جوایز باتون 2022 کار تیمی استثنایی را به رسمیت می شناسد


مرکز پزشکی ایروینگ دانشگاه کلمبیا از شش کارمند خود با جوایز باتون 2022 تقدیر کرده است که به تلاش های برجسته کارکنانی که به عنوان بازیکنان تیم عمل می کنند و به موفقیت کلی مرکز پزشکی کمک می کنند، تقدیر می کند.

برندگان جایزه باتون 2022.  از چپ: استفانی بلنی، کریستوفر کاریلو، کلی جانسون، کیت پولسون و دیوید دکلرک.  بدون تصویر: جسیکا برنز.

برندگان جایزه باتون 2022. از چپ: استفانی بلنی، کریستوفر کاریلو، کلی جانسون، کیت پولسون و دیوید دکلرک. بدون تصویر: جسیکا برنز.

در حالی که بسیاری از جوایز دستاوردهای فردی را به رسمیت می شناسند، جوایز باتون بر اهمیت کار تیمی در کمک به موفقیت مرکز پزشکی تاکید می کند. این جوایز در سال 2009 برای قدردانی از افرادی ایجاد شد که «مسافت بیشتری را طی می‌کنند تا مطمئن شوند که اگر هم تیمی‌شان لنگ می‌زند، آن‌ها هستند تا باتوم را بگیرند، و به همکارانشان اعتماد دارند که وقتی باتوم را از دستشان می‌دهند، درک کنند. که هر موفقیتی یک موفقیت مشترک است.»

جوایز 2022 در نشست 2 دسامبر شبکه مدیران CUIMC اهدا شد.

دریافت کنندگان جوایز باتون 2022:

اداره مرکزی CUIMC

کریستوفر کاریلو، دستیار مدیر، کنترل های داخلی و انطباق

کریس کاریلو در سال 2011 به دفتر کنترل‌های داخلی پیوست و قبل از اینکه نقش دستیار کارگردان را برعهده بگیرد به چندین موقعیت ارتقا یافت. Cariello دسترسی به سیستم و بررسی های ویژه کنترل داخلی را کنترل می کند. او به کارکنان مرکز پزشکی کمک می کند تا به سیستم های مالی کلمبیا، از جمله Concur دسترسی پیدا کنند، و از بسیاری از پروژه های ویژه که نیازهای فعلی مدیران را برطرف می کنند، حمایت کرده است.

دانشکده پزشکی دندانپزشکی

کلی جانسون، مدیر خدمات دانشجویی فوق دکترا

کلی جانسون در سال 1999 به عنوان دستیار اداری به کالج پزشکی دندانپزشکی پیوست و چندین بار ارتقا یافته است. در سال 2020 او نقش فعلی خود را بر عهده گرفت، جایی که در موفقیت علمی و کلی دانشجویان فوق دکتری CDM نقش اساسی دارد. جانسون دانش نهادی ریشه‌داری دارد، به عنوان نمونه رهبری می‌کند، و به دلیل توانایی‌اش در مانور دادن در موقعیت‌های چالش‌برانگیز، همه در حین خدمت، راهنمایی و حمایت از بدنه دانشجویان پسا دکترا، شناخته شده است.

دانشکده بهداشت عمومی میلمن

دیوید دکلرک، معاون رئیس امور مالی

دیوید دکلرک در سال 2017 به کلمبیا پیوست. تخصص او در مدل‌سازی و گزارش‌های مالی به تیمش در Mailman بینش جدیدی در مورد وضعیت مالی مدرسه و توانایی پیش‌بینی تأثیرات تغییرات تدریجی در شهریه، بودجه تحقیقاتی، کارکنان و غیره داده است. DeClercq به طور مداوم خدمات عالی ارائه می دهد و بالاترین سطح کار تیمی و همکاری را نشان می دهد.

دانشکده پرستاری

کیت پولسون، دستیار رئیس، حسابداری و برنامه ریزی مالی

کیت پولسون در نزدیک به هشت سال حضور خود در دانشکده پرستاری، حرفه ای را بر اساس مهارت ها، دانش و توانایی خود برای کار با هر همکار ایجاد کرده است. پولسون و تیم او مسئول تمام جنبه های مدیریت امور مالی و تدارکات در مدرسه هستند. پولسون به عنوان رابط دفاتر مرکزی، مانند دفتر بودجه مرکزی و تدارکات دانشگاه، متخصص در شناسایی راه‌حل‌های مسائل پیچیده است. او یک بازیکن ارزشمند تیمی است و اطلاعات و ایده هایی را برای کمک به دیگران در دستیابی به اهدافشان به اشتراک می گذارد.

کالج پزشکان و جراحان واگلوس

استفانی بلنی، مدیر بخش، بخش جراحی ارتوپدی

استفانی بلنی در سال 2013 به عنوان مدیر عمل در بخش اطفال به کلمبیا پیوست و در سال 2015 به بخش ارتوپدی پیوست. او در سال 2019 به سمت مدیر بخش ارتقا یافت. همکاران بلنی او را به خاطر رهبری بخش با ظرافت، حرفه ای بودن و بینش تحسین می کنند.

علی غروی، مدیر موقت موسسه پزشکی ژنومیک، با جسیکا برنز که نتوانست در مراسم 2 دسامبر شرکت کند، عکس می گیرد.

علی غروی، مدیر موقت موسسه پزشکی ژنومیک، با جسیکا برنز که نتوانست در مراسم 2 دسامبر شرکت کند، عکس می گیرد.

جسیکا برنز، مدیر بخش، موسسه پزشکی ژنومیک

جسیکا برنز در سال 2019 به عنوان مدیر بخش موسسه پزشکی ژنومیک به کلمبیا پیوست. او از مرکز ژنوم نیویورک به کلمبیا ملحق شد، جایی که در سه سال آخر از پنج سال زندگی خود در آنجا کنترل کننده بود. برنز برای اطمینان از انجام عملیات بدون درز در تیم خود کار کرده است و از طریق تعهد خود به تعالی به حفظ ثبات در موسسه کمک کرده است.

عکس های بیشتر