فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ چیست؟


روش های مختلفی برای زیباسازی و فرم دهی ابروها وجود دارد اما دو روش میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو در بین خانم ها رواج بیشتری دارد و محبوب تر است. امروزه افراد زیادی برای داشتن ابروهایی خوش حالت به فیبروز یا میکروبلیدینگ ابرو، روی می آورند. فیبروز ابرو یک روش مشابه میکرو بلیدینگ ابرو است و یکی از زیرمجموعه های میکروبلیدینگ محسوب می شود. در ادامه مقاله به بررسی اینکه فیبروز ابرو چگونه انجام می شود ؟ و میکروبلیدینگ چگونه است؟ و تفاوت های این دو روش می پردازیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

1128E2E2 D1Ed 4Ec7 9Daa Fc3046369Caf

راهنمای مطالعه

همه چیز درباره میکروبلیدینگ ابرو

برای داشتن ابروهای زیبا و پهن می توانید با انجام میکروبلیدینگ ابروهایی خوش فرم داشته باشید. این روش یک روش نیمه دائمی برای پر کردن قسمت های خالی ابرو است. با روش میکروبلیدینگ، ابروها با رنگدانه های هم رنگ ابروهای طبیعی پر می شوند اگر شما هم آرزوی داشتن ابروهای پهن و خوش حالت دارید می توانید از روش میکروبلیدینگ استفاده کنید. ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد دارند و با تغییر حالت آن تنوع زیادی به چهره شخص می دهد. هر روزه محصولات آرایشی جدید مانند مداد ابرو، قلم ابرو، ریمل ابرو و غیره برای حالت دادن به ابروها تولید می شود تا خانم ها بتوانند حالت خوش فرم به ابروهای خود بدهند.

اما همه این مواد آرایشی اثر موقت دارند، حالت مصنوعی به ابروها می دهند و استفاده از مواد نامرغوب باعث ریزش ابروها می شود. در تکنیک میکروبلیدینگ توسط تیغ بلید که سرکج و یا اسلوب است و با سوزن های یکبار مصرف انجام می شود. تیغ های بلید از ۱۰ تا ۱۲ سوزن بسیار نازک تشکیل می شوند. این سوزن ها داخل پوست نفوذ نمی کنند بلکه با ایجاد خراش روی سطح پوست با ظرافت زیاد انجام می گیرد. در این روش رنگدانه ها به صورت هاشور در قسمت های کم پشت ابرو بین لایه درم و اپیدرم پوست قرار می گیرند و حالت طبیعی و مویی ظریف در ابروهای فرد ایجاد می شود. قلم های میکروبلیدینگ در انواع سرکج و فلت تولید می شوند. که مدل فلت برای هاشور تاج ابرو استفاده می شود و حالت اسلوب آن برای دنباله های ابرو کاربرد دارند.

71F68237 F376 4236 93E1 434D9E524F7B

مراحل انجام میکروبلیدینگ

مراحل میکروبلیدینگ ابرو عبارت است از:

طراحی مدل ابرو

در مرحله اول باید پاکسازی صورت و تمیز کردن آن از هر مواد آرایشی انجام می شود، سپس متخصص میکروبلیدینگ با در نظر گرفتن ساختار چهره فرد ، فرم صورت و مدل ابروهای فرد طرح مناسب را بر روی ابروهای مراجعه کننده پیاده سازی میکند.

قرینه‌سازی ابرو

در این مرحله قرینه سازی ابرو توسط ابزارهای مخصوص مانند کولیس و خط کش و با رعایت استانداردهایی زیبایی و نکات طراحی، انجام می شود.در این مرحله فرد می تواند از قرینه بودن ابروهای خود اطمینان پیدا کند.

اجرا میکروبلیدینگ

در این مرحله که مرحله ی آخر است توسط قلم بلید و رنگ مخصوص میکروبلیدینگ بر روی طرح ایجاد شده روی ابروی فرد خراش سطحی و ظریف مانند موی طبیعی ایجاد می شود.

فیبرو ابرو چیست؟

فیبروز ترکیبی از دو اصطلاح Fi و Broz است. بخش اول حرف یونانی فی به معنی نسبت طلایی فی ۱/۶۱۸ است و در واقع معنای شکل و فرم ابرو است در واقع این عدد برای طراحی ابرو استفاده می شود و قسمت دوم یعنی بروز به معنی ابرو است. فیبروز ابرو یک روش نیمه دائمی تاتو برای ایجاد هاشور ، زیبایی و رفع نواقص ابرو است. متد فیبروز بر اساس اصول روش میکروبلیدینگ انجام می شود. در متد فیبروز با استفاده از قلم دستی و با سوزن های یکبار مصرف و رنگ های مخصوص فیبروز، طراحی ابرو انجام می گیرد. با انجام این روش ابروهای بسیار طبیعی و عالی خواهید داشت. امروزه افراد زیادی با این روش زیبایی اشنایی دارند و استفاده می کنند. در کشور ما متد فیبروز بسیار رواج یافته است.

Ffdd8913 75Ab 47F5 89C6 Faf57Fe89373

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

حالا که اطلاعاتی راجع به این دو روش زیبایی کسب کردید وقت آن است که تفاوت دو روش میکروبلیدینگ و فیبروز را بررسی کنیم. فیبروز ابرو و میکرو بلیدینگ هردو روشی نیمه دائمی برای زیباسازی ابروها می باشند. با این تفاوت که در روش میکروبلیدینگ طراحی ابروها کاملا دستی و با سلیقه و هنر دست انجام می شود. ولی در روش فیبروز بر اساس فرم و چهره صورت و نسبت های طلایی طراحی انجام میگیرد. هردو روش بر پایه هاشورگذاری بر اساس تیغ و رنگهای مخصوص می باشد. اما در فیبروز یک طرح کلی برای هاشور گذاری وجود دارد اما در میکرو بلیدینگ بر اساس تجربه فرد و کاملا هنر شخص پیگمنتر صورت می گیرد. پس انتخاب بهترین مرکز فیبروز در تهران برای هر شخصی که خواهان ابروهای خوش حالت است ضروری است. یکی از نکاتی که باید رعایت کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید انتخاب و مراجعه به بهترین مرکز میکروبلیدینگ، پریسا خاوندگار (parisakhavandegar.com) است که توانسته با بهترین متد روز دنیا و مطابق با استاندارهای جهانی و با سلیقه مشتری، بیشترین رضایت را از مراجعین گرامی بدست بیاورد.

کلام آخر

توجه داشته باشید در طراحی ابروها به کلینیک های که دارای افراد با تجربه و ماهر در این زمینه هستند مراجعه نمایید تا نتیجه ایده آل به دست آورید.همچنین قبل از انجام فیبروز به دکتر متخصص زیبایی مراجعه کنید تا از سازگار بودن پوست با این روش اطمینان حاصل کنید زیرا ممکن است عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. تاتوکار با متد فیبروز یا میکروبلیدینگ باید دارای مدرک آکادمی فی باشد و لوگوی مخصوص این متد ارائه شود و در سایت اصلی به عنوان بهترین تاتو کار ثبت شود.



Source link