«داده‌های نادر» برای تغییر عامل


ملیسا جولیانا دوپونت ریس، دکترای 17، دختری از جرسی است که متولد و بزرگ شده است. با این حال، وقتی نوبت به مسیر تحصیلی او می‌رسد، ریشه‌های مهاجر چندقومی او تأثیر قدرتمندی داشت. استادیار علوم اجتماعی پزشکی که به یک رشته انتخابی در مقطع کارشناسی در رشته اپیدمیولوژی به دلیل بهره بردن از اشتیاق خود برای سلامت عمومی می‌گوید: «از آنجایی که در ریاضیات و علوم خوب بودم، فکر می‌کردم باید یک دکتر یا مهندس پزشکی باشم. او می‌گوید: «من یک آدم بزرگ اطلاعاتی هستم. “من عاشق به کار بردن داده ها برای سوالات تحقیق و دیدن اینکه چگونه آزمایش ها آشکار می شوند.”

DuPont-Reyes در سال 2008 از کالج فارغ التحصیل شد، در نادر رکود بزرگ. او به خانه نقل مکان کرد، در یک برنامه شبانه ثبت نام کرد تا MPH خود را به دست آورد، و روزها به عنوان معلم جایگزین و به عنوان منشی فروشگاه در مغازه مادربزرگش کار کرد. دوپونت-ریس برای دوره تمرینی خود در مرکز کلمبیا برای پیشگیری از خشونت جوانان استخدام شد. این کنسرت نه تنها منجر به شغل تمام وقت در مدرسه میلمن کلمبیا شد، بلکه زمینه را برای مطالعات دکترای او در زمینه اپیدمیولوژی و پایان نامه ای در مورد تأثیر جمعیت شناسی نژادی و قومی مدرسه بر سلامت روان دانش آموزان فراهم کرد. DuPont-Reyes در سال 2022 با یک قرار اولیه در علوم اجتماعی پزشکی و یک قرار ثانویه در اپیدمیولوژی به کلمبیا میلمن بازگشت.

q شما پنج سال را در دانشگاهی در تگزاس گذراندید. چه چیزی شما را به کلمبیا بازگرداند؟

DuPont-Reyes: من جایزه ای از بنیاد رابرت وود جانسون برای پروژه ای دریافت کردم که انگ سلامت روان را در رسانه های اسپانیایی زبان بررسی می کند. تصمیم گیری برای انتقال، تصمیم سختی بود. اما وقتی برای دکترا در کلمبیا بودم، می‌دانستم که افراد کلمبیا به غنی‌سازی کاری که می‌خواستم انجام دهم کمک می‌کنند. علاوه بر این، در مدرسه میلمن، قرار اولیه من با گروه علوم اجتماعی است. رویکرد بین رشته‌ای و تاکید بر علوم اجتماعی برای کاری که من انجام می‌دهم مناسب‌تر است.

س. چرا انگ سلامت روان در رسانه های اسپانیایی زبان بررسی می شود؟

DuPont-Reyes: من چند سالی است که این موضوع را دنبال می کنم. مردم می دانند که در نحوه صحبت رسانه ها در مورد رفتارها و نگرش ها انگ سلامت روان وجود دارد. با این حال، کل این مجموعه ادبیات، رسانه های اسپانیایی زبان و رسانه های جدید متناسب با مخاطبان لاتین را حذف کرده است. به عنوان مثال به TikTok فکر کنید. رسانه ها همیشه در حال تحول و ظهور هستند، اما تحقیقات در این زمینه 25 سال قدمت دارد و بسیار ناعادلانه است.

س. تا کنون چه آموخته اید؟

DuPont-Reyes: در سال 2022، مجله آمریکایی پزشکی پیشگیری تجزیه و تحلیل های خود را از تبلیغات در کانال های تلویزیونی اسپانیایی زبان و انگلیسی زبان متعلق به همان شرکت منتشر کرد. آن مطالعه نابرابری های آشکار را در بین دو کانال نشان داد – این یک تصمیم شرکت رسانه ای کنترل نشده است. به عنوان مثال، الکل به طور نامتناسبی برای مخاطبان اسپانیایی زبان تبلیغ می شود.

س. امیدوارید کارتان به چه چیزی برسد؟

DuPont-Reyes: من می‌خواهم یک کمپین رسانه‌ای برای انتشار به مخاطبان مختلف از جمله جوامع لاتین تبار ایجاد کنم که انگ سلامت روان را از بین می‌برد و از کمک‌جویی و دسترسی به منابع حمایت می‌کند. من به آن به عنوان یک رویکرد چند جانبه فکر می کنم. برای مثال، در مورد تبلیغات مشروبات الکلی، ما به مقررات و رهبری در دولت نیاز داریم – مانند دخانیات، جایی که تبلیغات تنظیم می شود. این همچنین فضایی را برای اطلاعیه های خدمات عمومی باز می کند. این همچنین یک مسئله مسئولیت شرکتی است – مدیران رسانه تصمیم می گیرند چه چیزی را مایل به تبلیغ هستند.

س. خبرنگاران شما را پژوهشگر «نابرابری های سلامت» نامیده اند. کار خود را چگونه توصیف می کنید؟

DuPont-Reyes: نابرابری ها تنها راه دیگری برای صحبت درباره تفاوت هاست و برخی تفاوت های جمعیتی موجه است. به عنوان مثال، ما انتظار داریم که بین جوانان و افراد مسن تفاوت هایی در پوکی استخوان وجود داشته باشد زیرا تراکم استخوان با افزایش سن تغییر می کند، بنابراین این تفاوت ها منطقی است. من یک محقق عدالت روانی هستم. من به سیاست ها، برنامه ها و شیوه های عادلانه تر برای از بین بردن نابرابری فکر می کنم. نابرابری‌ها نابرابری‌های ناعادلانه‌ای هستند که ناشی از سیاست‌ها، برنامه‌ها و شیوه‌هایی است که آنها را ایجاد می‌کند. من سعی می‌کنم روی بخش سهام تمرکز کنم – شناسایی نابرابری‌ها و راه‌حل‌هایی برای ایجاد برابری. اگر من فقط بر نابرابری‌ها تمرکز می‌کردم، به این فکر نمی‌کردم که برای دنبال کردن آینده‌ای عادلانه‌تر، چه چیزی را می‌توانیم تغییر دهیم.

س. چه دوره هایی را در مدرسه میلمن ایجاد می کنید؟

DuPont-Reyes: ما در حال تغییر ساختار برنامه درسی هستیم تا دانش‌آموزان ابتدا درسی را دریافت کنند که روش‌های کمی و کیفی مقدماتی را با هم ترکیب می‌کند و بعداً دوره دوم کاربردی را برای توسعه مهارت‌های عملی در یکی از این روش‌ها بگذرانند. من در حال توسعه دوره کمی کاربردی هستم. من هیجان زده هستم که مهارت های تحقیقات کمی پیشرفته را از آموزش اپیدمیولوژیک خود با تحقیقات هدایت شده توسط نظریه علوم اجتماعی ترکیب کنم. من همچنین در حال توسعه دوره ای در زمینه سلامت روان جامعه با دانشکده مددکاری اجتماعی هستم تا در مورد اینکه چگونه مداخلات مبتنی بر جامعه می توانند برابری سلامت روان را مورد توجه قرار دهند، بحث می کنم.