دانش آموزان تجربیات تابستانی خود را به اشتراک می گذارند


ممکن است نیمه زمستان باشد، اما دانشجویان سال اول کارشناسی ارشد تابستان را در ذهن خود دارند. در سراسر میلمن کلمبیا، دانش‌آموزان مشغول بررسی گزینه‌های خود برای دوره‌های کارآموزی بهداشت عمومی تابستانی هستند که به عنوان تجربه تمرین کاربردی یا APEx شناخته می‌شود، که معمولاً بین ماه می و آگوست قبل از شروع سال دوم خود برگزار می‌شود.

APEx به دانش‌آموزان این فرصت را می‌دهد تا پس از اولین سال تحصیلی، آموخته‌های خود را در کلاس درس اعمال کنند و تجربه عملی کسب کنند تا آنها را برای آینده در سلامت عمومی آماده کند.

آنا جیمنز-باتیستا، مدیر، گفت: “هدف APEx این است که به دانش آموزان اجازه دهد آنچه را که در کلاس آموخته اند در یک محیط واقعی به کار گیرند، در معرض زمینه های مختلف بهداشت عمومی قرار گیرند و خود را حرفه ای بدانند.” از تمرینات میدانی، دفتر مشاغل و تمرینات میدانی.

دانش‌آموزان می‌توانند برای موقعیت‌های APEx در سازمان‌های بهداشت عمومی در ایالات متحده و خارج از کشور، از جمله ده‌ها سازمانی که مدرسه با آنها پیوندهای قوی دارد، درخواست دهند – یا می‌توانند تجربه منحصر به فرد خود را با استفاده از شبکه‌های شخصی خود و همچنین پیشنهادات پیشنهادی از طریق طراحی کنند. بخش های دانشگاهی آنها

دفتر تمرین میدانی منابعی را در طول فرآیند ارائه می‌کند و در 31 ژانویه میزبان رویدادی بود که در آن مروری بر جستجوی APEx و الزامات برنامه در کنار پانلی از دانشجویان سال دوم ارائه کردند که در مورد فرآیند درخواست و تجربه APEx بحث کردند. دفتر تمرینات میدانی همچنین از طریق چندین برنامه کمک هزینه تحصیلی و بورسیه حمایت مالی ارائه می دهد و کمک هزینه متوسطی را که توسط پست نویس کلمبیا پشتیبانی می شود به همه دانشجویان توزیع می کند.

سه برنامه بودجه تابستانی وجود دارد: کمک هزینه غذایی، بورسیه انجمن پیشرو، و بورس تحصیلی Huo. هر سه برای دانشجویان سال اول MPH آزاد هستند که مدرک دو ساله و دو ساله MHA و MS Biostatistics را دنبال می‌کنند، و در حالی که هر کمک هزینه تحصیلی تعداد متفاوتی از دانشجویان را می‌پذیرد، هر کدام 5000 دلار به دریافت‌کنندگان خود پیشنهاد می‌کنند. فراخوان درخواست کمک هزینه تحصیلی 2023 در ماه مارس در سایت Field Practice Canvas در دسترس دانشجویان اعلام خواهد شد.

فلوشیپ غذا

عکس هد شاتبورسیه غذایی برای دانشجویانی که با سازمانی کار می کنند تا منابع را به ارمغان بیاورند و دسترسی به غذای سالم را در جوامع محلی بهبود بخشند، در حالی که تحقیقات در مورد سیاست غذایی و سیستم های غذایی انجام می دهند، باز است.

برای راشل متز، همکار غذا در سال 2022، این به معنای کار برای وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) در کتابخانه ملی کشاورزی (NAL) بود. متز، دومین سال در بخش بهداشت جمعیت و خانواده که گواهینامه تحقیقات و عملکرد ارتقای سلامت را تکمیل می‌کند، نیازسنجی مجموعه آنلاین NAL را برای استفاده محققان و عموم مردم انجام داد. او همچنین پست‌های وبلاگی و ایمیل‌هایی نوشت و از Google Analytics برای شناسایی گرایش‌های جستجو در موضوعات مرتبط با غذا استفاده کرد.

متز گفت: “من از یادگیری بیشتر در مورد همه چیزهایی که USDA شامل می شود لذت بردم و با افراد مختلف از گوشه های مختلف این وزارتخانه صحبت کردم و در مورد جنبه های مختلف USDA و نحوه ادغام آنها با سایر سازمان های دولتی آشنا شدم.”

بورسیه تحصیلی Huo

بورسیه تحصیلی Huo Summer APEx به دانشجویانی اعطا می شود که در آژانس های اختصاص داده شده به منافع عمومی از طریق یک بخش محلی بهداشت عمومی یا سایر آژانس های عمومی یا یک جامعه یا سازمان غیرانتفاعی کار می کنند.

عکس هد شاتگابریلا خاولی، دانشجوی سال دوم MPH در بخش اپیدمیولوژی که مدرکی را در سیاست و عمل بهداشتی دنبال می‌کند، یکی از همکاران Huo بود. برای APEx 2022 خود، او به عنوان یک کارآموز سیاست در آکادمی پزشکی نیویورک کار کرد. او یک ارزیابی نیازهای سلامت جامعه را برای بیمارستان نیویورک-پرسبیتریان انجام داد. او همچنین تحقیقات مستقلی را بر روی مراکز پیشگیری از مصرف بیش از حد در نیویورک انجام داد و یک مقاله مرتبط منتشر کرد.

خاولی تجربه خود را در نوشتن اپیشن به عنوان یکی از جنبه های مورد علاقه خود در این تجربه برجسته کرد و گفت: «واقعاً جالب بود که این را از همان مراحل اولیه انجام تحقیق و نوشتن ارتباطاتی که برای عموم خوشایند است دیدم. بخشی از کمپین بزرگتر باشید.»

انجمن انجمن FORWARD

عکس هد شاتانجمن انجمن FORWARD برای پروژه‌های APEx که بر ابتکارات بهداشتی ضد نژادپرستی تمرکز دارند، کمک مالی می‌کند و همه پروژه‌ها در واشنگتن هایتس، اینوود، هارلم و برانکس جنوبی انجام می‌شوند.

ریکی ایجیما، دانشجوی سال دوم MPH در بخش علوم اجتماعی با مدرک تاریخ، اخلاق و حقوق، APEx خود را با مرکز هنر و آموزش کازیتا ماریا در برانکس جنوبی تکمیل کرد. ایجیما یک ارزیابی نیازهای سلامت جامعه انجام داد، در اطراف محله قدم زد تا ویژگی‌های محله‌ای خاص در محیط ساخته شده را شناسایی کند و همچنین از سازمان‌های محلی و پارک‌ها بازدید کرد تا ببیند چه منابعی در دسترس دارند و آن‌ها را با اطلاعات وب‌سایت‌هایشان مقایسه کرد.

ایجیما هنگام انعکاس ارزیابی نیازهای سلامت جامعه، یادآور شد: «تمام تئوری‌هایی که من یاد می‌گیرم، به‌ویژه در پیامک، کاربردهایی دارد… بسیار مؤید بود که من چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و می‌تواند در دنیا مفید باشد. ”