صفر تا صد مقایسه پراید و ساینا سایاخودرو

<=':; :; :1001010; :0; -: 300;' ='مقایسه پراید' ='://..//-//2016/10/.' =''> از طرف دیگر، پراید ۱۳۱ صفر از نظر مصرف سوخت اقتصادیتر است و همچنین هزینه نگهداری و تعمیرات آن معمولا کمتر از ساینا میباشد. خدمات پس از فروش: این شرکت به خدمات پس از فروش و تعمیر و نگهداری مستمر و موثری اهمیت میدهد تا مشتریان به راحتی از خودروی خود استفاده کنند. مشمولان واردات خودرو به مدت ۵ سال حق فروش، رسمی عادی یا وکالتی خودروی وارداتی را ندارند و مراجع ذیربط از جمله دفاتر ثبت اسناد رسمی و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مکلفند اقدامات قانونی لازم از جمله عدم تعویض پلاک جهت جلوگیری از این موضوع و توقیف خودرو را انجام دهد و مسئولیت تخطی از آن به عهده فروشنده است. این تفاوتها، مشتریان را قادر به انتخاب خودرویی با توجه به نیازها و ترجیحات شخصیشان میسازد. با این تفاوتهای کوچک اما معنادار، ساینا به مشتریان خود امکانات بهتری ارائه میدهد و تجربه رانندگی را بهبود میبخشد. ​​.

پراید خودرویی کم هزینه و سبک است که برای مسافتهای شهری عالی عمل میکند، اما فضای محدود داخلی و محدودیتهای در مورد سرعت و قدرت آن میتواند برخی از مشتریان را ناراحت کند. پراید به عنوان یک خودرو سبک و اقتصادی برای مسافتهای کوتاه در شهرها تاکید دارد، در حالی که ساینا با ویژگیهایی متفاوت نظیر ایمنی بالا و امکانات فراوان برای مسافتهای بلندتر و بیرون از شهرها مناسبتر است. حدود 10 سال پیش با واردات رسمی هیوندای سنتنیال، سدان فول سایز لوکس هیوندای به ایران، مردم کشور برای اولین بار چشمشان به جمال خودرویی فول سایز و لوکس از دیار چشم بادامیهای غیر ژاپنی روشن شد. به گزارش بولتن نیوز، به دنبال بحث ها و انتقادهای مختلف در مورد افزایش قیمت خودرو در سال های اخیر، کافی نبودن عرضه و عدم کیفیت مورد انتظار برای برخی مشتریان، عده ای واردات خودرو را برای تامین بخشی از تقاضا و اثرگذاری بر بازار مفید ارزیابی کردند و مجوزهایی برای واردات خودرو داده شد. در همان روزها هم بسیاری از کارشناسان و فعالان بازار بر این باور بودند که اگر زمستان همان سال واردات از سر گرفته شود، تا حد زیادی از افزایش قیمتها جلوگیری میشود، اما واردات ماشین باز نشد که نشد و قیمتها هم روز به روز صعودی شد. ​ ​ !

از سوی دیگر، پراید ۱۳۱ نیز از سیستم رادیو پخش با اسپیکرهای جلو و عقب به همراه تنظیم برقی شیشههای جلو بهره میبرد. کولر ماشین بخشی از سیستم تهویه مطبوع به حساب میآید که وظیفه خنکسازی و تنظیم دمای داخل کابین را بر عهده دارد. به عنوان مثال، شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت برای ساینا حدود 13 ثانیه است در حالی که برای پراید حدود 13.4 ثانیه است. وقتی کابل یا اتصال بین پدال و دیسک کلاچ زیاد آزاد باشد، کلاچ اهرم کافی برای جدا کردن دیسک از فلایویل را در اختیار ندارد. اگر چنین باشد، احتمالا سیستم ترمز دچار مشکل شده است. اگر بنز به قدرت موتورهای خود اتکا می کند، بی ام و نیز با شتاب بالای موتور کد خود در سری ، یکی از بی نقص ترین سیستم های خطی دوگانه ی بازار را طراحی کرده است. به علاوه، ساینا از نظر تجهیزات با دمای بیرون، نمایشگرهای تنظیم ارتفاع کمربند و چراغهای جلو، ارتقاء یافته است. این امکانات به کاربران ارتقاء راحتی و کارایی در مسافتهای طولانی میدهند. یک پدال ترمز غیر حساس، پدالی که حتی با فشردن آن تا انتها جایی که به کف خودرو میچسبد باز هم سیستم ترمز آنچنان که باید درگیر نمیشود، نشانگر لنتهای ساییده شده یا مشکلی در سیستم هیدرولیک مانند وجود هوا در خطوط ارتباطی و نشتی روغن ترمز است.

در غیر این صورت، عملکرد کولر خودرو با مشکل مواجه میشود و مالک را به خرج میاندازد. برای مثال هنگام روشن کردن کولر ممکن است صداهای غیر طبیعی بشنوید یا در برخی موارد به دلیل کاهش فشار در سیستم ممکن است کمپرسور کولر بهطور خودکار رها قطع کند. در نهایت، اگر به دنبال خرید پراید سدان هستید، تیپ SE پراید ۱۳۱ و پراید ۱۳۲ بهترین گزینه برای شماست. به خاطر همین در اتومبیلهای مسابقهای بیشر از این مدل استفاده میشود. این سیستم از سه قطعه شیر هوا، دیافراگم پلاستیکی و یک فنر ساخته شده و در بین سیلندر ترمز و پدال مربوطه قرار میگیرد. در مورد مصرف سوخت، هر دو خودرو حدودا برابر هستند، اما با امکانات بهتر و ایمنی بالاتر، ساینا یک انتخاب مناسب برای کسانی است که به دنبال یک خودروی متوسط با تفاوت تیپ‌های 206 امکانات بهتر هستند. برای مثال، اگر معده شما بیخود و بیجهت درد بگیرد، برای تشخیص علت درد، احتمالاً به یاد آخرین غذایی که خوردهاید میافتید. اگر به دنبال یک خودرو بزرگتر با امکانات بیشتر و سطح ایمنی بالاتر هستید، ساینا ممکن است گزینه مناسبی باشد.