافی و همه چیز درباره‌ی میکروبلیدینگ ابرو و اطلاع از قیمت میکروبلیدینگ ابرو اقدام به اجرای این تکنیک جذاب نمایید.

فیبروز ابرو چیست و چه تفاوتی با میکروبلیدینگ دارد؟

فیبروز ابرو چیست و چه تفاوتی با میکروبلیدینگ دارد؟

فیبروز ابرو یکی از جدیدترین تکنیک‌های نیمه دائمی زیباسازی و رفع نواقص ابروهاست که توسط آقای برانکو بابیک در آکادمی فی ابداع شد. تکنیک فیبروز ابرو دخترانه با کاشت رنگدانه در زیر پوست توسط قلم دستی انجام می‌شود. این تکنیک اروپایی موجب فرم دهی طبیعی و پرپشتی ابروهاو رفع نواقص آن‌ها خواهد شد. طراحی ابرو در میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز براساس مورفولوژی صورت و نسبت‌های طلایی یعنی عدد فی انجام می‌شود. در حقیقت در طراحی ابرو با این روش، سلیقه فرد اهمیت کمتری داشته و تنها براساس قوانین صادرشده توسط آکادمی فی انجام می‌شود. همچنین تکنیک فیبروز ابرو سوزن‌ها و رنگدانه‌های مخصوصی دارد که موجب افزایش کیفیت کار شده است. رنگدانه‌های فیبروز از مواد معدنی فاقد فلزات سنگین و مواد مضر ساخته شده‌اند و پس ریموو تاتو ابرو قرمزی از خود به جای نمی‌گذارند.

فیبروز ابرو

فیبروز ابرو بعد از یک هفته ممکن است تیره بنظر برسد که این به سبب زخم تاتو می‌باشد اما با بهبود پوست و زخم تاتو و رعایت نکات مراقبت بعد از فیبروز ابرو ظاهری طبیعی به خود می‌گیرد.از طرفی رعایت نکات مراقبت بعد از فیبروز ابرو، تخصص و مهارت پیگمنتر، کیفیت رنگدانه مصرفی، نوع پوست و … در ماندگاری فیبروز ابرو دخترانه تاثیر دارد. درصورتی که به مراکز نامعتبر و پیگمنترهای بی تجربه مراجعه کنید ممکن است به سبب عدم تسلط بر فشار دست، عمق سوزن نامناسب و رنگدانه بی کیفیت و … دچار عوارض فیبروز ابرو یا مجبور به پاک کردن تاتو ابرو خود شوید. شما می‌توانید با مشاهده نمونه کار فیبروز ابرو در بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران و اطلاع از هزینه فیبروز ابرو، اقدام به اجرای این تکنیک نمایید.

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ هر دو تکنیک‌های نیمه دائمی ابرو هستند که به‌منظور اصلاح فرم ابرو و پرپشت نمودن آن استفاده می‌شوند. این دو روش هر دو به صورت دستی انجام می‌شوند و ممکن است از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی باهم نداشته باشند. تکنیک‌های میکرو ابرو و فیبروز ابرو به کمک سوزن‌های مخصوص (سر کج یا شیدینگ، U شکل) روی پوست شکاف‌هایی ایجاد می‌کنند و بدین ترتیب رنگدانه را وارد پوست می‌کند. اما درحالت کلی این دو روش تفاوت‌هایی نیز با هم دارند. در زیر به چند مورد از فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ اشاره نموده‌ایم:

  • روش اجرای فیبروز ابرو، قوانین و چارچوب آن با میکروبلیدینگ متفاوت است.
  • طراحی ابرو در فیبروز براساس قوانین آکادمی فی و نسبت‌های طلایی صورت فرد انجام شده و به سلیقه فرد اهمیت چندانی داده نمی‌شود. اما در میکروبلیدینگ طراحی ابرو براساس سلیقه مشتری و فرم چهره او انجام می‌شود.
  • رنگدانه و سوزن مورد استفاده در فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ متفاوت بوده و کیفیت بالاتری دارد.
  • سوزن مورد استفاده در فیبروز ابرو نازک‌تر بوده و نتایجی ظریف‌تر ایجاد می‌کند.
  • رنگدانه مورد استفاده در تکنیک فیبروز بسیار باکیفیت‌تر است و فاقد مواد مضر و فلزات سنگین بوده و در صورت پاک کردن قرمزی به جا نمی‌گذارد.

درحالت کلی نمی‌توان گفت کدام تکنیک از دیگری بهتر است. و شما باید براساس سلیقه‌تان انتخاب کنید که از کدام تکنیک زیباسازی ابرو استفاده نمایید.

شیدینگ ابرو چیست و چه تفاوتی با میکروبلیدینگ دارد؟

شیدینگ ابرو چیست و چه تفاوتی با میکروبلیدینگ دارد؟

شیدینگ ابرو یکی دیگر از روش‌های فرم دهی ابرو است که توسط دستگاه میکروپیگمنتیشن انجام می‌شود. این تکنیک برای افرادی که ابروهایی توخالی و کم پشت دارند گزینه بسیار مناسبی است. در اجرای شیدینگ ابرو با استفاده از سوزن میکروشیدینگ، رنگدانه به زیر پوست نفوذ کرده و ابروهای حالتی پودری و مخملی خواهند گرفت. در تکنیک شیدینگ ابرو، ابروها کادربندی نمی‌شوند و تنها نواحی خالی داخل ابرو با نقاط ریز به صورت کاملا طبیعی پر می‌گردد. افرادی که در ناحیه ابرو خود جای زخم، بخیه و اسکار پوستی دارند نیز می‌تواند با استفاده از شیدینگ ابرو، نواقص ابروهای خود را برطرف کنند. از جمله مزایای شیدینگ ابرو نسبت به میکروبلیدینگ، کیفیت بسیار بالا و ماندگاری شیدینگ ابرو عالی روی انواع پوست حتی پوست چرب است.

میکروپیگمنتیشن

اجرای این تکنیک به سبب استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن با دقت و کیفیت بالاتری انجام می‌شود. اما درصورتی که از دستگاه‌های غیراستاندارد و مواد بی کیفیت استفاده شود ممکن است عوارض شیدینگ ابرو برای فرد ایجاد شود. افراد علاقه‌مند به این تکنیک می‌توانند با مشاهده عکسهای شیدینگ ابرو و اطلاع از هزینه شیدینگ ابرو، برای زیبا و پرپشت نمودن طبیعی ابروهای خود تصمیم‌گیری کنند. اگرشما خواهان ابروهایی پرپشت و طبیعی هستند، تکنیک شیدینگ ابرو به سبب عدم کادربندی ابرو و ظاهری سایه‌ای بهترین گزینه برای شماست.

تفاوت شیدینگ ابرو با میکروبلیدینگ

تفاوت شیدینگ ابرو با میکروبلیدینگ

در روش میکروبلیدینگ ابرو پیگمنتر به صورت دستی و با قلمی مخصوص خطوطی ظریف در بین ابروهای فرد ایجاد می‌کند. اما در روش شیدینگ ابرو با استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن ابرو، ابروهای حالت پودری و سایه‌ای بدون کادر مشخص و پر رنگ خواهند گرفت. دربیانی دیگر در میکروبلیدینگ یا هاشور ابرو، پس از تایید مدل ابرو توسط مشتری، بوسیله بلید ابرو با ۱۰ الی ۱۲ سوزن، رنگدانه به صورت هاشور مویی همانند تارهای ابرو ایجاد می‌شود. اما در شیدینگ ابرو پیگمنتر در سرتاسر ابرو نقاطی به صورت سایه‌ای که از تاج ابرو به سمت دم متراکم‌تر است ایجاد می‌کند. این نقاط بوسیله فشار روی پوست با ظاهری به صورت سایه‌ای روی ابروها به آن‌ها حجم می‌دهد.

میکروبلیدینگ

از طرفی در بسیاری از مراکز، برای افراد با پوست‌های چرب تکنیک میکروبلیدینگ نتیجه و ماندگاری خوبی نخواهد داشت. از این رو اغلب به افراد با پوست‌های چرب این تکنیک پیشنهاد نمی‌شود. اما شیدینگ ابرو روشی است که برای پوست‌های چرب نیز کیفیت و ماندگاری بالایی دارد. از طرفی شما می‌توانید از تکنیک‌های میکروبلیدینگ و شیدینگ ابرو در کنارهم نیز استفاده نمایید. بدین صورت که در کنار ایجاد خطوط ظریف میکرو، حالتی سایه‌ای نیز در ابروهای ایجاد نمایید.



Source link